Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@07:27:51 GMT

انجمن کوتاه قامتان اردبیل فعالیت خود را آغاز کرد

تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۵۹۸۵۰

انجمن کوتاه قامتان اردبیل فعالیت خود را آغاز کرد

ایسنا/اردبیل با حضور رئیس کل دادگستری استان اردبیل؛با حضور رئیس کل دادگستری استان اردبیل و جمعی از مسئولان دفتر انجمن کوتاه قامتان استان اردبیل راه‌اندازی شد.

در مراسمی که 18 تیرماه در موسسه خیریه ائمه اطهار(ع) برگزار شد، انجمن کوتاه قامتان بلندهمت اردبیل بعد از سال‌های پیگیری و تلاش مدیریت این مجموعه و همکاری خوب موسسه ائمه اطهار(ع) راه‌اندازی شد به طوری که 85 نفر از کوتاه قامتان از سوی بهزیستی استان اردبیل شناسایی و به این انجمن معرفی شدند تا تحت پوشش قرار گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل موسسه خیریه ائمه اطهار(ع) استان اردبیل در این مراسم  اظهار کرد: بخشی از ساختمان این موسسه در اختیار انجمن قرار گرفت تا با جذب 85 نفر کوتاه قامت که عمده آنها نیازمند حمایت هستند، فعالیت متنوعی را انجام دهند.

عزیز طلوعی خاطرنشان کرد: ایجاد اشتغال برای این افراد از ضرورت‌های زندگی آنهاست که ما آمادگی داریم با همراهی مسئولان استانی از فضاها و ساختمان‌های خالی در راستای ایجاد فرصت‌های اشتغال برای این افراد استفاده کنیم.

وی افزود: اکثر کوتاه قامتان در کنار مشکلات جسمی از تنگناهای مالی و نبود فضای اشتغال و همچنین تفریحات سالم بی‌بهره هستند که با پیگیری‌هایی که انجام خواهد شد امیدواریم کوتاه قامتان بلندهمت از این همراهی‌ها و همکاری‌ها سود ببرند.

مدیر انجمن کوتاه قامتان استان اردبیل نیز در این مراسم از بیکاری و نبود امکانات و فضاهای ورزشی در استان برای کوتاه قامتان اظهار گلایه کرد و گفت: مهمترین دغدغه کوتاه قامتان ایجاد فرصت‌های اشتغال برای آنهاست تا با کسب درآمد نسبت به تشکیل زندگی و خانواده اقدام کنند.

شاهین فرزانه افزود: 85 نفر کوتاه قامت عضو این انجمن هستند و تلاش‌مان بر این است تا با عنایت استاندار اردبیل، رئیس کل دادگستری و نمایندگان استان در مجلس نارسائی‌ها و دغدغه‌های کوتاه قامتان استان با تدبیری مناسب رفع و فرصت مناسب برای کار و فعالیت این افراد فراهم آید.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی کوتاه قامتان انجمن کوتاه قامتان استان اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۵۹۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت روانشناسان بدون پروانه اشتغال حرفه‌ای تخلف تلقی می‌شود + فیلم

رئیس سازمان روانشناسی و مشاوره گفت: تاکید موکد من بر این است که بیمه به کمک جامعه بیاید تا مردم بتوانند از خدمات روانشناسی بهره‌مند شوند.

علی فتحی آشتیانی، رئیس سازمان روانشناسی و مشاوره در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو _ فاطمه قدیری در رابطه با نبود اسامی برخی از روانشناسان در وبسایت انجمن روانشناسان اظهار داشت: این موضوع دارای اشکال است. انتظار می‌رود تمامی روانشناسان و مشاورانی که کارشناسی ارشد و دکترا دارند عضو سازمان روانشناسی شوند و مراحل دریافت پروانه تخصصی را طی کنند و با طیب خاطر و بدون دغدغه خدماتشان را انجام دهند. کسانی که این کار را نکرده‌اند، کارشان تخلف تلقی می‌شود.

وی تصریح کرد: البته باید در نظر داشت که اسامی یک تعدادی از روانشناسان و مشاوران ثبت نشده است. چراکه سایت سازمان نسبتا جدید است، پس اسامی کسانی که قدیمی هستند (به ویژه در ده سال اول) در سایت نیست. به عبارتی احراز صلاحیت نشده‌اند.

فتحی تاکید کرد: نبود اسامی افراد نامبرده به معنای عدم صلاحیت آن‌ها نیست. بلکه به این دلیل که در آن زمان سایتی وجود نداشت این اتفاق افتاد است. این افراد جزو پیشکسوتان روانشناسی و اعضای اولیه سازمان هستند.

وی افزود: از این دسته از روانشناسان که تعدادشان حدود ۲ الی ۳ هزار نفر است، درخواست می‌کنیم که سازمان مراجعه کرده و مراحل احراز صلاحیت را طی کنند.

رئیس سازمان روانشناسی و مشاوره در رابطه با تعرفه‌های روانشناسی گفت: خدمات روانشناختی برخلاف خدمات پزشکی که با یک و یا دوبار مراجعه و دریافت یک سری دارو تمام می‌شود، نیاز به مراجعات متعدد دارد. از طرف دیگر هزینه‌های خدمات روانشناسی و مشاوره نسبتا بالاست.

وی افزود: به همین دلیل تاکید موکد من بر این است که بیمه به کمک جامعه بیاید و به مردم سرویس دهد تا مردم بتوانند از خدمات روانشناسی بهره‌مند شوند.

فتحی آشتیانی در رابطه با این موضوع که آیا سن ابتلا به اختلالات روانی و افسرگی کاهش داشته است اذعان داشت: ما پژوهشی در این رابطه نداریم که ثابت کند سن ابتلای به مشکلات روانشناختی پایین آمده باشد. اگر هم باشد در افواه است هیچ پشتوانه پژوهشی پشت آن نیست.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اشتغال ۷۰۰ نفر دربازارچه‌های مرزی خراسان رضوی
  • نقش مهم تعاونی ها در جهش تولید
  • جهش تولید بدون فعالیت کارگران معنا و مفهومی ندارد
  • هفتمین «پاتوق فیلم کوتاه» برگزار می‌شود/ از کمدی تا آخرالزمان
  • فعالیت روانشناسان بدون پروانه اشتغال حرفه‌ای تخلف تلقی می‌شود + فیلم
  • آغاز نوبت اول آزمون سراسری از فردا در قزوین
  • ضرورت کارآفرینی برای زندانیان و خانواده آن ها
  • آغاز فصل جدید نمایش پاتوق فیلم کوتاه نیشابور
  • انتشار پوستر ششمین همایش مطالعات فیلم کوتاه تهران
  • تولید چهار فیلم کوتاه در انجمن سینمای جوان مهاباد