Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- در دومین هفته از پویش "هر هفته یک افتتاح" شهرداری کرمان پروژه بهسازی محوطه گنبد جبلیه به بهره‌برداری رسید. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، آیین افتتاح پروژه بهسازی محوطه گنبد تاریخی جبلیه شهر کرمان امشب با حضور سید‌مهران عالم‌زاده شهردار کرمان، رئیس و تعدادی از اعضای شورای شهر کرمان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سید‌مهران عالم‌زاده شهردار کرمان در این مراسم با اشاره به اینکه پویش "هر هفته یک افتتاح" شهرداری کرمان از هفته گذشته آغاز شده است اظهار داشت: محوطه گنبد جبلیه، به مساحت پنج هزار مترمربع و با انجام اقداماتی ازجمله کف‌سازی، کاشت گل و گیاه و باغچه، احداث آب‌نما و نورپردازی زیبا بهسازی شده است.

وی با اشاره به اینکه برای اجرای این طرح، حدود یک میلیارد تومان هزینه شده است یادآور شد: برای نوروز امسال ساخت و افتتاح 15 بوستان در نقاط مختلف شهر کرمان در دستور کار قرار گرفت که به‌دلیل شیوع ویروس کرونا، بهره‌برداری از این بوستان‌ها به تعویق افتاد.

50 درصد هزینه ساخت پل‌های شهر کرمان از محل مالیات ارزش افزوده تامین شده استمشکل آب‌های سطحی شهر کرمان به صورت زیربنایی برطرف می‌شودگزارش| چه کسی مقصر آبگرفتگی‌های شهر کرمان است؟

شهردار کرمان افزود:‌ در این دوره از مدیریت شهری توجه به مناسب‌سازی فضاهای شهری برای تردد و استفاده افراد دارای معلولیت در دستور کار قرار گرفته و در تمام پروژه‌ها تلاش شده تا مسیرها و فضاهای ویژه این افراد در نظر گرفته شود.

در این مراسم محمدحسین مؤمنی سرپرست شهرداری منطقه یک کرمان نیز با اشاره به اینکه عملیات بهسازی محوطه گنبد جبلیه از سه ماه پایانی سال گذشته آغاز شد گفت: علاوه بر نصب پایه‌ چراغ و تامین روشنایی محوطه گنبد، ساختمان گنبد جبلیه نیز به‌طور کامل توسط شهرداری منطقه یک نورپردازی شده است.

وی با بیان اینکه در بهسازی محوطه گنبد جبلیه، اقدامات لازم جهت مناسب‌سازی فضا برای افراد دارای معلولیت نیز انجام شده است با اشاره به پیشرفت مطلوب ساخت بوستان بلدالامین خاطرنشان کرد: ساخت این بوستان نیز رو به پایان است و به‌زودی به بهره‌برداری خواهد رسید.

به گزارش تسنیم در نخستین هفته از پویش "هر هفته یک افتتاح" شهرداری کرمان در هفته گذشته بوستان سراج و پروژه بهسازی میدان رسالت به‌عنوان نخستین طرح در پویش به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام/511/ ع

R7860/P/S6,67/CT7 واژه های کاربردی مرتبط استان کرمان بیشتر بخوانید... پویش "هر هفته یک افتتاح" در شهرداری کرمان آغاز شد + تصاویر شهردار کرمان: اجرای هتل بام کرمان منتظر تایید سازمان میراث فرهنگی است شهردار کرمان: پروژه پیاده‌راه سازی میدان تاریخی ارگ امسال اجرا می‌شود

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان کرمان استان کرمان هفته یک افتتاح بهره برداری شهرداری کرمان شهردار کرمان شهر کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۴۵۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دسترسی بزرگراه همت غرب تا خرداد سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران گفت: دسترسی بزرگراه همت غرب از بزرگراه چمران شمال تا خرداد به بهره‌برداری خواهد رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری تهران، هادی حق‌بین امروز _دوشنبه هفدهم اردیبهشت‌_ در حاشیه بازدید از پروژه‌های حوزه فنی و عمرانی غرب تهران، اظهار کرد: با توجه به حجم گسترده فعالیت‌های عمرانی در سطح شهر و استفاده شهروندان از مزایا و آثار بهره‌برداری، اجرای عملیات پروژه‌ها در حداکثر ظرفیت ضروری است.

وی با اشاره به پروژه دسترسی بزرگراه شهید همت غرب از بزرگراه شهید چمران شمال افزود: این پروژه با ۹۵ درصد پیشرفت به زودی مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران ادامه داد: پروژه تکمیل دسترسی‌های تقاطع بزرگراه شهید همت، بزرگراه شهید اشرفی اصفهانی، بزرگراه حکیم- بلوار تعاون و بزرگراه شهید آبشناسان- جنت‌آباد، گلوگاه‌های اجرایی، به تفکیک بررسی و تصمیم‌های لازم اتخاذ شد.

در جریان بازدید از پروژه دسترسی بزرگراه شهید همت غرب از بزرگراه شهید چمران شمال، صالحی شهردار منطقه ۲ تهران نیز در محل پروژه حضور پیدا کرد و درباره احداث فضای سبز پروژه به منظور بهره‌برداری قریب‌الوقوع از آن، بحث و تبادل‌نظر شد.

کد خبر 751134

دیگر خبرها

  • دسترسی بزرگراه همت غرب تا خرداد سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد
  • صدور مجوز بهره‌برداری شهرک صنعتی شماره ۲ زرند پس از ۱۷ سال انتظار
  • باغات منطقه۶ شهر قم بهسازی می‌شود
  • بهسازی آسفالت آرامستان بهشت معصومه (س) قم
  • پارکینگ طبقاتی خیابان امام خمینی (ره) تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد
  • مترو قم به ایستگاه پایانی بهره‌برداری نزدیک می‌شود
  • فاز سوم کمربندی نسیم شمال در قزوین افتتاح شد
  • بهبود خدمات‌رسانی شهرداری تبریز با بهره‌برداری از مرکز کنترل ترافیک و مدیریت بحران
  • سه پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان چالدران به بهره‌برداری می‌رسد
  • قطعه سوم کمربندی نسیم شمال قزوین افتتاح می‌شود