Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@22:16:28 GMT

چرا با وجود کرونا تورآشناسازی برگزار می‌شود؟

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۱۲۶۱۵

چرا با وجود کرونا تورآشناسازی برگزار می‌شود؟

مدیرکل جدید بازاریابی و تبلیغات گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی می‌گوید: تورهای آشناسازی تلاشی برای توزیع سفر ایمن و هوشمند در دوران همزیستی با کرونا است و ظرفیت‌های گردشگری هر استان با هدف مدیریت سفر، تحریک تقاضا و اعتمادسازی معرفی می‌شود.

به گزارش ایسنا محمد قاسمی که حدود یک هفته پیش پس از استعفای محمدابراهیم لاریجانی از مدیرکلی اداره بازاریابی و تبلیغات گردشگری به این سمت منصوب شد، در نخستین اظهارنظر به موضوع تورهای آشناسازی پرداخت که اتفاقا با نقدهایی همراه بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل جدید بازاریابی و تبلیغات گردشگری می‌گوید: این برنامه در راستای اجرای منویات وزیر محترم میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مبنی بر ترویج «گردشگری داخلی در همزیستی با کرونا» با هدف ایجاد نشاط اجتماعی از یک سو و رونق‌بخشی به کسب و کارهای مرتبط با صنعت گردشگری و اشتغال مربوطه از سوی دیگر است.

وی اضافه می‌کند: معاونت گردشگری در قالب طرح ضربتی «تحریک و مدیریت تقاضای سفرهای داخلی در دوران کرونا»، تور آشناسازی فعالان عرصه فضای مجازی گردشگری، اصحاب رسانه، تورگرادانان و دفاتر خدمات مسافرتی، افراد تاثیر­گذار و گروه‌­های مرجع کشور برای معرفی و شناساندن ظرفیت‌ها و توانمندی‌های گردشگری  استان‌ها را با رعایت کلیه پروتکل‌های بهداشتی و با همکاری ادارات کل تابعه در دستور کار قرار داده است.

بنا بر گزارش روابط عمومی معاونت گردشگری به نقل از مدیرکل بازاریابی و تبلیغات گردشگری، هم اکنون تورهای آشناسازی استان‌های قزوین، کرمانشاه، چهارمحال و بختیاری، مازندران، تهران، البرز، قم، گیلان، همدان و زنجان در حال برنامه‌ریزی و اجرا است که برخی از آن‌ها به کار خود پایان داده‌اند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: گردشگري تور آشناسازی ایران تبلیغات سفر کروناویروس بازاریابی و تبلیغات گردشگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۲۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش اندیشه تمدنی در اندیشه امام علی (ع)

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد قناعت شامگاه سه شنبه در شورای اطلاع رسانی استان گفت: چهار مدرسه صدرا با ۸۵ کادر آموزشی و ۳۰۰ دانش آموز توسط این اداره کل در نقاط مختلف استان با همکاری آموزش و پرورش ایجاد شده است که در هفته معلم با حضور در این مدارس از معلمان آنها تجلیل خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه تفسیر سوره نور از هفته معلم در مدیریت آموزش و پرورش بیرجند آغاز می شود، افزود: گروهی از دانش آموز به عنوان خبرنگار در قرارگاه نوجوانی روایت پیشرفت با تبلیغات اسلامی استان همکاری دارند که ۱۲۰ نفر از آنها در پنج اردیبهشت روز شکست آمریکا در صحرای طبس، به این شهر برای تولید محتوا اعزام شدند.

قناعت خاطر نشان کرد: تولید محتوا برای مبلغان، اعزام هشت گروه تبلیغی، برگزاری جشن در مدارس، برپایی همایش اندیشه تمدنی در اندیشه امام علی (ع) از جمله بدنامه های هفته معلم است که توسط تبلیغات اسلامی استان در هفته معلم اجرا خواهد شد.

به گفته وی نشستی با حضور نمایندگان تعدادی از دستگاه ها ی اجرایی استان برای ایجاد هماهنگی برای برگزاری برنامه های در مناسبت مختلف ها در پارک توحید برگزار شد که در این راستا جشنواره فرهنگی و هنری دختر ایران را در پارک توحید برگزار خواهیم کرد.

معاون تبلیغات اسلامی استان در ادامه گفت: در صورت امکان ماننددور اول انتخابات از صندوق های سیار به شکل ویژه برای حضور سالمندان در انتخابات استفاده شود.

کد خبر 6093697

دیگر خبرها

  • پویش دست‌های مهربان در کردستان برگزار شد
  • طرح «نور» آرامش را به خانواده‌ها برمی‌گرداند
  • برگزاری همایش اندیشه تمدنی در اندیشه امام علی (ع)
  • هنرنمایی زنان عشایر در ۳۰ رشته صنایع دستی
  • بانک شماره موبایل تفکیکی و هدفمند، راز موفقیت بازاریابی پیامکی
  • تدوین رویدادهای مهم گردشگری در استان اردبیل
  • تفریح حق مسلم شهروندان است/ برگزاری تورهای رایگان گردشگری ویژه محلات کم‌برخوردار اصفهان
  • توسعه گردشگری فارس با اجرای کمپین کرامت مثلث نور و خلیج فارس
  • سالن ورزشی آلاشت بازسازی می شود
  • آئین تکریم آیت الله موسوی جزایری برگزار می‌شود