Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

اسدالله حیدری روزشنبه در حاشیه مانور اورژانس اجتماعی استان البرز به مناسبت هفته بهزیستی افزود: امسال بیش از ۹ هزار و ۵۰۰ تماس با اورژانس اجتماعی بهزیستی استان البرز برقرار شده که بخشی از آنها همسر آزاری و کودک آزاری بوده است.

وی به اهداف اجرای مانور اورژانس اجتماعی البرز اشاره کرد و ادامه داد: این مانور به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد تاسیس سازمان بهزیستی و برای آگاه سازی اذهان عمومی از خدمات اورژانس اجتماعی و شناساندن بهتر خط ۱۲۳ و خدمات اورژانس اجتماعی به مردم برگزار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حیدری گفت : اورژانس اجتماعی با حضور نیروهای متخصص ، خدمات متنوعی برای افراد جامعه که با بحرانهای فردی و اجتماعی روبرو می شوند ارایه می دهد.

وی با اشاره به ویژگیهای اورژانس اجتماعی مانند در دسترس بودن و تخصصی بودن بیان داشت: بیشترین جامعه هدف اورژانس اجتماعی کودک آزاری، همسرآزاری ، کودکان کار ، دختران و زنان بدسرپرست و یا آسیب دیده ، معلولانی که با مشکلات اجتماعی روبرو می شوند را شامل می شود که به صورت فوری و به موقع خدمت رسانی توسط این تیم انجام می پذیرد.
فعالیت‌های سازمان بهزیستی به‌ویژه در زمینه آسیب‌های اجتماعی مردم محور است که مردم می‌توانند به‌وسیله شماره تلفن ۱۲۳ یا مراجعه حضوری به پایگاه‌ههای اورژانس اجتماعی در شهرستان‌ها از خدمات اورژانس اجتماعی بهره‌مند شوند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: استان البرز خشونت خانگی اورژانس اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۹۴۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غرق شدگی یک نفر در استخر خانگی

سخنگوی اورژانس و فوریت‌های پزشکی اصفهان از غرق شدگی یک نفر در استخر خانگی خبر داد.

عباس عابدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: حادثه غرق شدگی در استخر خانگی ساعت ۱۷:۳۹ امروز _جمعه هفتم اردیبهشت_ به مرکز اورژانس اصفهان گزارش شدو

وی افزود: بلافاصله یک واحد امدادی ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شد.

سخنگوی اورژانس و فوریت‌های پزشکی اصفهان تصریح کرد: یک زن ۵۶ ساله در پی این حادثه مصدوم و به بیمارستان الزهرا منتقل شد.

کد خبر 748171

دیگر خبرها

  • غرق شدگی یک نفر در استخر خانگی
  • اجرای مانور‌های نمایشی شهر فرهنگی ویژه معماری
  • ثبت ۱۵ هزار تماس با مرکز صدای مشاور بهزیستی
  • افتتاح مرکز امداد اجتماعی در حرم مطهر شاهچراغ (ع)
  • ۳۵۷ هزار تماس با اورژانس ۱۱۵ در هرمزگان
  • سنجش بینایی بیش از ۱۶۲ هزار کودک سال گذشته در آذربایجان‌غربی
  • برقراری ۱۷ هزار تماس تلفنی با مرکز ارتباطات اورژانس
  • سنجش بینایی بیش از ۱۶۲ هزار کودک در آذربایجان‌غربی
  • پیام رئیس سازمان بهزیستی کشور به مناسبت روز روانشناس
  • مانور آمادگی وقوع حوادث غیرمترقبه طبیعی در کرمانشاه برگزار می‌شود