Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-06@01:48:12 GMT

آغاز به کار کارگروه ساماندهی بازار ارز

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۲۳۵۰۳

آغاز به کار کارگروه ساماندهی بازار ارز

 به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم؛ محمدرضا پورابراهیمی با اشاره به اینکه دیروز نخستین جلسه شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی کشور با حضور ترکیب جدید مجلس شورای اسلامی یازدهم برگزار شد افزود: در این جلسه مباحث نشست اخیر نمایندگان مجلس با رهبر معظم انقلاب و محور‌های مهم بسته اقتصادی مردمی، مطرح و اقدامات لازم برای این منظور آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: بازار ارز به‌عنوان یکی از مهمترین موضوعات در دستور کار مجلس به‌ویژه کمیسیون اقتصادی مجلس است و صبح دیروز جلسه مفصلی با حضور رئیس کل بانک مرکزی، وزرای جهاد کشاورزی، نفت و صمت داشتیم که جمع‌بندی بسیار خوبی انجام شد.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه "تلاش کردیم هماهنگی‌های لازم برای مدیریت بازار انجام شود"، گفت: برگزاری جلسات مستمر شورای‌عالی هماهنگی با حضور سران قوا و اعضا انجام خواهد شد.

وی افزود: پیشنهادهایی در بخش ساماندهی و مدیریت بازار ارز و نحوه تسویه حساب ارزی صادرکنندگان و تعیین تکلیف ثبت سفارش‌ها و چگونگی دسترسی به منابع ارزی خارج از کشور مطرح شد و مجموعه‌ای از اقدامات لازم برای بهبود عملکرد بازار و کاهش التهابات ارزی در دستور کار قرار گرفت.

پورابراهیمی اظهار کرد: قرار است کارگروه مشترکی با حضور نمایندگان قوای مقننه، قضائیه و با محوریت دولت، از امروز 3شنبه کار خود را برای ساماندهی بازار ارز آغاز کند.

وی با اشاره به ظرفیت و توان بانک مرکزی ابراز کرد: با هماهنگی و همراهی سران قوا، امیدواریم به‌زودی برنامه جامع و بسته پیشنهادی به‌ویژه در حوزه مشوق‌های صادراتی داشته باشیم.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: در بخش تخصیص ارز برای بخشی از کالا‌های اساسی، فعلاً همان مسیر اعلامی دولت، ادامه خواهد داشت و اولویت تخصیص ارز به کالا‌های اساسی خواهد بود.

پورابراهیمی تصریح کرد: همراه با الزامات بخش خصوصی برای بازگرداندن ارز حاصل از صادرات، باید هماهنگی‌های لازم برای ایجاد بسته‌های مشوقی داشته باشیم.

پربیننده ترین سود ۷۹۰هزار تومانی سهام عدالت در یک روز ارزش سهام عدالت ۱۷میلیونی شد میزان افزایش حقوق بازنشستگان اعلام شد دارندگان سهام عدالت بخوانند کارگزار ناظر سهام عدالت شما کیست؟

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بانک مرکزی بازار ارز محمدرضا پورابراهیمی کمیسیون اقتصادی مجلس تسویه حساب ارزی قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۳۵۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور آتیلا حجازی در جلسه هماهنگی بازی استقلال - ذوب آهن

آتیلا حجازی درباره بازی با ذوب آهن و پیکان صحبت کرد.

سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: در رابطه با دیدار هفته پایانی استقلال با پیکان بهترین راهکار انتخاب خواهد شد.

آتیلا حجازی درباره حضورش در سازمان لیگ اظهار داشت:

امروز جلسه هماهنگی قبل از بازی استقلال - ذوب‌آهن بود. تیم ما در شرایط آرمانی قرار دارد و فقط یک نکته باقی می‌ماند که خیلی دوست ندارم درباره‌اش صحبت کنم. دوست دارم هواداران فردا به‌عنوان بازوی توانمند کنارمان باشند.

وی در مورد برگزاری بازی استقلال با پیکان در هفته پایانی لیگ برتر که گفته می‌شود با حضور تماشاگران به انجام خواهد رسید، گفت:

در این مورد صحبت خواهیم کرد و نباید پیش‌داوری کنیم. در حال صحبت کردن هستیم تا بهترین راهکار را انتخاب کنیم.

از دست ندهید ????????????????????????

رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود واکنش به گل شهاب زاهدی: پله هم نمی‌توانست این گل را بزند! سرمربی اینتر: طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتنش خوشحالیم اضافه شدن کارلو آنچلوتی به حلقه شادی بازیکنان رئال مادرید / فیلم

دیگر خبرها

  • برگزاری سومین جلسه ستاد هماهنگی روابط اقتصادی خارجی در وزارت امور خارجه
  • روند روبه‌رشد تولیدات حوزه کشاورزی لرستان
  • رشد تولید محصولات کشاورزی در لرستان
  • حضور آتیلا حجازی در جلسه هماهنگی بازی استقلال - ذوب آهن
  • تایید طرح ساماندهی بازار زمین، مسکن و اجاره‌بها
  • کارگروه تخصصی برای ساماندهی شبکه مهندسی پوشاک دانشگاه تشکیل می‌شود
  • رضایی: جبهه انقلاب اختلافات جزئی را کنار بگذارد
  • جبهه انقلاب با عبور از اختلافات جزیی، ایران قوی را بسازد
  • جبهه انقلاب با عبور از اختلافات جزئی، ایران قوی را بسازد
  • ایجاد عدالت و شفافیت اقتصادی هدف لایحه اصلاح قانون مالیات‌های مستقیم