Web Analytics Made Easy - Statcounter

نیمه نخست دیدار تیم‌های ماشین‌سازی تبریز و پرسپولیس با نتیجه تساوی به پایان رسید. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم‌های فوتبال ماشین‌سازی تبریز و پرسپولیس در دیدار از هفته بیست‌و‌چهارم لیگ برتر از ساعت 20:15 امشب (جمعه) در ورزشگاه سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به مصاف یکدیگر رفتند که نیمه نخست این دیدار با نتیجه تساوی بدون گل خاتمه یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترکیب ماشین‌سازی: حامد لک، شاهین ثاقبی، بابک مرادی، شاهین توکلی، علی آل‌کثیر، مسیح زاهدی، سیدمحمد خرم‌الحسینی، عزیز معبودی، میلاد نوری، ادواردو دوسانتوس و محمد قادری.

ترکیب پرسپولیس: بوژیدار رادوشویچ، شجاع خلیل‌زاده، سیدجلال حسینی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، بشار رسن، احمد نوراللهی، مهدی ترابی، مهدی شیری، سعید حسین‌پور، سیامک نعمتی و علی علیپور.

داور: رضا کرمانشاهی

نیمه اول:

دقیقه 5: یک صحنه مشکوک در داخل محوطه جریمه ماشین‌سازی رخ داد که داور اعتقادی به پنالتی نداشت.

دقیقه 12: حرکت انفرادی مهدی ترابی از جناح چپ تیم پرسپولیس و یک و دو این بازیکن با بشار رسن باعث شد تا این بازیکن در موقعیت گلزنی قرار بگیرد که در نهایت ضربه ترابی به شکلی خطرناک از کنار دروازه راهی اوت شد.

دقیقه 15: شاهین ثاقبی اولین کارت بازی را از کرمانشاهی دریافت کرد.

دقیقه 28: حرکت در عمق علیپور می‌رفت تا این بازیکن را در موقعیت خوب گلزنی قرار دهد که کنترل توپ بد این بازیکن فرصت گلزنی را از پرسپولیسی‌ها گرفت.

دقیقه 43: بشار رسن روی پاس خوب بازیکنان پرسپولیس در موقعیت خوب گلزنی قرار گرفت که ضربه این بازیکن به شکلی خطرناک از کنار دروازه حامد لک به بیرون رفت.

دقیقه 45: حرکت زیبا و تیمی پرسپولیسی‌ها با نفوذ سیامک نعمتی تبدیل به یک موقعیت خطرناک شد که پاس به بیرون دقیق این بازیکن را سعید حسین پور با بی‌دقتی از داخل محوطه جریمه به بالای دروازه فرستاد.

انتهای پیام/

R1414/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز فوتبال بیشتر بخوانید... مهاجری: پرسپولیس نیازی به تعریف من ندارد/ منتظریم حریف اشتباه کند و از آن استفاده کنیم گل‌محمدی به نشست خبری نمی‌رسد پشت پرده دلخوری گل‌محمدی از هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال ماشین سازی تبریز فوتبال پرسپولیس ماشین سازی تبریز فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۸۵۳۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو جام برای ملی پوشان و درخشش یک گلزن در ژاپن/شانس به طارمی برگشت

به گزارش خبرنگار مهر، لژیونرهای فوتبال ایران در هفته روبه پایان عملکردهای متفاوتی از خود به نمایش گذاشتند که در میان آنها محمد امین حزباوی و علیرضا جهانبخش موفق شدند جام قهرمانی را بالای سر ببرند و شهاب زاهدی همچنان به درخشش در لیگ ژاپن ادامه می‌دهد.

جشن قهرمانی حزباوی در شب اخراج امید ابراهیمی

تیم‌های فوتبال السد و الشمال در هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ ستارگان قطر به مصاف هم رفتند که این دیدار درنهایت با نتیجه ۴ بر صفر به سود السد به پایان رسید تا این تیم قهرمان لیگ فوتبال قطر شود.

امید ابراهیمی بازیکن الشمال هم در دقیقه ۳۶ با خطا روی بازیکن حریف با کارت قرمز داور جریمه و از زمین اخراج شد. تیم فوتبال السد به دنبال این پیروزی موفق شد جام قهرمانی لیگ ستارگان قطر را بالای سر ببرد.

السد در این فصل به لطف حضور «امین حزباوی» توانسته است خط دفاع مستحکمی داشته باشد و با دریافت تنها ۱۷ گل خورده بهترین عملکرد دفاعی را در فصل جاری داشته است. به این ترتیب این مدافع ۲۰ ساله در نخستین تجربه خود به عنوان لژیونر موفق شد به مقام قهرمانی برسد.

