Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد شریعتمداری اظهار داشت: تسهیلاتی که به بازنشستگان از سوی این وزارتخانه، سازمان تامین اجتماعی و بانک رفاه ارائه شده، افزایش قابل توجهی داشته و یازده برابر شده است.

این مقام مسئول اعلام کرد: اعتبار قرض الحسنه بانک رفاه کارگران از ۲۰۰ میلیارد تومان به ۲هزار و ۲۳۰ میلیارد تومان با نرخ ۴ درصد یعنی حدود یازده برابر و معادل اعتبار ۱۵ سال گذشته بانک رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: بازنشستگان اگر نتوانند عزتمندانه زندگی کنند، شاغلان نیز در نهایت نسبت به آینده خود ناامید خواهند شد. تلاش ما در وزارتخانه همواره بر این بوده که مسیر بهبود شرایط زندگی را برای این عزیزان هموار کنیم.

وزیر کار با بیان اینکه سقف تسهیلات قرض‌الحسنه هر بازنشسته از دو میلیون به ۵ میلیون تومان افزایش یافته، تصریح کرد: تلاش شده تا با تسهیل شرایط دریافت وام، بروکراسی اداری برای بازنشستگان عزیز به حداقل برسد. شریعتمداری خاطرنشان کرد: حذف ضامن از پرداخت تسهیلات بازنشستگان، برای رفاه حال این عزیزان نیز اقدام مهم دیگری بود که انجام شد.

وزیر کار ادامه داد: راه اندازی باشگاه مشتریان سازمان تامین اجتماعی و بانک رفاه با امکان خرید کالا با سود صفر درصد، راه اندازی طرح رفاه کالا با قابلیت خرید ۵۰ میلیون تومان خرید کالا به مدت ۳۶ ماه با نرخ ۱۵ درصد، صدور انواع بیمه نامه شخص ثالث، بیمه بدنه، بیمه منزل و ... به صورت اقساطی با نرخ ۴ درصد در سال، از دیگر اقداماتی است که برای اولین بار در حوزه بازنشستگان انجام شده است.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: سازمان تامین اجتماعی بانک رفاه محمد شریعتمداری تسهیلات قرض الحسنه بازنشستگان پارسی خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۴۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۳۶ دستگاه تاکسی جدید آماده تحویل به رانندگان اهوازی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، امیر صفی‌خانی اظهار کرد: در اهواز از سال ۱۳۹۰ تا ۱۴۰۰، کمتر از ۲۰۰ دستگاه تاکسی نوسازی شد، یکی از دلایل اصلی این مسئله، ارائه نشدن تسهیلات بانکی با سود کم به رانندگان تاکسی بود، با تلاش‌ها و اقدامات صورت گرفته طی ۱۸ ماه اخیر بیش از ۴۵۰ میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه به رانندگان تاکسی پرداخت شد.

وی افزود: پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه به ۱۳۶ دستگاه تاکسی حاصل همکاری مشترک شهرداری با کمیته امداد امام خمینی (ره)، سازمان بهزیستی خوزستان و اجرایی شدن تفاهم‌نامه شهرداری اهواز با بانک ملی است، بیست‌وپنجم اردیبهشت ۷۵ دستگاه تاکسی به تاکسی‌داران تحویل خواهد شد و ۶۱ دستگاه دیگر نیز تا پایان مرداد وارد ناوگان تاکسیرانی اهواز می‌شود.

مدیرعامل سازمان تاکسی‌رانی شهرداری اهواز تصریح کرد: از مجموع ۱۹۵۵ دستگاه تاکسی اهواز ۱۷۰۰ دستگاه فرسوده است که برای نوسازی مابقی تاکسی‌های فرسوده شهر اهواز، با توجه به مبلغ اعلام شده توسط شرکت ایران خودرو برای خرید خودروی تاکسی سورن پلاس (۴۸۶ میلیون تومان)، نیازمند تأمین حداقل ۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه هستیم.

صفی‌خانی ادامه داد: صنایع زیادی در اهواز مستقر است و اگر هر صنعت تنها ۱۰۰ میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه کمک کند، به راحتی می‌توانیم در سال جاری تمام ناوگان تاکسیرانی اهواز را نوسازی کنیم.

وی اضافه کرد: با توجه به اهمیت حمل‌ونقل عمومی و در راستای بهبود خدمات‌رسانی به شهروندان، ضرورت دارد صنایع در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی همکاری کنند تا نوسازی تاکسی‌ها انجام شود.

دیگر خبرها

  • پرهزینه و زیان‌ده؛ پول قرارداد پرداخت بازیکنان استقلال و پرسپولیس از جیب کارگران و بازنشستگان!
  • دریافت وام قرض الحسنه 10 تا 100 میلیونی برای یارانه بگیران
  • صادرات بیش از ۵ میلیون دلار کالا از تعاونی‌های شهرستان کاشان
  • ۱۳۶ دستگاه تاکسی جدید آماده تحویل به رانندگان اهوازی است
  • ۱۳۶ دستگاه تاکسی جدید آماده تحویل به رانندگان اهوازی
  • کنسرسیوم بانکی با هفت امضا مالک پرسپولیس شد
  • بانک‌هایی که همچنان نرخ سود ممنوعه روی میز دارند/ با بهره بانکی ۴۰ درصد، دلالی جایگزین تولید می‌شود!
  • ۱۳۶ دستگاه تاکسی جدید آماده تحویل به رانندگان است
  • بانک قرض‌الحسنه مهر ایران بیشترین رشد منابع را رقم زد
  • مدیریت صحیح بانک مرکزی در شرایط فعلی