Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار بناب با اشاره به وضعیت قرمز کرونایی در این شهرستان گفت: از امروز به مدت یک هفته محدودیت‌های کرونایی در شهرستان بناب اعمال می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، امین رفیعی امروز در نشست با اصحاب رسانه در شهرستان بناب با بیان اینکه این شهرستان در کنار شهرهای مراغه، میانه، مرند، اهر، چاراویماق و تبریز از نظر شیوع کرونا در وضعیت قرمز قرار دارد؛ اظهار داشت: از امروز به مدت یک هفته محدودیت‌هایی در شهرستان‌‌ها با وضعیت قرمز اعمال می‌شود و تداوم آن بستگی به وضعیت کرونای شهرستان دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: استفاده از ماسک در تمام ادارات شهرستان و توسط مردم الزامی بوده و همه پرسنل و کارمندان باید از ماسک استفاده کنند و ارائه خدمات در ادارات به ارباب رجوع نیز منوط به زدن ماسک توسط آنهاست.

فرماندار بناب همچنین اظهار کرد: تعطیلی حوزه علمیه، آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای، زبان‌سراها، آموزشگاه‌ها، کتابخانه‌های عمومی، استخرهای سرپوشیده، مراکز تئاتر، تالارهای پذیرایی، آرایشگاه‌های زنانه و سالن‌های زیبایی، برگزاری هرگونه مراسم اجتماعی، فرهنگی و مذهبی و همایش، باشگاه‌های ورزشی، کافه‌ها و قهوه‌خانه‌ها، شهربازی و باشگاه‌های بدنسازی از جمله محدودیت‌هایی است که در طول هفته جاری در شهرستان اعمال خواهد شد.

رفیعی تأکید کرد: افرادی که به دستورالعمل‌های ابلاغی تمکین نکرده و همکاری نکنند، با حکم دادستانی نسبت به پلمب محل اقدام و یک ماه تعطیل خواهند شد.

وی در ادامه در خصوص برگزاری مراسم عزا و به خصوص عروسی در سطح شهرستان هشدار داد و از نیروی انتظامی خواست نسبت به برخورد قاطع با افراد خاطی اقدام کنند.

انتهای پیام/60004/س

منبع: فارس

کلیدواژه: آذربایجان شرقی رسانه شهرستان بناب محدودیت های کرونایی فرماندار بناب بناب عروسی آموزشگاه کتابخانه کافه قهوه خانه امین رفیعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۱۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سامانه بارشی جدید از فردا وارد کشور می شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما سازمان هواشناسی امروز برای برخی مناطق شمال غرب، غرب، ارتفاعات البرز مرکزی و شرقی و افزایش ابر و رگبار پراکنده و درسایر مناطق کشور جوی آرام پیش بینی کرد.
امروز در استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی مناطقی از استان کردستان زنجان اردبیل و ارتفاعات مرکزی و غربی البرز در استان‌های گیلان و مازندران شاهد رگبارموقتی باران و وزش باد خواهیم بود.
در ساعات بعد از ظهر مناطقی از جنوب شرق کشور از جمله شرق سیستان و بلوچستان رگبار باران دور از انتظار نیست.
از فردا دوشنبه نیز سامانه بارشی جدید از غرب وارد کشور می‌شود و در نوار غربی کشور و دامنه‌های جنوبی البرز در استان‌های قزوین، البرز، تهران، غرب سواحل دریای خزر و اصفهان، مجدد رگبار باران، گاهی رعدوبرق و وزش باد آغاز خواهد شد.
بارش‌ها فردا در استان‌های کرمانشاه، غرب کردستان، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، بخش‌هایی از استان اردبیل زنجان و گیلان، مازندران و شمال قزوین شدیدخواهد بود.
برای این مناطق هشدار سطح نارنجی صادر شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بارش برف بهاری در روستاهای شهرستان اسکو + فیلم
  • درخواست عشایر شهرستان اهر برای هموارسازی مسیر‌های ییلاقی
  • جلوه گری شکوفه‌های درختان گیلاس در جنگل فندقلو اهر + فیلم
  • وضعیت «شهر ری» در تقسیم استان تهران چگونه خواهد بود؟!
  • فعالیت ۵ هزار گروه جهادی در آذربایجان‌شرقی
  • سامانه بارشی جدید از فردا وارد کشور می شود
  • برپایی اردوی تیم ملی تنیس
  • واریز ۲ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان به دهیاریهای آذربایجان شرقی
  • اردیبهشت تماشایی در باغ‌های سیب مراغه
  • آخرین اخبار از وضعیت ترافیکی راه‌هایی کشور امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت/ کدام محورها مسدود است؟