حزباوی که نخستین فصل حضورش را در السد سپری می‌کند در این فصل در ۱۹ بازی برای تیمش به میدان رفت.

فرار آویسپا از شکست با درخشش زاهدی

در هفته نهم لیگ برتر فوتبال ژاپن تیم‌های فوتبال «آویسپا فوکوئوکا» و «جوبیلو ایواتا» به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با نتیجه تساوی ۲ به ۲ خاتمه یافت. شهاب زاهدی مهاجم ایرانی تیم آویسپا در این دیدار از ابتدا در ترکیب تیمش حضور داشت و موفق شد هر دو گل تیمش را به ثمر برساند.

در دقیقه ۶۰ و در حالی که آویسپا با ۲ گل عقب بود زاهدی از روی توپی که در محوطه جریمه به او رسیده بود موفق شد اختلاف را به حداقل برساند. این مهاجم سابق پرسپولیس در دقیقه ۷۸ با یک حرکت انفرادی تماشایی موفق شد برای بار دوم دروازه «جوبیلو ایواتا» را باز کند.

زاهدی با این ۲ گل شمار گل‌های خود را در لیگ برتر ژاپن به ۵ رساند تا در بین برترین گلزنان «جی لیگ» در رده سوم قرار بگیرد.

مهدی طارمی و بازگشت به روزهای شیرین

در هفته سی‌ام رقابت‌های لیگ برتر پرتغال تیم پورتو مهمان کاسا پیا بود و در پایان با نتیجه ۲ بر یک به پیروزی رسید.

مهدی طارمی که اخیراً به ترکیب اصلی پورتو برگشته هفته گذشته عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشته بود در این بازی هم حضور مؤثری داشت. طارمی در این بازی از ابتدا در ترکیب ثابت تیمش حضور داشت و ۸۵ دقیقه بازی کرد و موفق شد پاس گل دوم تیمش را ارسال کند. او در ۲ بازی قبلی هم برای پورتو گل زده بود و دوباره به فرم خوب فصل گذشته برگشته است.

بازی‌های مؤثر طارمی برای پورتو موجب شد مورد تمجید رسانه‌های این تیم هم قرار بگیرد و صفحه رسمی باشگاه پورتو به او لقب «شاهزادی پارسی» دارد.

همچنین سرمربی تیم فوتبال پورتو در کنفرانس خبری به تمجید از این بازیکن پرداخت و او را بازیکنی متعهد و حرفه‌ای توصیف کرد.

سایت «noticiasaominuto» به نقل از «پیرو آسیلیو» مدیر ورزشی باشگاه اینتر خبر داد که حضور مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو در فصل آینده به این تیم قطعی است. او در این خصوص اظهار داشت: ما از خیلی وقت پیش کارهای انتقال بازیکنان جدید به اینتر برای فصل آینده را انجام داده‌ایم. برخی از آنها را خیلی سریع اعلام کردیم که به نظرم کار اشتباهی بود و باید در پایان فصل رسانه‌ای می‌شد.

سعید عزت اللهی و گلزنی برای شباب الاهلی

تیم‌های فوتبال شباب الاهلی و الاتحاد کلبا در هفته بیستم رقابت‌های ادنوک امارات به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با نتیجه پُرگل ۴ بر یک به سود شباب الاهلی به پایان رسید.

سعید عزت اللهی هافبک ایرانی تیم شباب الاهلی در این بازی، گل دوم تیم خود را در وقت‌های اضافه نیمه اول به ثمر رساند و تا دقیقه ۶۱ در ترکیب شباب الاهلی حضور داشت. صفحه «فانتاسی دورینا» در شبکه اجتماعی X که به پوشش بازی‌های لیگ امارات می‌پردازد عزت اللهی را در جمع ۴ بازیکن برتر دیدارهای روز گذشته قرار داد. سایت «sofascore» نیز، به عزت اللهی نمره ۲/‌‬ ۸ از ۱۰ را داد و پس از «یحیی الغسانی» دومین بازیکن برتر زمین انتخاب شد.

عزت اللهی پس از جام ملت‌های آسیا، راهی شباب الاهلی شد و در دو هفته اخیر توانسته برای تیمش گلزنی کند.

در این دیدار مهدی قایدی هم در تیم الاتحاد کلبا حضور داشت و تنها گل این تیم با پاس گل این لژیونر ایرانی به ثمر رسید.

