Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: در انتخاب، مذاکره و عقد قرارداد با اسپانسرها و کلیه موارد با هماهنگی هیئت مدیره اختیار تام دارم. تاریخ انتشار: 17:34 - 23 تير 1399 - کد خبر: ۶۳۷۲۸۶

خبرگزاری میزان - طبق اعلام رسانه رسمی باشگاه استقلال، احمد سعادتمند، مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص برخی اظهارات در ارتباط با اختیارات خود، گفت: من نمی‌دانم مبنای این ادعا‌ها چیست، ولی ما در انتخاب، مذاکره و عقد قرارداد با اسپانسر‌ها و کلیه موارد با هماهنگی هیات مدیره اختیار تام داریم و تا امروز هم هیچ موردی وجود نداشته که بخواهیم قرارداد ببندیم و اقداماتی مثبت برای باشگاه انجام دهیم و کسی مانع شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه در خصوص مدیریت خود، تصریح کرد: همه می‌دانند در چه زمان و موقعیتی به استقلال آمده‌ام که شاید کمتر کسی می‌توانست در این برهه مدیریت باشگاه استقلال با دنیایی از بدهی‌های ارزی و ریالی و مشکلات حقوقی و فنی بپذیرد. اینکه بیرون گود باشیم و ادعا کنیم کار سختی نیست با آگاهی کامل آمده ام و به تمامی مشکلات واقف هستم چندین بحران بزرگ را در کوتاهترین زمان ممکن و در بدترین شرایط اقتصادی و بروز ویروس کرونا برطرف و حل و فصل کردیم اقدامات بسیار خوبی را انجام و اقدامات بی سابقه‌ای در دست اجرا و برنامه جامع و کامل ۳ ساله داریم و اگر دلسوزان مدعی اجازه دهند مورد به مورد در زمان خودش عملیاتی خواهد شد.

مدیرعامل باشگاه استقلال پیرامون معضلات این باشگاه افزود: آیا این دلسوزان انتظار دارند ظرف مدت سه ماه تمامی مشکلات آن هم مشکلاتی، چون قرارداد‌های نجومی بی فایده کارشناسی نشده که متاسفانه دست نامحرمان هم در آن‌ها دیده می‌شود و میلیارد‌ها تومان پول بیت المال این مملکت را هدف قرار داده برطرف نماییم چرا طی سالیان متمادی این اتفاق نیافتاده حال که تیم و بچه‌های با غیرت آن در شرایط کرونا با همه وجود تلاش می‌کنند و یکی دو تا عزل و نصب بهانه‌ای شده برای سرکوب باشگاه بزرگ و اعلام و اظهار نظر عزیزان باید اعلام کنم هدفمند‌تر از گذشته با عزمی جزم و اراده‌ای مصمم با کمک هواداران باشگاهی رویایی خواهیم ساخت هواداران برای فصل بعد خواهند دید شادی را به این صاحبان اصلی بر می‌گردانیم افتخارات دیگر را به تالار بی شمار افتخارات پر طرفدارترین تیم در آسیا و پر آوازه‌ترین باشگاه ایرانی قاره کهن اضافه خواهیم کرد.

سعادتمند در پایان در مورد انتقادات وارده به باشگاه، خاطرنشان کرد: ضمن ارج نهادن به تمامی نظرات منتقدان و دلسوزان واقعی استقلال از سایر عزیزان هم می‌خوام به باشگاه خودشان وقت بدهند حتی معجزه هم نمی‌تواند ظرف ۳ ماه صورت گیرد. با آرزوی سلامتی برای تمامی اعضای باشگاه بزرگ استقلال و هواداران دلسوز.

بیشتر بخوانید: ناراحتی بازیکنان صنعت نفت از سرمربی این تیم

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: استقلال احمد سعادتمند استقلال باشگاه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۱۷۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب سرپرست جدید برای استقلال و دیدار سرمربی با جانشین خطیر

به گزارش خبرنگار مهر، پس از برکناری علی خطیر از مدیرعاملی باشگاه استقلال توسط اعضای هیات مدیره، فرشید سمیعی به عنوان سرپرست مدیرعاملی انتخاب شد و در نخستین اقدام آتیلا حجازی را به عنوان سرپرست تیم فوتبال این باشگاه انتخاب کرد.

آتیلا حجازی که چند سالی از استقلال دور بود، چندی پیش با حضور در تمرین آبی پوشان با جواد نکونام و بازیکنان این تیم دیدار و گفت و گو کرد و حالا جانشین خواجه گیری برای امور سرپرستی تیم شده است.

خبر دیگر از استقلال این که جواد نکونام سرمربی آبی پوشان پنجشنبه شب با فرشید سمیعی سرپرست مدیرعاملی باشگاه و جانشین علی خطیر دیدار کرد. این دو یکدیگر را در مراسم ختم پدر یکی از پیشکسوتان باشگاه استقلال دیدند.

کد خبر 6095432

دیگر خبرها

  • پشت‌پرده انتخاب حجازی به‌عنوان سرپرست استقلال
  • انتخاب جانشین خطیر، مهم‌ترین ابهام در استقلال
  • تمامی استخدام‌های شرکت واحد اتوبوسرانی مربوط به پیش از سال ۸۵ است / قرارداد با ۱۶ شرکت خصوصی+فیلم
  • واکنش آتیلا حجازی بعد از انتخاب به عنوان سرپرست استقلال |‌عکس
  • تمامی استخدام‌های شرکت واحد اتوبوسرانی مربوط به پیش از سال ۸۵ است/قرارداد اتوبوسرانی با ۱۶ شرکت خصوصی+فیلم
  • انتخاب سرپرست جدید برای استقلال و دیدار سرمربی با جانشین خطیر
  • پسر ناصر حجازی سرپرست استقلال شد+ عکس
  • فرصت ویژه جواد نکونام برای شکستن رکورد فرهاد مجیدی
  • علی خطیر برکنار شد/ انتخاب سرپرست جدید برای باشگاه استقلال
  • تجهیز تمامی خودروهای داخلی به ردیاب