Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس پایگاه دوم پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری فردی که با وعده وام بدون ضامن کلاهبرداری می‌کرد، خبر داد و گفت: دستگیری ۲ همدست متهم در دستور کار ماموران قرار دارد.

به گزارش میزان، بنا به اعلام پایگاه خبری پلیس، سرهنگ کارآگاه بهزاد اختیاری از دستگیری فردی که با وعده وام بدون ضامن کلاهبرداری می‌کرد، خبر داد و گفت: بیست و سوم فروردین ماه پرونده‌ای با موضوع کلاهبرداری از بازپرسی دادسرای ناحیه ۳۴ تهران برای رسیدگی تخصصی و کشف موضوع به پایگاه دوم پلیس آگاهی ارجاع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان داشت: شاکی با حضور در پایگاه دوم پلیس آگاهی اظهار داشت، برای رفع مشکل مالی نیاز به دریافت و بهره مندی از تسهیلات وام را داشتم که در روزنامه با آگهی اعطای وام بدون ضامن در قبال سند مالکیت و خودرو توسط شرکتی در غرب تهران برخورد کردم.

این مقام انتظامی بیان داشت: شاکی اظهار داشت، زمانی که به شرکت مراجعه کردم ۲ مرد به نام‌های مجید و امیر که مسئولیتی نیز در آن شرکت داشتند آشنا و به من گفتند در صورت ارائه سند مالکیت به عنوان ضمانت به شخصی که سرمایه دار ماست، قادرند وام با میزان ارزش ملک ارائه دهند. من هم، چون نیاز مالی داشتم مدارک متعلق به ملک مسکونی ام در حوالی بازار به ارزش ۲۰ میلیارد ریال را به شرکت تحویل دادم و وکالتنامه‌ای به فردی به نام علی ۳۰ ساله که شرکت معرفی کرده بود، تنظیم کردم. بعد از تنظیم وکالتنامه علی نیز دو فقره چک بانکی به میزان یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در وجه من صادرکرد و بعد از مدتی متوجه شدم متهمان با همدستی یکدیگر ملک بنده را به نام خودشان صلح و قصد فروش آن را دارند.

سرهنگ اختیاری با بیان اینکه بلافاصله مخفیگاه علی شناسایی و دستور دستگیری متهم اخذ شد، گفت: در شاخه دیگری از عملیات پلیسی دستور توقیف ملک از طریق مراجع قضائی اخد و کارآگاهان موفق شدند علی را هنگام فروش ملک در دفترخانه‌ای واقع در غرب تهران شناسایی و دستگیر کنند.

این مقام انتظامی ابراز داشت: با انتقال علی به پلیس آگاهی وی اظهار داشت با همدستی دو تن از همدستانش به نام‌های "مجید" و "امیر" دفتری را در غرب تهران اجاره کردیم و آگهی پرداخت وام در روزنامه ثبت کردیم و قصد داشتیم که سند‌های مالکیت افرادی که به ما مراجعه می‌کنند با وکالتنامه به نام خودمان منتقل و سپس در فرصت مناسب آن را بفروشیم.

رییس پایگاه دوم پلیس آگاهی در پایان گفت: با تلاش کارآگاهان قبل از فروش ملک، متهم اصلی پرونده دستگیر و از انتقال ملک شاکی جلوگیری شد؛ و با دستور قضائی متهم در اختیار پایگاه دوم پلیس آگاهی برای کشف جرایم احتمالی و همدستان متهم قرار دارد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: سیروس گرجستانی قانون سزار سایت غنی سازی نطنز ادوار فیلیپ احمد متوسلیان کلاهبرداری میلیاردی پرداخت وام بدون ضامن سیروس گرجستانی قانون سزار سایت غنی سازی نطنز ادوار فیلیپ احمد متوسلیان پایگاه دوم پلیس آگاهی وام بدون ضامن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۷۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۴ متهم اصلی پرونده مفقودی «یسنا»

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سیدجواد میردوستی، با اشاره به دستگیری متهمان اصلی ربایش یسنا کودک کلاله‌ای، گفت: متهمان ۴ مرد هستند که یکی از آنها پس از بازجویی با صدور قرار بازداشت موقت، راهی زندان شد.

بیشتر بخوانید:

وی افزود: ۳ متهم دیگر این پرونده فعلاً در پلیس آگاهی برای بازجویی تحت نظر هستند و پس از تکمیل تحقیقات در مورد آن‌ها تصمیم قانونی اتخاذ خواهد شد.

دادستان کلاله تصریح کرد: بعضی از افراد بازداشتی جز افرادی هستند که پیش از پیدا شدن یسنا، با دستور بازپرس پرونده به عنوان مظنون به پلیس آگاهی احضار شده بودند.

وی تاکید کرد: انگیزه متهمان از ربودن این کودک پس از تکمیل تحقیقات اطلاع‌رسانی خواهد شد.

لازم به ذکر است؛ یسنا کودک کلاله‌ای که یکشنبه هفته گذشته مفقود شده بود، پس از چند روز جست‌وجو روز پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت در سلامت کامل پیدا شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229426 برچسب‌ها اخبار روز

دیگر خبرها

  • کلاهبرداری با رسید جعلی
  • ۷ میلیارد کلاهبرداری تحت عنوان غصب عناوین انتظامی و قضایی
  • ربودن دختر نوجوان؛ درخواست میلیاردی برای آزادی / جزئیات
  • کلاهبردار حرفه‌ای درکنگان دستگیر شد
  • ربودن دختر نوجوان در این شهر؛ درخواست میلیاردی برای آزادی / جزئیات
  • گروگانگیری ۱۰۰ میلیاردی دختر ۲۴ ساله در تهران
  • گروگانگیری ۱۰۰ میلیاردی دختر نوجوان در تهران / متهم دستگیر شد
  • قتل دایی و خاله به‌خاطر تقسیم ارثیه میلیاردی با ضربات سنگ
  • بازداشت 4 متهم اصلی پرونده گم شدن یسنا
  • دستگیری ۴ متهم اصلی پرونده مفقودی «یسنا»