Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@22:34:43 GMT

محدودیت‌های مرز پاکستان برداشته شد

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۲۹۸۰۹

محدودیت‌های مرز پاکستان برداشته شد

از امروز (یکشنبه) محدودیت های تردد کالا در مرز پاکستان برداشته شده و هر روز مبادلات انجام خواهد شد.

به گزارش ایسنا، بعد از بسته شدن مرزها و یا عدم مبادله کالا که به دلیل شیوع ویروس کرونا ایجاد شده بود به تدریج موانع برطرف و مبادلات با رعایت پروتکل های بهداشتی در حال برگشت به روال گذشته است.

در مرز پاکستان نیز که مبادلات اغلب با محدودیت های مواجه بود، این موانع برطرف شده است؛ به طوری که پیگیری از گمرک ایران نشان می دهد تردد کامیون های ایرانی و مبادلات کالا که در بازارچه‌های مرزی به صورت محدود و یک روز در میان انجام می شد از امروز (۱۵ تیر) برداشته شده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس در بازارچه مرزی پیشین، ریمدان، کوهک و جالق به صورت هر روزی تردد انجام خواهد شد.

این در حالی است که تعداد عبور کامیون ها نیز به صورت حداکثری انجام می شود و محدودیت گذشته را نخواهد داشت.

گفتنی است که مرز میرجاوه در پاکستان نیز پیش از این باز بود و محدودیتی ندارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: گمرك پاكستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۲۹۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر اسبق بهداشت: طرح اجباری پزشکان برداشته شود

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، ایرج فاضل، روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ در افتتاحیه چهل و پنجمین کنگره جامعه جراحان ایران گفت: طرح اجباری پزشکان به دلیل شرایط جنگ اجرایی شد و دلیلی برای ادامه دادن آن وجود ندارد.

وی افزود: فلسفه جامعه جراحان همفکری انجمن‌های مختلف و افزایش سطح علمی جراحان کشور است.

سیاوش صحت نایب رئیس کنگره جامعه جراحان ایران، نیز گفت: سهم سلامت از تولید ناخالص ملی بیش از ۵۰ درصد کاهش پیدا کرده است. عده‌ای در پی شکستن جایگاه رفیع جامعه پزشکی کشور هستند.

علی جعفریان دبیر علمی کنگره نیز افزود: حضور کمرنگ همکاران جوان در کنگره نسبت به دوره‌های قبل زنگ خطر هشداری برای مسئولان است.

تازه‌های جراحی در رشته‌های مختلف، جراحی عروق، پیوند اعضا، درمان‌های نوین جراحی در ایران و جهان امسال در چهل و پنجمین کنگره جامعه جراحان ایران ۱۷ تا ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ مصادف با چهلمین سالگرد تأسیس جامعه جراحان ایران؛ با حضور جراحان تخصص‌ها و شاخه‌های مختلف مطرح خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ایران و عراق در مبادلات اقتصادی از ارز ملی خود استفاده کنند
  • وزیر اسبق بهداشت: طرح اجباری پزشکان برداشته شود
  • مخبر: ایران و عراق در مبادلات اقتصادی از ارز ملی خود استفاده کنند
  • ایران و عراق در مبادلات اقتصادی از ارز ملی استفاده کنند
  • طرح اجباری پزشکان برداشته شود
  • (عکس) چهره عجیب محمدرضا گلزار حین انجام ماسک پوست صورت
  • هزینه‌کرد ۵.۵ میلیارد یورویی دولت برای بهبود وضع هوا و کاهش فلر
  • رشد ۵ درصدی مبادلات تجاری ایران و هند
  • بهانه‌ طلافروشان برای عدم ثبت معاملات به پایان رسید | مبادلات طلا ساماندهی خواهد شد؟ | پاسخ سازمان مالیاتی به ابهامات صنف طلافروشان
  • استرس از فضای کارگری برداشته شود