Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@21:33:06 GMT

۱۰ واحد مسکونی مددجویی در دیواندره احداث می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۳۵۶۲۳

۱۰ واحد مسکونی مددجویی در دیواندره احداث می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کردستان، ناصر کریمیان با بیان اینکه هم اکنون فونداسیون آن اجرا شده و تا پایان سال جاری نیز به بهره بردای می‌رسد، اظهار داشت: این واحدها با همکاری بهزیستی، بسیج سازندگی و بنیاد مسکن در روستاهای تابعه به مددجویانی که منازل آنها از سیل آسیب و خسارت دیده است، واگذار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به تأمین اعتبار احداث این واحدها، افزود: به ازای هر واحد ۴۰ میلیون تومان تسهیلات بانکی از محل طرح مقاوم سازی و بهسازی روستایی از سوی بنیاد مسکن، ۳۱ میلیون تومان بلاعوض و تهیه مصالح (۱۶۰ کیسه سیمان) تعلق خواهد گرفت.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان دیواندره ادامه داد: از ابتدای سال جاری با برگزاری جلسات مکرر، مشکلات و موانع پیش روی احداث این واحدها رفع و اقدام لازم به عمل آمده است.

گفتنی است بسیج سازندگی بعنوان پیمانکار و تسهیلگر پروژه در این طرح فعالیت می‌کند.

کد خبر 4966860

منبع: مهر

کلیدواژه: بهزیستی مسکن مددجویی شهرستان دیواندره ویروس کرونا بوشهر شیراز شیوع کرونا قزوین گرگان شهرکرد بیرجند ایلام خطبه های نماز جمعه استانداری سمنان دهه کرامت ستاد مقابله با کرونا مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۵۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری ۶۰ واحد نهضت ملی مسکن شاهدیه یزد تا خرداد ماه

ایسنا/یزد فرماندار یزد از آماده شدن ۶۰ واحد از ۱۲۰ واحد مسکن ملی در شهر شاهدیه تا خرداد ماه خبر داد و گفت: متقاضیان نسبت به تکمیل آورده خود اقدام کنند.

«سیدمحمدرضا مدرسی» در حاشیه بازدید از طرح نهضت ملی مسکن در شهر شاهدیه، اظهار کرد: در این طرح، ۱۲۰ واحد مسکونی در قالب شش بلوک ۲۰ واحدی ایجاد می‌شود.

وی با بیان این که تاکنون ۶۰ واحد از این طرح در قالب سه بلوک در مرحله نازک‌کاری و سفت‌کاری است، افزود: این واحدها تا پایان خرداد ماه آماده واگذاری به متقاضیان خواهد شد.

فرماندار با اشاره به این که ۶۰ واحد باقی‌مانده نیز در قالب سه بلوک در حال ساخت است، گفت: این واحدها نیز تا سه ماه آینده آماده تحویل خواهد شد.

مدرسی با بیان این که دستگاه‌های خدمات‌رسان نسبت به تامین انشعابات آب، برق، گاز و مخابرات این واحدها اقدام کرده‌اند، از متقاضیان خواست تا نسبت به تکمیل آورده خود اقدام کنند.

وی همچنین از آماده‌سازی ۱۶.۵ هکتار زمین برای ساخت ۳۰۰ واحد مسکن ویلایی و خودمالکی در شهر شاهدیه خبر داد و گفت: این واحدها نیز در قالب طرح جوانی جمعیت ایجاد خواهد شد.

فرماندار در پایان از همکاری دستگاه‌ها و به‌ ویژه شهرداری یزد در تسهیل صدور پروانه و آماده‌سازی زمین برای ساخت واحدهای مسکن ملی در شهر شاهدیه قدردانی کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • لزوم تخصیص زمین برای ساخت ۵۰ هزار واحد مسکونی
  • واگذاری ۶۰ واحد نهضت ملی مسکن شاهدیه یزد تا خرداد ماه
  • پایش واحد های شن و ماسه شهرستان چایپاره
  • ۲۱۳ نیروگاه خورشیدی در روستاهای سمنان افتتاح می‌شود
  • همه ارکان دولت درگیر طرح نهضت ملی مسکن/ جهادگران پای کارند
  • فعالیت ۵ هزار گروه جهادی در آذربایجان‌شرقی
  • هزینه ۳۰۰ میلیارد تومانی بسیج سازندگی استان برای اجرای هزار و ۳۰۰ پروژه عمرانی
  • هزینه ۳۰۰ میلیارد تومانی بسیج سازندگی استان برای اجرای یک‌هزار و ۳۰۰ پروژه عمرانی
  • با شعار «خدمت بی‌منت» در خدمت مردم هستیم
  • بازنگری طرح هادی روستایی از اولویت‌های بنیاد مسکن بوشهر است