Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-30@17:58:02 GMT

حکم رئیس‌جمهور برای امانی تهرانی

تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۶۸۱۶۳

حکم رئیس‌جمهور برای امانی تهرانی

پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری: رئیس جمهور در حکمی محمود امانی تهرانی را برای مدت 4 سال به عنوان دبیر کل شورای عالی آموزش و پرورش، منصوب کرد.

متن حکم به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای دکتر محمود امانی طهرانی

در اجرای ماده (3) و بند الف ماده (8) لایحه قانونی راجع به تشکیل شورای عالی آموزش و پرورش مصوب 1358.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

11.27 شورای انقلاب اسلامی ایران و ماده (7) آیین‌نامه داخلی آن شورا مصوب 1381.11.27 هیأت محترم وزیران، با عنایت به پیشنهاد وزیر محترم آموزش و پرورش و موافقت شورای یاد شده، به موجب این حکم برای مدت چهار سال به عنوان «دبیر کل شورای عالی آموزش و پرورش» منصوب می‌شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال و همکاری سایر اعضای محترم آن شورا با رعایت اصول قانون‌مداری، اعتدال‌گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید در انجام وظایف محوله موفق باشید.

حسن روحانی

رئیس جمهوری اسلامی ایران

منبع: فردا

کلیدواژه: امانی تهرانی انتصاب آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۶۸۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوراها پشتوانه مالی ندارند

رئیس شورای اسلامی شهرستان سنندج گفت: یکی از مشکلات شوراها این است که بودجه خاصی در اختیار آن‌ها نیست و هیچگونه پشتوانه مالی ندارند که زیبنده جایگاه شورا نیست.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، عارف جعفری، امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ در همایش بزرگداشت روز ملی شوراها در سنندج اظهار کرد: شورا تشکلی مردمی بوده و نزدیک‌ترین نهاد به مردم است.

وی افزود: بعد از پیروزی انقلاب تحولی بنیادی در زمینه شوراها صورت گرفت که باعث شد شورا به عنوان یک عامل اصلی و تأثیرگذار در اداره امور کشور و پیشبرد اهداف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، عمرانی و توسعه امور شهری و روستایی نقش آفرینی کند.

رئیس شورای اسلامی شهرستان سنندج خاطرنشان کرد: این تحول بنیادی سبب شد که شورا ماهیت دینی و اسلامی خود را بشناسد و مردم نیز با بهره‌گیری از آموزه‌های دینی و اخلاقی و قانون اساسی کشور برای شورا ارزش خاصی قائل شوند.

جعفری تاکید کرد: شورا از جایگاه قانونی برخوردار بوده چون در قانون اساسی نیز جایگاه شورا تعیین شده است اما هنوز در ادارات برای مصوبات شورا ارزشی قائل نیستند و مورد بی‌مهری قرار می‌گیرند.

وی ادامه داد: مشکل دیگر شوراها این است که بودجه خاصی در اختیار نداشته و هیچ‌گونه پشتوانه مالی ندارند که این زیبنده جایگاه شورا نیست.

رئیس شورای اسلامی شهرستان سنندج اضافه کرد: هرگونه تصمیم‌گیری در امور محلی بدون مشارکت و همکاری شوراها مشکل‌آفرین است که در این راستا خواستار در جریان قرار دادن شوراها در تصمیمات و برنامه‌ریزی‌های محلی هستیم.

کد خبر 748756

دیگر خبرها

  • در جلسه عصر امروز شورای‌عالی انقلاب فرهنگی صورت گرفت؛ تصویب نقشه راه اجرایی‌سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
  • تصویب نقشه راه اجرایی‌سازیی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
  • تصویب نقشه راه اجرایی‌سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
  • ابلاغیه اجرای تفسیریه ماده ۵ قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی
  • ابلاغ تفسیریه ماده ۵ قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی برای اجرا
  • ابلاغ مأموریت ویژه برای آموزش‌های تخصصی به قضات
  • رئیس جمهور: آموزش و پرورش نه مسئله با اولویت، بلکه مسئله اول کشور است
  • ۲۰ درصد سهم تامین اعتبار اتوبوس‌های بجنورد برعهده شهرداری است
  • تامین ۲۰ درصد سهم اعتبار اتوبوس‌ها توسط شهرداری
  • شوراها پشتوانه مالی ندارند