Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم یوونتوس با به ثمر رساندن دو گل در دیدار برابر آتالانتا وضعیت خود را در جدول گلزنان سری آ ایتالیا و کفش طلای اروپا بهتر کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از بی ساکر، بازیکنی مانند کریستیانو رونالدو نیست. مهاجم یوونتوس که شکست را در فینال جام حذفی برابر ناپولی تجربه کرده بود دوباره توانست به روند گلزنی سابقش برگردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ستاره پرتغالی در شش هفته سری آ هفت گل به ثمر رساند و این موضوع موجب شد به چیرو ایموبیله، برترین گلزن این فصل در کالچو نزدیک شود. 

مهاجم لاتزیو پس از بازگشت فوتبال افت کرده است. او در پنج بازی تنها دو گل به ثمر رسانده است. رونالدو فاصله پنج گل را در مدت کوتاهی کاهش داد و اکنون با ۲۸ گل تنها یک گل با ایموبیله فاصله دارد. این در حالی است که فقط شش هفته به پایان سری آ باقی مانده است. 

مهاجم یوونتوس در دیدار بامداد امروز (یکشنبه) برابر آتالانتا دو گل از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند تا مانع از شکست تیمش شود. پنالتی نخست به خاطر هند دی رون در محوطه جریمه اعلام شد و پنالتی دوم هم هند موریل اتفاق افتاد. 

رونالدو با این دو گل به رکورد تاریخی روبرتو باجو رسید و توانست یازده پنالتی پیاپی را در سری آ به گل تبدیل کند. 

ستاره پرتغالی با گل هایی که پس از بحران کرونا به ثمر رساند همچنین شرایط خود را در فهرست کفش طلا بهبود بخشید و اکنون در جایگاه سوم قرار گرفته است. او مانند تیمو ورنر  ۲۸ گله و ۵۶ امتیازی است. رتبه دوم به ایموبیله با ۲۹ گل و ۵۸ امتیاز اختصاص دارد. روبرت لواندوفسکی با ۳۴ گل و ۶۸ امتیاز در جایگاه نخست دیده می شود. با توجه به هفته های باقی مانده رونالدو می تواند خود را به صدر برساند. 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کریستیانو رونالدو تیم فوتبال یوونتوس ایتالیا کفش طلای اروپا سری آ ایتالیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۰۰۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مس کرمان یک قدم به قهرمانی نزدیک‌تر شد

به گزارش "ورزش سه"، صنعت مس کرمان در دیدار معوقه هفته دوازدهم سی و ششمین دوره لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور، روبروی پیکان به میدان رفت که توانست با پیروزی برابر این تیم، هجدهمین برد خود را کسب و صدرنشینی خود را تثبیت کند.

عصر امروز صنعت مس در ورزشگاه شهید تجلی کرمان با درخشش علی رحیمی دروازه‌بان خود و همچنین مجتبی حیدر‌پور توانست با نتیجه 30 بر 26 پیکان را شکست دهد تا 2 امتیاز این بازی را در خانه نگه دارد.

با این پیروزی صنعت مس با 38 امتیاز صدرنشینی خود را تثبیت کرد. با این امتیاز فاصله مس با تیم دوم و سوم جدول رده‌بندی به 7 رسید. پیکان هم همچنان با 14 در رده هشتم قرار گرفت.

هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال مردان 10 اردیبهشت برگزار می‌شود که طی آن صنعت مس با زغال سنگ طبس و پیکان سبزوار با آلومینیوم اراک دیدار می‌کند.

دیگر خبرها

  • تیم رویایی پنج نفره ژائو کانسلو؛ رونالدو هست، مسی نیست + عکس
  • محبی نبود، رونالدو گل 3 امتیازی زد
  • کری توییتر بایرن مونیخ برای رئال مادرید: حدس بزنید بعدش چی شد؟ + عکس
  • خاطره مورینیو از تنها باری که گریست و رونالدو را تنها نگذاشت
  • صعود بایرن مونیخ به فینال لیگ قهرمانان اروپا با غلبه بر رئال مادرید در ضربات پنالتی (2012/4/25) / فیلم
  • چادرملو علیه چهار صحنه داوری نیم فصل دوم
  • مس کرمان یک قدم به قهرمانی نزدیک‌تر شد
  • خروج سردار از سایه | مهاجم ایرانی اسلحه پنهان ده‌روسی مقابل لورکوزن خواهد بود؟
  • چه کنم نیمار و مسی نیستم ولی عاشق رونالدو هستم!‏
  • گل‌های ماندگار و فراموش نشدنی مسی و رونالدو در لیگ قهرمانان اروپا (فیلم)