Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک نماینده مردم در مجلس یازدهم گفت: دولتمردان در این سال‌های اخیر با کم کاری که در رفع مشکلات مردم داشتند؛ فلذا باید پاسخگوی عملکرد خود باشند.  به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، علیرضا سلیمی، به عملکرد ۷ ساله دولت، اشاره کرد و گفت: دولتمردان و جریانات حامی آن‌ها بانی و معمار وضع موجود در کشور هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی در ادامه افزود: این‌ها به مردم گفتند راه مذاکره را بلد هستند و حتی آب خوردن مردم را هم به مذاکره با غرب گره زدند و حالا که هیچ دستاوردی برای ملت نداشتند در سال آخر دولت هم برای فرار از پاسخگویی می‌خواهند از زیر بار مسئولیت خود شانه خالی کنند.

نماینده مردم محلات به متهم بودن دولت در بوجود آوردن شرایط موجود کشور اشاره و تاکید کرد: جریان دولتی و طیف حامی آن‌ها هیچگاه مسئولیت پذیر نبودند و البته که در بوجود آوردن وضع موجود هم متهم هستند و باید پاسخگوی افکار عمومی و مردم باشند، اما تعجب آور است به جای اینکه نسبت به تعلل خود عذرخواهی کنند طلبکار هم شدند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم در ادامه افزود: این‌ها تصورشان این است که افکار عمومی فریب این بازی‌سازی‌ها را می‌خورد، اما متوجه نیستند که دیگر زمان دیر شده و مردم متوجه اینگونه مسائل هستند.

سلیمی به وعده‌های عجیب و غریب یک جریان سیاسی خاص در موعد ادوار انتخابات، اشاره و اظهار کرد: متاسفانه جریان حامی دولت در ابتدای هر دوره‌ای وعده‌های عجیبی به مردم می‌دهند و به آخر دوره که می‌رسند دیگران را مقصر می‌دانند و خود را کنار می‌کشند و با یک تابلو جدید وارد می‌شوند. منبع: خانه ملت

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دولت روحانی بحران اقتصادی در دولت روحانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۲۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشیدی: برخورد با دانشجویان آمریکایی نشان‌دهنده دموکراسی پوشالی آمریکاست

عضو هیات رئیسه مجلس گفت که اعتراضات دانشجویی نشان داد که دموکراسی در آمریکا پوشالی و دروغین است. همچنین تفکرات پوسیده دولتمردان آمریکایی تاثیری روی مردم به خصوص آزادیخواهان ندارد.

محمد رشیدی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به اعتراضات دانشجویی در آمریکا علیه جنایات رژیم صهیونیستی در غزه گفت: اعتراضات دانشجویی در آمریکا چند مساله را نشان داد؛ یکی اینکه در آمریکا برخلاف ادعاهای دروغینش که مهد دموکراسی است، چنین چیزی وجود ندارد بلکه آنها دموکراسی خودخواسته را قبول دارند؛ بدان معنا که آنچه خودشان تعیین می‌کنند قابل اعتراض و مخالفت است نه اینکه عده‌ای بخواهند در دفاع از مظلوم اعتراض کنند.

این نماینده مجلس اضافه کرد: دانشجویان آمریکایی نسبت به جنایات رژیم صهیونیستی اعتراض کردند اما با آنها شدیداً برخورد شد این یعنی دموکراسی در آمریکا پوشالی و دروغین است و اینکه چهره واقعی دولتمردان آمریکا به دنیا نشان داده شد.

رشیدی با بیان اینکه جوانان داخل آمریکا همراه با دانشجویان شده‌اند، گفت: این نشان می‌دهد که تفکرات پوسیده دولتمردان آمریکا روی ملت‌ها اثر ندارد و آزادی‌خواهی در تمام ملت‌های جهان به عنوان یک حرکت شکل گرفته است. می‌توان منشأ آن را ایران دانست چون تا پیش از انقلاب اسلامی چنین موضوعی سابقه نداشته است.

منتخب مجلس دوازدهم یادآور شد: انقلاب اسلامی شعار دفاع از مردم فلسطین را سر داد و این جزء آرمان‌های اولیه‌اش بود که با گذشت 50 سال همچنان در این راه حرکت می‌کند. اکنون مردم دنیا ظلم را نمی‌پذیرند و در حمایت از مردم مظلوم فریاد می‌زنند که بارزترین آن خیزش دانشجویان آمریکایی علیه دولتمردان آمریکا و رژیم صهیونیستی است.

وی در پایان گفت: حرکت دانشجویان آمریکایی در نوع خود بی‌نظیر بود و انگیزه بیشتری را برای دفاع از مردم مظلوم فلسطین فراهم می‌کند تا در دنیا شاهد خیزش جهانی باشیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رئیسی: خیزش دانشجویان غربی حامی مظلومین غزه خاموش نخواهد شد
  • ببینید | سرکار گذاشتن مردم توسط دولت رئیسی به روایت یک نماینده مجلس
  • تامین سبد غذایی مردم با رویکردی عقلانی/ نمره ۲۰ دولتمردان در اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی
  • انتقاد یک نماینده مجلس از سیاست های نادرست ارزی دولت/ کالاهای اساسی با قیمت ۲ تا ۳ برابری به دست مردم می‌رسد
  • عملکرد شوراها قابل دفاع است
  • رشیدی: برخورد با دانشجویان آمریکایی نشان‌دهنده دموکراسی پوشالی آمریکاست
  • نماینده مجلس : موضوع چای دبش را لاپوشانی کردند
  • تعریف دولتمردان برجام از خود به خاطر نابودی یک دهه فرصت رشد اقتصادی!
  • نماینده مردم زنجان : دولت جدیت لازم برای استفاده از افراد توانمند را نداشت/ مجلس در انتسابات تاثیر منفی گذاشت/ چالش‌هایمان بیشتر خواهد شد
  • چرا کسی پاسخگوی عدم پرداخت حقوق کارگران شهرداری نیست