Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مجمع نمایندگان مردم شیراز و زرقان گفت: طی جلسه‌ای در محل کمیسیون عمران مجلس، دو محور تعیین تکلیف نیروهای شرکتی و نیروهای قراردادی شهرداری شیراز و طرح فروش اوراق مشارکت برای توسعه مترو موردبحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار سرویس اقتصادی خبرگزاری فارس از شیراز، در جلسه‌ای با حضور جعفر قادری و ابراهیم عزیزی نمایندگان شیراز و زرقان، جمالی نژاد معاون عمرانی وزیر کشور و معاون وی، مقیمی عضو شورای شهر شیراز و یکی از مسئولین شهرداری شیراز با مدیریت و میزبانی محمدرضا رضایی رئیس کمیسیون عمران در محل کمیسیون عمران تشکیل شد، دو محور کلی موردبحث و بررسی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مجمع نمایندگان مردم شیراز و زرقان در این خصوص در گفتگو با خبرنگار فارس بیان کرد: تعیین تکلیف نیروهای شرکتی و نیروهای قراردادی شهرداری شیراز، یکی از محورهای بحث این جلسه بود.

جعفر قادری با بیان اینکه هنوز در شهرداری شیراز افرادی را داریم که با سابقه بالا و نزدیک به ۱۹-۲۰ سال خدمت، شرکتی یا قراردادی هستند و رسمی نشدند، افزود: این افراد باید تعیین تکلیف بشوند.

وی تصریح کرد: مشکل شهرداری شیراز این هست که در پست‌هایی که دارد نمی‌تواند از نیروهای شرکتی و غیررسمی استفاده کند، بنابراین باید زودتر تعیین تکلیف شوند.

نماینده مردم شیراز در مجلس گفت: مسئولان وزارت کشور توضیح دادند که تلاش‌هایی از ناحیه وزارت کشور انجام‌شده که زودتر نیروهای شرکتی تعیین تکلیف شوند و نیروهای غیررسمی هم رسمی شوند.

قادری ادامه داد: مسئولان وزارت کشور خواستند تا فرصتی داده شود تا توافقاتی را با دیوان عدالت اداری و سازمان امور استخدامی که وجود داشته را بررسی کرده و این موضوع طی هفته آینده حل شود و برای حل مشکل نیروهای شرکتی در شهرداری شیراز اقدام شود.

عضو کمیسیون برنامه‌وبودجه مجلس یازدهم بیان داشت: دراین‌ارتباط دغدغه‌هایی مطرح شد که اگر بنا هست اقداماتی بشود باید حتماً به ترتیب اولویت برای افراد اقدام بشود و افرادی که سابقه بیشتری دارند حتماً در اولویت هستند و این مطلب موردتوجه و اذعان معاون وزیر کشور نیز بود که اعلام شد منتظر هستیم ظرف یک یا دو هفته آینده سازمان امور اداری استخدامی چنین اجازه‌ای را بدهند که این مشکل را حل کنیم.

طرح فروش اوراق مشارکت سال ۹۸ و ۹۹ برای طرح توسعه متروی شیراز

وی با اشاره به دومین بحث این جلسه گفت: بحث دیگری که در این جلسه مطرح شد این بود که بتوانیم اوراق مشارکت سال ۹۸ و ۹۹ را برای طرح توسعه متروی شیراز داشته باشیم، اما نگرانی معاون عمرانی وزیر کشور این بود که با توجه به اینکه در دیگر بازارها جذابیت‌های زیادی وجود دارد کسی از اوراق مشارکت استقبال نمی‌کند.

قادری بیان داشت: در این مورد از معاون وزیر کشور خواسته شد، شما این اجازه را بدهید شاید مشوق‌ها و مزیت‌هایی که خود شهرداری‌ها در کنار این بسته اعلام می‌کنند، بتواند گره‌گشا باشد، درهرحال بنا شد پیگیری‌ها انجام بشود.

