Web Analytics Made Easy - Statcounter

غیبی با اشاره به ظرفیت‌های مرز چذابه گفت: با وجود تلاش‌های صورت گرفته ولی از ظرفیت‌ها و زیرساخت‌ها به شکل مطلوب و درخور شان مردم مرزنشین بهره‌برداری و استفاده نشده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «حسن غیبی» امروز (شنبه 14 تیر) در جلسه‌ با ترخیص‌کاران و صادرکنندگان پایانه مرزی چذابه که در محل سالن تجاری گمرک با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار شد، اظهار کرد: مرز بین‌المللی چذابه دارای ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های اقتصادی، تجاری، امنیتی، سیاسی و معنوی مهمی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر گمرک چذابه با تقدیر از زحمات مسئولان قبلی و فعلی برای اقدامات مؤثر در مرز افزود: با وجود تلاش‌های صورت گرفته ولی از ظرفیت‌ها و زیرساخت‌ها به شکل مطلوب و درخور شان مردم مرزنشین بهره‌برداری و استفاده نشده است.

 

وی تصریح کرد: ظرفیت‌های قانونی زیادی برای گمرک و سایر سازمان‌ها وجود دارد که به اشتغال و درآمدزایی و به‌ویژه فقرزدایی این منطقه کمک می‌کند.

 

غیبی با تشریح برخی از خدمات قابل ارائه به مردم مرزنشین و خواست مقامات محلی و استانی برای بهبود وضعیت مرزنشینان عنوان کرد: مسئولان دغدغه توسعه اقتصادی منطقه را دارند و همه با یک هدف مشترک که همان خدمت خالصانه به مردم هست، به صورت شبانه‌روزی تلاش می‌کنند.

 

وی اضافه کرد: در این میان گمرک به‌عنوان پیشرو برای هموار کردن مسیر تجارت و تسهیل در صادرات قلمداد و همراه سازمان‌های مستقر در مرز با بهره‌گیری از قانون و مقررات مربوطه نقش مهمی در اشتغال، تولید، درآمد و صادرات داشته و همیشه در کنار مردم به ارائه خدمت می‌پردازند.

 

گفتنی است، در این جلسه مسائل گوناگونی از جانب طرفین طرح و بررسی شد و مشکلات و پیشنهادات جمع‌بندی و جهت پیگیری از سوی گمرک دستور کار قرار گرفت.

 

پایان پیام/72

منبع: شبستان

کلیدواژه: گمرک چذابه مرزنشینان ظرفیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۲۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از ۸۵۰ طرح عمرانی تا پایان سال در اصفهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان در آستانه روز شورا‌ها گفت: امسال ۱۱۷۰ طرح عمرانی وخدماتی در این کلانشهر با بیش از ۲۰ هزار میلیارد تومان تصویب شده که تا پایان سال ۸۵۰ طرح آن به بهره برداری می‌رسد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


محمد نورصالحی افزود: خط دو قطار شهری اصفهان، تکمیل بخش شرقی رینگ چهار ترافیکی از پل راهداران در اتوبان دستجردی تا پل آفتاب در جاده فرودگاه، ساخت پارکینگ طبقاتی از مهمترین این طرح هاست.

دیگر خبرها

  • بندر چابهار در آینده نزدیک یک بندر ریل پایه خواهد شد
  • ضرورت توجه ویژه به کارگاه‌های فنی و حرفه‌ای در کردستان
  • آیین بهره‌برداری بیش از ۱۵ پروژه تفریحی و گردشگری در مجتمع گردشگری صفه آغاز شد
  • حسینی: ظرفیت درآمدزایی خلیج فارس بهره‌برداری می‌شود
  • تاکید استاندار بر ضرورت ایجاد تعاونی‌های گردشگری در سیستان و بلوچستان
  • بهره برداری از ۸۵۰ طرح عمرانی تا پایان سال در اصفهان
  • ظرفیت آرامستان گرگان تکمیل است/ گورستان جدید سال آینده بهره‌برداری می‌شود
  • فاز اول نیروگاه بادی درح به زودی به بهره‌برداری می‌رسد
  • بهره‌برداری از طرح‌های مختلف همزمان با روز شوراها در بوشهر
  • فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال به بهره برداری می رسد؛ تکمیل فاز دوم فتح-باغستان تا پاییز