Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان به ایرنا ، این جشنواره در سه بخش برگزار شد: موضوع آزاد رنگی ، موضوع آزاد تک رنگ ،موضوع پرتره؛عکاسانی که عکس های آنان توسط کلوپ عکس فوکوس به جشنواره ارسال شده و عکس آنها پذیرفته شود گواهی پذیرش از نماینده فیاپ در ایران برای این جشنواره دریافت می کنند؛در مجموع ۶۷ عکس از عکاسان عضو کلوپ یادشده در این جشنواره پذیرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


هوتن بابا پور از سال ۷۲ وارد انجمن سینمای جوان لاهیجان شد؛ از فعالیت های متعدد وی می توان به ساخت دو فیلم کوتاه با حمایت انجمن سینمای جوان لاهیجان ، تجربه عکاسی آنالوگ با حمایت انجمن سینمای جوان لاهیجان ، ساخت یک فیلم کوتاه با حمایت کارگاه هنر سروش صدا و سیمای گیلان  و از افتخارات این عکاس خلاق لاهیجانی می توان به کسب مقام اول مسابقات عکاسی جشنواره رشد، مقام دوم فیلمنامه نویسی برتر استان گیلان در جشنواره سینمای جوانان ، مقام دوم فیلمنامه نویس برتر دانشجویی استان گیلان ، عضو فدراسیون بین المللی عکاس فیاپ – فرانسه ، روبان افتخار جشنواره بین المللی عکاسی کشور مقدونیه ، مدال برنز جشنواره بین المللی عکاسی کشور لهستان ، دیپلم افتخار جشنواره بین المللی عکاسی کشور ترکیه ، راهیابی به جشنواره های متعدد –بین المللی عکاسی اشاره کرد.

این جشنواره که با کد PH689 در سایت فوکوس اعلام شده بود زیرنظر فدراسیون بین المللی هنر عکاسی ،فیاپ،(شماره پاتروناژ ۳۷۶ /۲۰۱۸) و PSA یا انجمن عکاسی آمریکا، (شماره پاتروناژ ۳۸۴ /۲۰۱۸) برگزار شده و عکس های راه یافته در آن برای دریافت القاب FIAP و PSA محاسبه می شود.

برچسب‌ها عکاسی لاهیجان گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: عکاسی لاهیجان گیلان عکاسی لاهیجان گیلان بین المللی عکاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۱۲۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور سه مدیر گیلانی در مرکز پاسخگویی به سوالات مردمی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان؛ روابط عمومی استانداری گیلان اعلام کرد در راستای اجرای نظامنامه مدیریت ارتباطات مردمی و لزوم پاسخگویی مدیران استان به مردم گیلان، شهردار کلانشهر رشت، فردا از ساعت ۹:۳۰ تا ۱۰:۳۰ صبح پاسخگوی سوالات و درخواست مردمی خواهد بود.
طبق این اطلاعیه مدیران کل بهزیستی و کمیته امداد گیلان هم از ساعت ۱۲:۳۰ تا ۱۴ از طریق شماره تلفن ۱۱۱، بی واسطه پاسخگوی مردم استان خواهند بود.

دیگر خبرها

  • دومین جشنواره عکاسی سنندج با حضور ۵۰ عکاس ملی و بین المللی آغاز به کار کرد
  • رقابت بیش از ۱۱ هزار داوطلب گیلانی در ۲ گروه آزمایشی
  • عظیم‌ترین پنجره شیشه‌ای رنگی جهان رونمایی شد
  • ساخت عظیم‌ترین پنجره شیشه‌ای رنگی جهان تمام شد
  • خواهرخوانده اصفهان میزبان عظیم‌ترین پنجره شیشه‌ای رنگی جهان
  • تامین نفت سفید ۱۱ هزار خانوار گیلانی فاقد گاز طبیعی
  • آغاز دوره‌های آموزش ارتقای مهارت فرش بافان گیلانی
  • حضور دانش‌آموز عکاس ایرانی در جشنواره‌ای در روسیه
  • انبوه سازی بیش از ۳۵ هزار واحد مسکن ملی در ۹ شهر گیلان
  • حضور سه مدیر گیلانی در مرکز پاسخگویی به سوالات مردمی