Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-29@18:53:44 GMT

رشد جهشی کرونا در آمل

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۱۸۹۰۵

فرامرز اکبری عصر امروز در جلسه اضطراری ستاد پیشگیری از کرونا این شهرستان با بیان اینکه وضعیت شیوع دوباره ویروس کرونا در آمل نگران‌کننده است، اظهار کرد: هم‌اکنون این شهرستان در وضعیت قرمز قرار دارد و لازم است همه شهروندان پروتکل بهداشتی و رعایت فاصله‌گذاری را در دستور کار خود قرار دهند.

وی با بیان اینکه از اسفندماه سال گذشته تاکنون بیمارستان امام خمینی در این شهرستان به عنوان مرکز پذیرش و بستری بیماران کرونایی بود، افزود: با توجه به روند جهشی بیماری کرونا در این شهرستان از اواخر هفته گذشته بیمارستان‌های امام علی (ع)، امام رضا (ع) و شمال هم بیماران را پذیرش می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شبکه بهداشت و درمان آمل با اعلام اینکه در ماه گذشته و این ماه روز‌هایی را در آمل شاهد بودیم که میزان بستری شدن بیماران تک‌رقمی شده بود و آمل نسبت به شهر‌های دیگر وضعیت بهتر داشت، تصریح کرد: این روز‌ها مردم با ویروس کرونا راحت و عادی برخورد می‌کردند و زدن ماسک و دستکش رعایت نمی‌شد، ولی این مسئله امروزه شرایط را به هشدار و وضعیت قرمز کشاند.

این مسؤول با بیان اینکه پس از بازگشایی برخی از اماکن عمومی همانند تالار‌های عروسی، رستوران‌ها، بازار و اماکن تجمع عمومی بیشتر مبتلایان به کرونا از آن مکان‌ها بودند، خاطرنشان کرد: برگزاری مجالس عروسی در تالار‌ها و مراسم عزا در مساجد و اماکن عمومی با ممنوعیت‌هایی همراه باشد.

اکبری با اشاره به بازدید از ۷۰ تالار این شهرستان و وجود نواقص در برخی از آنها، ادامه داد: استفاده ۵۰ درصدی ظرفیت، رعایت پروتکل بهداشتی، فاصله‌گذاری اجتماعی و رعایت موارد بهداشتی از سوی میهمان‌ها، میزبان و صاحبان تالار رعایت نمی‌شود.

رئیس شبکه بهداشت و درمان آمل با اعلام اینکه موج دوم کرونا با روند رو به رشد در حال فعالیت است، بیان کرد: همشهریان برای حفظ سلامت خود و دیگر شهروندان حتما از ماسک و دستکش استفاده کنند و با شستن مستمر دست‌ها، از قرار گرفتن در اماکن شلوغ و پرتردد خودداری کنند.

این مسؤول با اعلام اینکه ماسک‌های موجود در بازار به صورت ماسک پارچه‌ای و جراحی است، گفت: استفاده از ماسک‌های جراحی با توجه به قیمت و احتمال کمبود، برای مردم توصیه نمی‌شود البته افراد می‌توانند با استفاده از ماسک پارچه‌ای مرتب آن را خوب شسته و پس از خشک شدن اتو کشیده و استفاده کنند.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: ویروس امام خمینی امام علی امام رضا شبکه بهداشت و درمان ماسک بهداشت و درمان رشد سلامت جراحی بیمارستان رشد شبکه بهداشت و درمان ماسک ویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۸۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار ایلان ماسک با نخست وزیر چین در پکن

آفتاب‌‌نیوز :

ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا در یک سفر از پیش اعلام نشده از پکن با مقام شماره ۲ چین دیدار کرده است.

به گزارش الجزیره، دیدار ماسک با لی کیانگ، نخست‌وزیر چین در حالی انجام می‌شود که خودروسازان چینی در حال تبلیغ جدیدترین خودرو‌های الکتریکی خود در نمایشگاه خودروی پکن هستند که از ۲۵ آوریل تا ۵ می‌برگزار می‌شود.

رسانه دولتی چین گزارش داد، در جریان دیدار روز یکشنبه آنها، لی به ماسک گفت که امیدوار است ایالات متحده با چین در همکاری “برد-برد” تعامل کند و از عملیات تسلا در چین به عنوان نمونه‌ای موفق از همکاری با یکدیگر نام برد.

لی گفت: «بازار بسیار بزرگ چین همیشه به روی شرکت‌های خارجی باز خواهد بود. چین به قول خود پایبند خواهد ماند و به سختی برای گسترش دسترسی به بازار و تقویت ضمانت‌های خدمات ادامه خواهد داد.»

ماسک در پستی در X گفت که از ملاقات با مقام شماره ۲ “مفتخر” است.

ماسک گفت: “ما اکنون سال هاست که همدیگر را می‌شناسیم، از اوایل روز‌های شانگهای. ”

بازدید ماسک از قبل اعلام نشده بود و مشخص نیست که آیا برنامه سفر او ممکن است شامل بازدید از نمایشگاه خودرو پکن باشد، جایی که خودروسازان چینی خودرو‌های الکتریکی را به نمایش می‌گذارند که مستقیماً با مدل‌های تسلا رقابت می‌کنند.

منبع: شفقنا

دیگر خبرها

  • پایش معادن شهرستان تفت
  • دیدار ایلان ماسک با نخست وزیر چین در پکن
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز
  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • جمع آوری ۱۰۰ معتاد متجاهر در چناران
  • آیا نانوذرات از طریق دستگاه گوارش به بافت مغز می‌رسند؟
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • دشمن با نشانه رفتن حجاب قصد ضربه به روح و روان جامعه را دارد