محمد محبی نامزد بهترین بازیکن سال روسیه شد

محمد محبی، مهاجم ایرانی تیم فوتبال روستوف از سوی سازمان لیگ برتر روسیه به عنوان یکی از ۱۰۰ نامزد کسب جایزه بهترین بازیکن سال این مسابقات معرفی شد.

ماه آینده در نظرسنجی از خبرنگاران ورزشی، ۳۰ بازیکن برتر به مرحله دوم انتخاب بازیکن سال لیگ برتر روسیه راه می‌یابند. بهترین بازیکنان ماه مسابقات نیز به صورت خودکار در این مرحله حضور خواهند داشت که محمد محبی یکی از آنها است.

محبی پیش از این به عنوان بهترین بازیکن ماه مارس لیگ برتر فوتبال روسیه انتخاب شده بود.

علیرضا جهانبخش و قهرمانی در جام حذفی هلند

تیم فوتبال فاینورد برابر نایمخن فینال جام حذفی فوتبال هلند را برگزار کرد که این دیدار با وجود حاشیه‌هایی که از سوی تماشاگران به همراه داشت با پیروزی یک بر صفر به سود فاینورد به پایان رسید.

پایکسائو (۵۹) تک گل این دیدار را به ثمر رساند و همچنین علیرضا جهانبخش نیز از دقیقه ۸۷ برای فاینورد بازی کرد تا در آخرین روزهای حضورش در این باشگاه قهرمانی در جام حذفی جام هلند را جشن بگیرد.

«دیبالا» گل سردار آزمون را پرپر کرد

در هفته سی و دوم سری آ ایتالیا شامگاه دوشنبه از ساعت ۲۰ تیم‌های فوتبال «رم» و «بولونیا» به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با برتری ۳ بر یک بولونیا به پایان رسید.

سردار آزمون لژیونر ایرانی رم که در این دیدار کار را از روی نیمکت آغاز کرد در دقیقه ۵۲ به جای تامی آبراهام وارد زمین شد و ۴ دقیقه پس از ورودش به زمین موفق شد گل نخست رم را به ثمر برساند. در این صحنه آزمون ابتدا از روی سانتر هم تیمی خود یک ضربه سر به سمت دروازه بولونیا شلیک کرد که با دفع دروازه بان مواجه شد و در برگشت یک بار دیگر تلاش کرد دروازه را باز کند که باز هم دروازه بان مانع از این اقدام شد و باز هم توپ برگشت داده شد و این مهاجم برای بار سوم شانس خود را امتحان کرد و در نهایت موفق شد دروازه حریف را باز کند.

اما در دقیقه ۶۵ «الکسی سلماکرز» یک بار دیگر بولونیا را به گل رساند تا بازی ۳ بر یک شود. در این صحنه اشتباه دیبالا موجب شد توپ به بازیکنان حریف برسد تا از روی یک ضد حمله سریع دروازه رم برای باز سوم باز شود.

الهیار صیادمنش و ناکامی در گلزنی

در هفته سی و پنجم ژوپیر لیگ بلژیک تیم وسترلو به مصاف «لوون» رفت. الهیار صیادمنش در این دیدار کار را از روی نیمکت آغاز کرد و در دقیقه ۶۷ وارد زمین شد.

کد خبر 6088056

دیگر خبرها

  • دو جام برای ملی پوشان و درخشش یک گلزن در ژاپن/شانس به طارمی برگشت
  • صعود مس رفسنجان به جمع ۸ تیم برتر جام حذفی با حذف پیکان
  • ذره‌بین مایکل ادواردز؛ داروین نونیز بهای افتش را پرداخت می‌کند؟
  • مسابقات پیشکسوتان فوتبال تهران؛ پرسپولیس در آستانه صعود، استقلال در یک قدمی حذف
  • نورمحمدی: حرفه‌ای گری سرخپوشان برگ برنده بازی با آلومینیوم است/ امیدوارم ۶ بانک از عهده مشکلات برآیند
  • تن هاخ: مقابل شفیلدیونایتد عملکرد بسیار خوبی داشتیم؛ برونو فرناندز در فرم ایده‌آلی قرار دارد
  • حیدری: تیم نکونام شخصیت قهرمانی دارد
  • بازیکنی که در ۷سال فقط ۱۶دقیقه بازی و تمدید کرده!
  • «نون - خ» برنده صفا و سادگی
  • پیشکسوت استقلال: بغل کردن مادر رییس جمهور ونزوئلا محرومیت نداشت ولی کار حسینی داشت؟