Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از سمنان، صبح دیروز عباس گلرو نماینده جدید مردم سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی، حجت‌الاسلام سید‌کاظم موسوی نماینده مردم اردبیل، سیدعباس دانایی فرماندار شهرستان سمنان و تعدادی از مدیران استانی مهمان دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان بودند.

در جلسه‌ای که نخستین دیدار رسمی گلرو با رئیس و مدیران دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان در مجموعه این دانشگاه بود، ایده اسکان مسافران و زائران امام‌‌رضا (ع) مطرح و بررسی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی نقش مؤثر دانشگاه در پیشرفت و توسعه، مشکلات و دغدغه‌های موجود جامعه را مورد توجه قرار داد و اظهار کرد: «دانشگاه برای رفع این مسائل و مشکلات بهترین یاریگر است.»

گلرو دانشگاه را زمینه‌ساز رشد و آگاهی جامعه دانست و دانشگاه آزاد اسلامی را یادگار امام راحل و از سرمایه‌های ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران معرفی کرد.

وی بر بهره‌گیری از ظرفیت‌های دانشگاه آزاد اسلامی در حل مشکلات و معضلات اجتماعی تأکید و خواستار تعامل و همکاری هرچه بیشتر بخش‌های مختلف جامعه با این دانشگاه شد.

در ادامه جلسه حجت‌الاسلام سید‌کاظم موسوی نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه یکی از مشکلات امروز ما معیشت مردم است، بیان کرد: «یکی از برنامه‌های مجلس یازدهم تأمین معیشت مردم و تقلیل آلام آنان است.»

وی ادامه داد: «در همین راستا به فرموده مقام معظم رهبری اقتصاد و تولید باید رونق بگیرد و دانشگاه‌ها نقش مهمی در این زمینه دارند.»

سیدعباس دانایی فرماندار سمنان هم در این جلسه با تجلیل از تلاش‌های رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان به اولویت‌های تعریف شده در سند آمایش شهرستان سمنان توجه کرد و گفت: «نخستین اولویت سند آمایش این است که شهرستان سمنان با دارابودن ۱۳ مرکز آموزش عالی، شهری دانشگاهی محسوب می‌شود و برای پیشرفت آن لازم است زیرساخت‌ها و بسترهای کافی فراهم شود تا به جایگاه اصلی خودش برسد.»

وی افزود: «با توجه به اینکه شهرستان سمنان محل عبور زائران حرم رضوی است و دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان ظرفیت بالایی برای پذیرایی از مسافران دارد، اسکان زائران امام رضا (ع) در یکی از ساختمان‌های دانشگاه، می‌‌تواند مهمان‌نوازی مردم این شهر را نشان داده و برای مسافران سفر امنی را رقم بزند.»

در ابتدای این جلسه، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی سمنان به ارائه گزارشی از فعالیت‌های واحد سمنان پرداخت و درباره خدمات دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: «این دانشگاه نهادی غیردولتی و غیرانتفاعی محسوب می‌شود که همواره در خدمت مردم و جامعه بوده و امکانات و ظرفیت‌های آن برای پیشرفت و توسعه در اختیار جامعه قرار دارد.»

عبدالله خالصی‌دوست به تبیین موضوع طرح پایش پایان‌نامه‌ها پرداخت و تصریح کرد: «با اجرای طرح پایش که طرحی مفید و کاربردی است، نیازهای منطقه شناسایی شده و پایان‌نامه‌ها از حالت تئوری و تکراری خارج و کاربردی و عملیاتی می‌شود.»

وی حضور نماینده سمنان در مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان را نشانه اهمیت این دانشگاه در منطقه دانست و خاطرنشان کرد: «دانشگاه آزاد اسلامی پشتوانه نیاز مردم بوده و برای رفع مشکلات و گشایش در برنامه‌ها، تمام توان، دانش و تجربه خود را به کار خواهد گرفت.»

