Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مدیرکل بیمه سلامت مازندران با اشاره به فراهم‌نشدن همه بسترهای لازم برای اجرای طرح پزشک خانواده در استان گفت: دستاوردهای اجرای طرح پزشک خانواده در شرایط کرونا در مازندران بررسی شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، رسول ظفرمند بعد از ظهر امروز در جلسه شورای اطلاع رسانی بیمه سلامت مازندران با اشاره به اینکه طرح پزشک خانواده به صورت پایلوت در دو استان فارس و مازندران آغاز شده است اظهار داشت: توفیقات و آسیب‌های اجرای طرح در مازندران باید بررسی و واکاوی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: طرح پزشک خانواده طی سال‌های اخیر در شرایطی در مازندران اجرایی شده است که هنوز زیرساخت‌های لازم حوزه بهداشت و درمان برای اجرای آن فراهم نبوده است.

مدیرکل بیمه سلامت مازندران با اشاره به اینکه توفیقات اجرای طرح آزمایشی پزشک خانواده در مازندران را می‌توان در شناسایی سریع بیماران مزمن، دیابتی، کلیوی جستجو کرد، افزود: در شرایط فعلی که مردم اسیر شیوع ویروس کرونا شدند باید طرح پزشک خانواده با جدیت بیشتری اجرایی شود.

نمکی: مشکل پزشک خانواده با دوره رزیدنتی حل نمی‌‌شودیزد| زمینه اجرایی شدن کامل طرح نظام ارجاع پزشک خانواده باید فراهم شودتاکید وزارت بهداشت بر اجرای طرح پزشک خانواده و پرونده الکترونیک سلامت

ظفرمند با بیان اینکه در شرایط فعلی که باید رفت و آمد مردم به مراکز پزشکی و دارویی به صورت فیزیکی کمتر شود می توان با استفاده از تقویت سامانه ارجاع، اثرات موثر پزشکان خانواده را بررسی و واکاوی کرد.

مدیرکل بیمه سلامت مازندران با اشاره به اینکه کرونا می‌تواند آزمون خوبی برای محک فعالیت پزشکان خانواده باشد گفت: هنوز تکلیف و وظیفه مشخصی از سوی ستاد کرونا برای فعالیت پزشکان خانواده مشخص نشده است.

ظفرمند با بیان اینکه به دنبال حذف دفترچه برای الکترونیکی‌کردن فعالیت خود در بیمه سلامت هستیم، تصریح کرد: در این راستا طرح استحقاق‌سنجی، نسخه‌پیچی و کاهش نسخه نویسی دفترچه‌ها را با سامانه ارجاع کاهش خواهیم داد.

انتهای پیام/681/س

R41358/P/S6,74/CT11 واژه های کاربردی مرتبط خانواده بیشتر بخوانید... نمکی: مشکل پزشک خانواده با دوره رزیدنتی حل نمی‌‌شود یزد| زمینه اجرایی شدن کامل طرح نظام ارجاع پزشک خانواده باید فراهم شود تاکید وزارت بهداشت بر اجرای طرح پزشک خانواده و پرونده الکترونیک سلامت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: خانواده خانواده مدیرکل بیمه سلامت مازندران اجرای طرح پزشک خانواده پزشک خانواده پزشک خانواده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۱۷۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکلات ۴ واحد تولیدی گلستان بررسی شد

درویشعلی حسن زاده گفت: مشکل دو واحد تولیدی مربوط به بازپرداخت تسهیلات بانکی بود که به شرط ادامه کار واحد‌ها و حفظ کارگران و رعایت شرایط بیمه با امهال بیمه آنان موافقت شد.

 حسن زاده گفت: مدیریت پسماند بعد از تصفیه و دریافت پروانه ساخت نیز مشکل دو واحد تولیدی دیگر بود که برای رفع آن با کمک دستگاه‌های مرتبط راه حل داده شد.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • ارائه بیش از ۱۰ هزار و ۷۰۰ نفر خدمت رایگان در حوزه سلامت
  • توجه جدی به جهاد تبیین و بیان دستاوردهای جوانان نخبه کشور
  • پوشش بیمه‌ای تجهیزات دست و پای کربنی
  • مشکلات ۴ واحد تولیدی گلستان بررسی شد + فیلم
  • مشکلات ۴ واحد تولیدی گلستان بررسی شد
  • اجرای قانون رایگان شدن خدمات تشخیصی و درمانی گروه سنی زیر ۷ سال، در بیمارستان‌های خراسان جنوبی
  • اجرایی شدن پوشش بیمه‌ای دست و پای کربنی
  • الزام مراکز طرف قرار داد بیمه سلامت به ارائه خدمات پوشش بیمه‌ای
  • مدیرکل بیمه سلامت آذربایجان‌غربی: مطالبات کلیه داروخانه‌ها پرداخت شد
  • کارگران مازندران خواستار اجرای بیشتر عدالت اجتماعی