Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار بورس گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان, علی صحرایی مدیر عامل شرکت بورس ایران  اظهار کرد:  شرکت لیزینگ پارسیان که در صنعت لیزینگ مشغول است پانصد و چهلمین شرکتی است که به خانواده بازار سرمایه اضافه شده است، به طوری که هم اکنون ۲۰ درصد از سهامش که برای کشف قیمت عرضه شد.

او افزود: هم اکنون هر سهم از  این سهام  به مبلغ ۳۲۰ هزار تومان کشف قیمت شد این در حالی صورت گرفت که هم اکنون این شرکت به ارزش بازار۶۴۰ میلیون اضافه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیرعامل شرکت بورس تهران در پاسخ به این سوال که آیا در هر هفته ما باید شاهد عرضه‌های اولیه باشیم؟ تصریح کرد: بله ماهم اکنون شرکت‌های آماده برای عرضه اولیه در بازار در دست داریم. اگر مشکلات سامانه فناوری بورس حل شود ما هر هفته شاهد یک عرضه اولیه در بازار هستیم که قطع به یقین این امر سبب ارتقا اقتصاد کشور می‌شود.

صحرایی در پاسخ به این که عرضه‌ی صندوق‌های دارایکم به چه نحوی است، تصریح کرد: به دین گونه که معاونت وزارت اقتصاد اعلام کرده اند قرار است تا سقف ۵ میلیون تومان یونیت‌های جدیدی به بازار عرضه شود.

علی زارعی مدیر عامل شرکت پارسیان در خصوص اینکه امروز چه میزان از سهام عرضه شد، اظهار کرد: طبق توافقاتی که با رئیس سازمان بورس صورت گرفت امروز بیست درصد از سهام به ارزش ۱۲۸ میلیارد تومان مورد عرضه اولیه قرار گرفت.

او افزود: لیزینگ پارسیان جز اولین لیزینگ‌هایی است که بعد از انقلاب اسلامی فعالیتش را آغاز کرد در ادامه باید به این مسئله اشاره کرد باتوجه به این که یک سری مسائل و مشکلات در بحث صنعت خود رو در سال‌های اخیر به وجود آمد لیزینگ پارسیان از پارسال پرتفوی خود را از خودرو به سمت صنایع دیگر ماننده لوازم خانه و صنایع تولیدی رفتیم.

مدیر عامل شرکت لیزینگ پارسیان در پاسخ به این سوال که هم اکنون سیاست شما به چه نحوی است، گفت: هم اکنون سیاست ما به نحوی است که از تولیدات داخل حمایت کنیم تا بتوانیم از این طریق شعار جهش تولید را در سال ۹۹ محقق کنیم.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیزینگ پارسیان شرکت بورس تهران لیزینگ پارسیان هم اکنون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۶۶۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروانه فعالیت رسمی شرکت تعاونی نوآوران لوتوس پیروزی صادر شد

پروانه فعالیت شرکت تعاونی نوآوران لوتوس پیروزی به‌عنوان اولین شرکت تعاونی ثبت‌شده دارای مجوز توکن سازی مسکن از سوی اتاق تعاون صادر شد.

پروانه فعالیت این شرکت که با گرایش فعالیت خدمات اداری، مالی و پشتیبانی (توکن سازی دارایی) با اعتبار ۲ ساله صادرشده است، تأثیر قابل‌توجهی در توسعه فعالیت و ارائه خدمات تعاونی به سایر اشخاص حقیقی، حقوقی و نهاد‌های دولتی و حاکمیتی را خواهد داشت.

گفتنی است؛ بانک پارسیان با حمایت از تشکیل اولین شرکت تعاونی توکنایز مسکن بانام «نوآوران لوتوس پیروزی» به‌عنوان بانکی پیشرو با به‌کارگیری این ابزار نو و فناورانه در زمینه واگذاری املاک در قالب مشارکت عمومی قدم پیش گذاشته است. استفاده از فناوری بلاکچین امکان تبدیل یک دارایی بزرگ به واحد‌های کوچک با امکان مدیریت آسان و شفافیت بالا را فراهم می‌کند.

شایان‌ذکر است؛ اولین شرکت تعاونی ثبت‌شده دارای مجوز توکن سازی مسکن در قالب اوراق سهام برای گروه‌های هدف پارسیان بر بستر بلاکچین با ضمانت سرمایه توسط بانک پارسیان توانسته است مجتمع مسکونی، تجاری واداری لوتوس پیروزی واقع در خیابان پیروزی را برای نخستین بار در کشور توکنایز کند و نسبت به جذب سرمایه‌گذاری خرد به گروه‌های هدف در حوزه مسکن گامی مهم بردارد.

دیگر خبرها

  • آتش بازی سهامدار عمده در شرنگی
  • عرضه‌های امروز بورس کالا ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • پروانه فعالیت رسمی شرکت تعاونی نوآوران لوتوس پیروزی صادر شد
  • پیش‌بینی بورس فردا ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • دارندگان سهام عدالت برای دریافت سود عجله کنند / فرصت یک هفته‌ای برای دریافت معوقات سود سهام عدالت
  • مبلغ دقیق مرحله سوم سود سهام عدالت / مرحله سوم سود سهام عدالت کی واریز می‌شود؟
  • معامله ۴.۸ میلیون تن سیمان در بورس کالا در نخستین ماه امسال
  • خرید و فروش استقلال و پرسپولیس در چه زمانی امکان‌پذیر است؟
  • پرهزینه و زیان‌ده؛ پول قرارداد پرداخت بازیکنان استقلال و پرسپولیس از جیب کارگران و بازنشستگان!
  • خبر مهم درباره واریز سود سهام عدالت | جیب دارندگان سهام عدالت پرپول می‌شود