انتهای پیام/

167 / 167 عبدالله خالصی دوست دانشگاه آزاد سمنان طرح پایش

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دانشگاه آزاد سمنان طرح پایش دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان شهرستان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۲۲۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید امام‌جمعه سمنان بر آموزش معلمان جدید‌الورود

امام‌جمعه سمنان بر لزوم آموزش مهارت‌های تقویتی به معلمان جدید‌الورود تأکید کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم  از سمنان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی مطیعی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان در مصلای بزرگ  حضرت امیرالمؤمنین (ع) این شهر اظهار داشت: معلمان افسران عرصه دانش هستند و نقش بسیار مهمی در ساختن آینده کشور دارند.

وی با اشاره به درپیش‌ بودن هفته گرامیداشت مقام معلم افزود: معلم از دیدگاه قرآن کریم جایگاه ویژه و والایی دارد و این نشان می‌دهد که چه نقش ارزنده‌ای در ساختن جامعه بر عهده دارد.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان با تأکید بر لزوم به‌روز بودن معلمان از نظر مهارت‌های معلمی خاطرنشان کرد: باید آموزش مهارت‌های تقویتی برای معلمان جدید‌الورود با اهتمام پیگیری شود؛ چراکه آینده کشور در گرو آموزش‌های معلمان به کودکان است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مطیعی با اشاره به درپیش بودن روز جهانی کارگر خاطرنشان کرد: رسیدگی به کارگران همواره مدنظر و نباید محدود به یک روز یا یک هفته  که به این نام نامگذاری شده است، باشد و باید همواره مدنظر مسئولان قرار گیرد.

وی با اشاره به نقش مهم کارگران در تحقق شعار  امسال و اقتصاد مقاومتی گفت: رونق اجتماعی، رسیدن به رفاه نسبی و بر چیده‌شدن فقر از جامعه از رویکردهای مدنظر رهبر معظم انقلاب اسلامی و مسئولان در تحقق رونق اقتصادی است.

خطیب نماز جمعه این هفته سمنان با اشاره به توسعه رویکرد صهیونیسم ستیزی در افکار عمومی دنیا خاطرنشان کرد: شلیک موشک از سوی جمهوری اسلامی ایران به رژیم غاصب صهیونیستی، تظاهرات کشورهای مختلف در محکومیت رژیم کودک‌کش صهیونیستی با در دست داشتن تصویر رهبر معظم انقلاب و سردار حاج قاسم سلیمانی نشان از قدرت و نفوذ فرهنگی فراسرزمینی ایران است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مطیعی با اشاره به نفوذ فرهنگی بالای جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های فراسرزمینی گفت: اقتدار جمهوری اسلامی ایران در داخل و خارج از کشور مهم است.

وی ساخت پالایشگاه‌های فراسرزمینی در ونزوئلا و ساخت چهار کشتی با توانانی حمل 750 هزار بشکه نفت، کشت فراسرزمینی به وسعت یک میلیون هکتار از اراضی دیگر کشورهای دنیا توسط جمهوری اسلامی ایران را از جمله افتخارات کشورمان برشمرد.

انتهای پیام/363

دیگر خبرها

  • تأکید امام‌جمعه سمنان بر آموزش معلمان جدید‌الورود
  • سرپل‌ذهاب آماده میزبانی باشکوه از زائران یادمان بازی‌دراز
  • میزبانی زائران اربعین مدال افتخار مردم ایلام است
  • دیدار با خانواده شهدا و جانبازان منطقه ۹ در هفته بزرگداشت اصفهان
  • مشکلات مردم استان بوشهر در دیدارهای چهره به چهره احصا می‌شود
  • بازی‌دراز آماده میزبانی از زائران راهیان نور است
  • نخستین همایش منطقه‌ای حجاب، عفاف و زیست عفیفانه برگزار می‌شود
  • میزبانی دانشگاه آزاد بجنورد از داوطلبان کنکور سراسری در سه گروه آزمایشی اصلی
  • طرح پویش؛ از بین‌برنده شکاف دانشگاه و صنعت
  • حجاب و عفاف دغدغه امروز مردم و مسئولان است