Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، درگاه یکپارچه ارائه خدمات الکترونیکی شهرداری کرج رونمایی خواهد شد؛ در راستای یکپارچگی خدمات الکترونیکی به شهروندان، توسعه خدمات غیرحضوری و کاهش سفرهای شهری، امکان ارائه خدمات برای شهروندان از طریق این درگاه را فراهم نموده است.

از جمله این خدمات شهرسازی، پرداخت انلاین، خدمات خودرو، استعلام پرداخت، جست و جوی متوفیان، محاسبه آنلاین عوارض خودرو، سامانه ۱۳۷، مدیریت خاک و نخاله، نقشه جامه شهر کرج و رهگیری مکاتبات اداری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است مراسم رونمایی از درگاه یکپارچه ارائه خدمات الکترونیک شهردای کرج شنبه ۲۱ تیر ماه در سالن جلسات شهرداری کرج واقع در طبقه ۱۱ این اداره برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/د.خ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خدمات الکترونیک خدمات شهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۸۱۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه خدمات گروه‌های جهادی به روستائیان شهرستان خانمیرزا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ رئیس شبکه بهداشت شهرستان خانمیرزا گفت: این گروه جهادی خدمات پزشکی رایگان به مناطق محروم روستایی و کم برخوردار روستای فارسون بخش ارمند ارائه دادند.
موسوی افزود: معاینه رایگان پزشک عمومی، خدمات مامایی، خدمات دارویی و مشاوره روانشناسی و پرستاری با همکاری سپاه و بسیج جامعه پزشکی شهرستان به اهالی این روستا ارائه شد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • رئیس شورای عالی استان ها: تلاش برای تکمیل مدیریت یکپارچه شهری
  • ارائه خدمات گروه‌های جهادی به روستائیان شهرستان خانمیرزا
  • در حوزه ارائه خدمات الکترونیکی به رشتوندان اتفاقات خوبی صورت گرفته است/گام های موثر مدیریت شهری در ممیزی املاک
  • شهرداری تهران به دنبال ارائه کیفی خدمات در نمایشگاه کتاب است
  • شهرداری به دنبال ارائه کیفیت خدمات در نمایشگاه بین‌المللی کتاب است
  • تجارت الکترونیکی یکی از راهبردهای دولت سیزدهم است
  • قطع ارائه خدمات دولتی به صاحبان مجوز فاقد شناسه یکتا
  • ایجاد توازن در ارائه خدمات عادلانه ،در دستور کار شورای شهر ارومیه
  • قطع خدمات دولتی برای صاحبان مجوزی که شناسه یکتا ندارند
  • الکترونیکی شدن نیمی از خدمات شهری در رشت