Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مسئول مرکز رسیدگی به امور مساجد استان همدان با بیان اینکه وضعیت شهرستان‌های نهاوند، تویسرکان، بهار و ملایر قرمز اعلام شده است، گفت: نماز جماعت در شهرستان‌هایی که وضعیت آنها قرمز اعلام شده است، در این مدت برگزار نخواهد شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، حجت الاسلام محمد عبدالله پور، ظهر امروز در جمع خبرنگاران، با اشاره به شیوع ویروس کرونا در استان همدان، اظهار داشت: با توجه به تاکید رهبر معظم انقلاب بر رعایت توصیه‌ها و دستورالعمل‌های پیشگیری از کرونا و طبق دستور عقل و شرع لازم است تا اقدامات پیشگیرانه‌ای در محدوده مساجد اعمال شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بر این اساس و بنا بر مصوبه ستاد استانی مقابله با کرونا به جهت حفظ سلامتی مردم، محدودیت‌هایی از روز گذشته تا پایان هفته برای اجرا در مساجد به متولیان امر اعلام شده است.

توصیه شش‌گانه‌ کرونایی جامعه مدرسین به مردم ایران / کم‌توجهی و بی‌مبالاتی وضعیت کشور را بغرنج‌تر خواهد کردشمار مبتلایان به کرونا در اوکراین به 54 هزار نفر رسیدشریعتمداری: تمدید مهلت ثبت نام و پرداخت تسهیلات ویژه کرونایی ضروری است

 

مسئول مرکز رسیدگی به امور مساجد استان همدان با بیان اینکه وضعیت شهرستان‌های همدان، نهاوند، تویسرکان، بهار و ملایر قرمز اعلام شده است، گفت: نماز جماعت در شهرستان‌هایی که وضعیت آنها قرمز اعلام شده است، در این مدت برگزار نخواهد شد.

وی تصریح کرد: البته درب مساجد در اول وقت شرعی به مدت 30 دقیقه باز خواهد بود و نمازگزاران می‌توانند با رعایت موارد بهداشتی بصورت فرادی نماز خود را اقامه کنند.

حجت الاسلام عبدالله پور با اشاره به پخش اذان در سه وعده از مساجد، تاکید کرد: نظارت بر موارد فوق از وظایف امام جماعت و اعضای هیات امنا مساجد خواهد بود.

وی ادامه داد: محدودیت‌های اعلام شده فقط در تاریخ ذکر شده قابل اجرا است و پس از این تاریخ نیز تصمیمات جدید از طریق منابع رسمی به اطلاع خواهد رسید.

مسئول مرکز رسیدگی به امور مساجد استان همدان با بیان اینکه اقامه نماز در مساجد دیگر شهرستان‌ها با رعایت مسائل بهداشتی و با نظارت ائمه جماعات و هیئت امنا، به قوت خود باقی است، گفت: رعایت کلیه دستورالعمل‌های وزارت بهداشت و توصیه نامه‌های مرکز رسیدگی به امور مساجد الزامی است.

انتهای پیام/741/ی

R41405/P1549/S6,75/CT11 بیشتر بخوانید... شرایط ویژه کرونا در مشهد / آمار بستری‌شدگان و مبتلایان نگران‌کننده شد‌ «کرونا» بیش از ۷۰ درصد از بازاریان همدان را در آستانه ورشکستگی قرار داد ادارات استان ایلام ملزم به دورکاری و اعطای مرخصی به کارمندان مشکوک به کرونا شدند

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مرکز رسیدگی به امور مساجد قرمز اعلام شده استان همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۱۳۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات قرآن و عترت کهگیلویه و بویراحمد در چرام

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، در این مسابقات ۹۰۰ دانش آموز دختر و پسر از سیزده نقاط در مناطق مختلف استان به مدت چهار روز در رشته‌های مختلف آیینی، پژوهشی، تقسیر، نهج البلاغه، صحیفه‌ی سجادیه، احکام گفتمان مهدوی، قرائت و ترتیل، اذان، حفظ انشاء نماز، مداحی و دعا خوانی برگزار می‌شود.

مدیر کل قرآن عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش در این آیین گفت: یکی از مهمترین اهداف آموزش و پرورش در کنار آموزش دروس کتب درسی به دانش آموزان تعلیم و تربیت آن‌ها متناسب با فرهنگ و دین اسلامی است.

میکائل باقری افزود: مسابقات کشوری در تابستان امسال در دو استان مازندان و خراسان رضوی در مشهد مقدس برگزار می شود.

وی با بیان اینکه چهل و دومین دوره مسابقات تفاوت هایی نسبت به ادوار گذشته دارد، عنوان کرد: ما بر اساس تحلیل هایی که در مسابقات ۶ سال اخیر انجام دادیم سهمیه ای برای استان ها در نظر گرفتیم که استان ها بتوانند کیفیت مسابقاتشان را ارتقاء دهند. 

مدیر کل آموزش و پرورش استان گفت: مسابقات قران، نماز و عترت هر ساله در بخش‌های کتبی و شفاهی برگزار می‌شود.

جمالی افزود: دانش آموزان حائز شرایط می‌توانند با توجه به علاقه و پایه تحصیلی خود در هر یک از این رشته‌ها ثبت نام کنند.

دیگر خبرها

  • استاندار مازندران: به زیرساخت‌های مساجد بین‌راهی رسیدگی شود
  • مسابقات قرآن و عترت کهگیلویه و بویراحمد در چرام
  • خسارت جبران ناپذیر در کم توجهی به امر نماز
  • برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزی در یزد
  • جشن تکلیف دانش آموزان دختر آستارایی برگزار شد
  • توجه به اقامه نماز موجب ارتقای معنویت در سازمان‌ها می‌شود
  • برنامه‌های دهه کرامت در اصفهان تشریح شد
  • برگزاری دوره تخصصی نماز در شهرکرد
  • وضعیت اجرای نهضت ملی مسکن در همدان
  • همایش ملی «نماز، دانشگاه، بایسته‌ها و شایسته‌ها» برگزار می‌شود