رئیس مجمع نمایندگان مردم شیراز و زرقان گفت: در مورد واگن‌های خریداری‌شده سازمان شهرداری‌ها و توزیع عادلانه بین کلان‌شهرها هم بحث شد که در آن زمینه نیز دغدغه‌ها بیان شدند و قرار شد آن زمینه هم گره‌گشایی بشود و سهم سایر شهرها مثل شیراز و اصفهان هم موردتوجه قرار بگیرد.

انتهای پیام/ م

منبع: فارس

کلیدواژه: جعفر قادری شهرداری شیراز فروش اوراق مشارکت مترو فارس شهرداری شیراز نیروهای شرکتی شیراز و زرقان اوراق مشارکت تعیین تکلیف مردم شیراز وزیر کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۵۵۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابلاغ ۸۲۱میلیارد تومان منابع ازمحل فروش اوراق به پروژه های اردبیل

داود شایقی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: برای تکمیل راه آهن اردبیل – میانه ۶۰۰ میلیارد تومان، تکمیل تونل حیران ۴۰ میلیارد تومان، راه اردبیل – سرچم ۵۰ میلیارد تومان، راه کلور – درام ۹ میلیارد تومان، سه راهی سربند به سه راهی مشگین شهر ۲۵ میلیارد تومان و اردبیل – مشکین شهر ۲۵ میلیارد تومان از این محل ابلاغ شده است.

وی خاطرنشان کرد: از محل فروش اوراق اسلامی برای تکمیل سد هشجین ۱۰ میلیارد تومان اختصاص یافت تا این پروژه سرعت اجرایی بیشتری به خود بگیرد.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل ادامه داد: برای پروژه های آّبرسانی و فاضلاب شهری نیز منابع خوبی پیش بینی شده که طرح آبرسانی به مشگین شهر ۲۰ میلیارد تومان، آبرسانی به اردبیل یک میلیارد تومان و تاسیسات فاضلاب شهری اردبیل ۲۰ میلیارد تومان از این محل تخصیص می یابد.

شایقی در مورد توسعه بیمارستان ولیعصر مشگین شهر و نجف زاده اردبیل نیز گفت: برای تکمیل بیمارستان نجف زاده اردبیل ۵ میلیارد تومان و توسعه بیمارستان ولیعصر مشگین شهر یک میلیارد تومان از این محل ابلاغ شده که با تزریق این منابع این پروژه ها سرعت اجرایی بیشتری می گیرد.

وی بیان کرد: بهسازی راه اصلی امیرکندی – گرمی – بیله سوار از محورهای مهم مواصلاتی استان اردبیل است که برای تکمیل این مسیر ۱۵ میلیارد تومان از محل فروش اوراق به صورت نقد ابلاغ می شود.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل اضافه کرد: همه این تخصیص ها به استناد ابلاغیه سازمان برنامه و بودجه و از محل فروش اوراق اسلامی به صورت نقد به خزانه کل کشور ابلاغ شده است.

کد خبر 6087527

دیگر خبرها

  • تعیین تکلیف نهضت ملی مسکن در شهرستان کیار تا ماه آینده
  • بررسی راه‌های توسعه همکاری علوم پزشکی شیراز با دانشگاه پزشکی تاجیکستان
  • لایحه بودجه ۱۴۰۳ شهرداری کرمانشاه تعیین تکلیف شود
  • کنارگذرهای رودخانه خشک شیراز تا اطلاع ثانوی مسدود شدند
  • ابلاغ ۸۲۱میلیارد تومان منابع ازمحل فروش اوراق به پروژه های اردبیل
  • ‌راه‌اندازی دبیرخانه دائمی مسابقات معماری و شهرسازی شیراز
  • تکلیف مجلس به سازمان امور مالیاتی برای قبول هزینه‌های دارای صورتحساب الکترونیکی
  • سازوکار تعیین هزینه‌های قابل قبول مالیاتی مشخص شد
  • بهادری جهرمی: تعیین تکلیف صدور مجوزهای کسب و کار با هیئت مقررات می‌باشد
  • عدم تعیین تکلیف لایحه بودجه ۱۴۰۳ شهرداری کرمانشاه