Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها گفت: در سامانه آموزش مجازی دانشگاهیان بیش از ۵۳۶ هزار تعداد ثبت‌نام جدید وجود دارد که به همراه یک میلیون و ۱۲۹ هزار نفری که از قبل در این سامانه حضور داشتند، بیش از یک میلیون و ۷۰۷ هزار عضو می‌شود.

به گزارش خبرنگار حوزه فرهنگی و هنری گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، حجت‌الاسلام مصطفی رستمی در نشست خبری نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها به مناسبت اختتامیه آموزش‌های مجازی دروس معارف اسلامی دانشگاه در ایام تعطیلات اضطراری مراکز آموزش عالی اظهار کرد: هیچ‌کسی گستردگی و تأثیرگذاری شیوع ویروس کرونا را متصور نمی‌شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: به واسطه ناشناخته بودن ویروس کرونا ابعاد جدید نگرانی و تأثیرگذاری آن ایجاد می‌شود‌. در ابتدای شیوع ویروس کرونا محدودیت‌هایی اعلام شد و چشم‌اندازی برای مدیریت این ویروس وجود نداشت، و تعطیلی‌ها به صورت هفتگی اعلام می‌شد.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها بیان کرد: ۱۰ درصد دروس کارشناسی یا همان دروس عمومی برعهده نهاد رهبری دانشگاه‌ها بود. این آموزش‌ها به بیان موضوع فرهنگ، مقررات عمومی کشور، تاریخ و‌... می‌پردازد.

رستمی خاطرنشان کرد: ورود به آموزش مجازی در تمامی مجامع انسانی اجتناب‌ناپذیر است. دوره نادیده‌گیری فضای مجازی گذشته و حوزه فضای مجازی ارتباط جدی با تکنولوژی دارد و وابستگی به این عرصه نگران‌کننده است‌. 

وی افزود: طراحی بسترهای فضای مجازی به‌صورتی که تأمین سیاست‌ها و راهبردهای فرهنگ را تضمین کند، امری ضروری است و خانواده‌ها نگران نفوذ اربابان فضای مجازی هستند. 

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها گفت: باید به‌صورت جدی از مجامع علمی و حوزه‌های اجرایی تضمین اقتصاد و فرهنگ جامعه را در فضای مجازی مطالبه کنیم. فضای مجازی تهدیدها و فرصت‌های زیادی برای جوامع ایجاد می‌کند. 

رستمی تصریح کرد: یکی از فرصت‌های فضای مجازی، حوزه آموزش بوده و یکی از ابزارهای سریع، آسان و ارزان عدات آموزشی، فضای مجازی است.  

وی ادامه داد: آموزش صرفاً انتقال اطلاعات نیست. فضای مجازی نمی‌تواند جایگزین فضای حقیقی باشد بلکه فضای آموزش مجازی مکمل آموزش حضوری است.

رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ها خاطرنشان کرد: اکثر دانشگاه‌‌ها و گروه‌های معارف دانشگاه‌ها بستر آموزش مجازی را برای گذراندن دروس معارف فراهم کردند.

رستمی تصریح کرد: ‏در سامانه آموزش مجازی دانشگاهیان بیش از ۵۳۶ هزار  تعداد ثبت‌نام جدید وجود دارد که به همراه یک میلیون و ۱۲۹ هزار نفری که از قبل در این سامانه حضور داشتند، بیش از یک میلیون و ۷۰۷ هزار عضو می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: از ۱۲ اسفندماه سال گذشته تاکنون در سامانه آموزش مجازی دانشگاهیان بیش از ۲۳ میلیون مراجعه‌کننده وجود داشته، بیش از ۱۷ میلیون آزمون برگزار شده و بیش از یک میلیار بازدید از سامانه به ثبت رسیده است.

انتهای پیام/۴۰۸۴/

منبع: آنا

کلیدواژه: معارف اسلامی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها آموزش مجازی مصطفی رستمی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها سامانه آموزش مجازی دانشگاهیان رئیس نهاد نمایندگی یک میلیون فضای مجازی بیش از یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۵۴۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استان‌های برتر اجرای پویش ستاره‌های زمین معرفی شدند

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم اختتامیه یازدهمین همایش سراسری مسؤولان جوامع فرهنگی قرآنی عصر که امروز در سالن غدیر مجتمع یاوران مهدی شهر مقدس قم با معرفی و تقدیر از نفرات برتر پویش ستاره‌های زمین برگزار شد.

در بخش همایش ستاره‌های زمین و فضای مجازی آقای نصری از استان کرمان، در بخش ستاره ساز و فضای مجازی آقای میراحمدی از استان چهارمحال‌وبختیاری با کشف ۶۰۰ مربی ستاره ساز و در بخش سرکشی از جلسات خانگی آقای قادری از استان یزد حائز رتبه برتر شدند.

همچنین در شاخص میز معرفی پویش ستاره‌های زمین و سرکشی از جلسات خانگی آقای جهان‌آرا از استان همدان، در شاخص تبلیغات محیطی حجت‌الاسلام دهقان‌دار از استان البرز و در شاخص برگزاری نمایشگاه ستاره‌های زمین آقای روزبه از استان فارس رتبه‌های برتر را کسب کردند.

کد خبر 6089236 سمانه نوری زاده قصری

دیگر خبرها

  • فیلم پربـازدید فضای مجازی؛ سخنرانی اقتصادی رئیسی در جنوب تهـران!
  • سامانه دهک ریاست جمهوری فعال نشده است | مردم از باز کردن لینک ارسالی خودداری کنند
  • نقش مؤثر دانشجویان در فرآیند جهاد تبیین با بهره‌گیری از ظرفیت‌ فضای مجازی
  • حمله سگ ولگرد به پسر بچه ۱۲ ساله در کرج
  • درخواست رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها برای تدوین بسته عملیاتی ساماندهی دانشگاه هنر
  • پلیس علیه تبلیغ‌کنندگان سلاح در فضای مجازی
  • عضو کانال‌های فضای مجازی صداوسیمای گلستان شوید
  • استان‌های برتر اجرای پویش ستاره‌های زمین معرفی شدند
  • سوژه جدید فضای مجازی؛ اشک‌های سردار رادان در قم بعد از یک شعار! | فیلم
  • فعالیت هدفمند در فضای مجازی مورد توجه قرار گیرد