Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز پنجشنبه رادیو نیوزیلند، دولت و خطوط هواپیمایی این کشور (Air New Zealand) امروز طی توافقنامه ای ورود شهروندان خود به این کشور را محدود کردند.

(خانم) مگان وودز، وزیر مسکن نیوزیلند، دلیل این تصمیم را محدودیت امکان استقرار مسافرین در اماکن اختصاص یافته به قرنطینه شهروندان ورودی به کشور اعلام کرد و در این باره گفت: دولت مجبور بود به دلیل محدودیت در اسکان و قرنطینه شهروندان کرونایی در مکان های تعیین شده برای مدت کوتاهی این تصمیم را اتخاذ می کرد که کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن اشاره به اتخاذ چنین تصمیمی در استرالیا نیز افزود: در استرالیا هم اقدام مشابهی صورت گرفته است. پروازها به ملبورن به دلیل شیوع دوباره ویروس کووید-۱۹ لغو شده و محدودیت هایی برای ورود شهروندان استرالیایی به سیدنی در نظر گرفته شده است.

خانم وودز با اعلام اینکه گسترش موج جدید کرونا مسولان استرالیایی نیز با چنین محدودیتی مواجه کرد، اظهار داشت: اولویت ما جلوگیری از ورود ویروس به کشور است. بنابرین تمامی شهروندانی که به کشور باز می گردند می بایست در قرنطینه اسکان داده شوند.

وی از انجام رایزنی دولت نیوزیلند با سایر خطوط هوایی خبر داد تا بهتر بتواند جریان پروازها را مدیریت کنذ و همچنین در خصوص ظرفیت اسکان قرنطینه افراد گفت: در حال حاضر ۵ هزار و ۷۸۷ نفر در قرنطینه به سر برده و ظرفیت ما ۶ هزار و ۳۷۸ نفر می باشد. باید اطمینان حاصل کنیم که این موضوع را بخوبی مدیریت می کنیم. 

رادیو نیوزیلند در آخرین گزارش خود عنوان کرد که هواپیمایی این کشور (Air New Zealand) پروازهای ورودی به کشور را تا سه هفته به حالت تعلیق درآورده است. این در حالیست که هواپیمایی امارات نیز اقدام مشابهی انجام داده و تمامی پروازهای ورودی به نیوزیلند را به مدت سه هفته تعلیق کرده است.

برچسب‌ها ویروس کرونا استرالیا پرواز اقیانوسیه نیوزیلند پروندهٔ خبری هراس جهانی از ویروس کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا استرالیا پرواز اقیانوسیه نیوزیلند ویروس کرونا استرالیا پرواز اقیانوسیه نیوزیلند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۹۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه ساماندهی و طرد اتباع غیر مجاز در سمنان

اولین جلسه قرارگاه ربیع در قالب قرارگاه رصد و ساماندهی و طرد اتباع غیر مجاز با حضور یوسف کلیچ سرپرست امور اتباع استان سمنان در فرمانداری  شهرستان آرادان برگزار شد .

در این جلسه مباحث مختلف در حوزه طرد اتباع غیر مجاز مطرح و دستورات ابلاغی وزیر محترم کشور و سیاست های سازمان ملی مهاجرت تشریح شد.

یوسف کلیچ اشاره نمود در سال گذشته بیش از ۵۱۰۰ نفر از اتباع غیر مجاز بصورت قطعی طرد شده و از مبادی مرزی به سمت کشور افغانستان خارج گردیده اند.

سرپرست امور اتباع اشاره داشتند بزودی جلسات توجیهی و تصمیم سازی در سطح استان در شهرستانهای هدف بصورت ویژه با برنامه ریزی و حضور اداره کل اتباع برگزار خواهد شد،تا در سال جاری اقدام عاجل و قطعی در خصوص طرد اتباع غیر مجاز صورت پذیرد.

در این جلسه توجیهی و هم اندیشی که با حضور سرپرست فرمانداری شهرستان آرادان، اعضاء شورای تامین ، دهیاران ، روسای شورای اسلامی شهر و شهرداران و ادارات اجرایی برگزار شد تاکید گردید سیاست های ابلاغی وزیر کشور و رئیس سازمان ملی مهاجرت بدون هیچ ملاحظه ای برای طرد اتباع غیر مجاز در استان اعمال و اجرا خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • بروکراسی فلج‌کننده اداری مانع ورود تولیدکنندگان به اقتصاد می‌شود
  • درخواست «افزایش اختیارات آتش‌نشانی در برابر ساختمان‌های ناایمن» به مجلس می‌رود
  • آماده‌ایم اوکراینی‌ها را برای خدمت نظامی به کشورشان بازگردانیم
  • جلسه ساماندهی و طرد اتباع غیر مجاز در سمنان
  • نظارت بهداشتی قرنطینه‌ای ۲۳ هزار تن نهاده دامی درسیستان وبلوچستان
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • رسانه عبری زبان: کشورهای عربی مانع تلاش ترکیه برای ورود به پرونده غزه شدند
  • بازداشت ۷ نوجوان در ارتباط با حمله به اسقف اعظم کلیسای سیدنی
  • کره جنوبی نانوماهواره پرتاب کرد