Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رییس کل دادگستری استان سیستان و بلوچستان گفت: بایستی برای احقاق حقوق عامه با تمام قدرت پای کار باشید و با انجام اموری ماندگار و مطابق با استانداردها، در افزایش میزان رضایتمندی شهروندان به خوبی عمل شود. تاریخ انتشار: 10:43 - 25 تير 1399 - کد خبر: ۶۳۷۷۶۴

خبرگزاری میزان - رییس کل دادگستری استان سیستان و بلوچستان در دیدار با شهردار زاهدان با اشاره به برخی از آسیب‌های اجتماعی از دستگاه‌های مختلف خواست به فراخور وظیفه‌ای که دارند در کاهش معضلات و آسیب‌های اجتماعی ورود پیدا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام والمسلمین مصطفوی نیا بیان داشت: انتظارات از مجموعه‌ شهرداری بسیار زیاد است؛ اموری همچون فضای سبز، آسفالت معابر، هدایت روان آب‌ها و سایر مقوله‌های مرتبط با شهر همواره مورد توجه شهروندان بوده و اجرای آن‌ها را به بهترین نحو ممکن خواستارند که در این راستا می‌طلبد با همکاری و همدلی نسبت به این تقاضا‌ها اقدامات در خور و شایسته‌ای با توجه به امکانات و ظرفیت‌های موجود صورت پذیرد.

وی تصریح کرد: اقدامات و برنامه‌های مرتبط با حاشیه‌ شهر از اهمیت زیادی برخوردار است؛ چرا که مردم و ساکنین در این مناطق هم همانند سایر نقاط به عنوان شهروند محسوب می‌شوند و حق حیات دارند که بایستی در جهت حل مشکلات آن‌ها برنامه ریزی‌ها طوری باشد که پس از اجرا به نتایج دلخواه رسیده باشید.

حجت الاسلام و المسلمین مصطفوی نیا افزود: بایستی برای احقاق حقوق عامه با تمام قدرت پای کار باشید و با انجام اموری ماندگار و مطابق با استانداردها، در افزایش میزان رضایتمندی شهروندان به خوبی عمل شود.

وی در پایان تاکید کرد: تمامی تلاش‌ها و خدماتی که در بخش‌های مختلف ارائه می‌شود باید برای شهروندان ملموس باشد؛ چراکه مردم با لمس و درک این خدمات برای ما و شما قضاوت خواهند کرد و این امر در افزایش حس اعتماد آن‌ها به مدیران و مسئولین بسیار مهم است که خوشبختانه اخیراً این امر در شهرداری زاهدان در حال شکل گیری است. شایان ذکر است: در این دیدار معاونین و مدیران شهرداری زاهدان ضمن ارائه‌ توضیحاتی از روند اجرای امور، طی سخنانی مبسوط به بیان برخی از مسائل و مشکلات فراروی اجرای برنامه‌ها پرداختند و در نهایت راهکار‌ها و پیشنهاداتی را جهت برون رفت از این مسائل را ارائه کردند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان آسیب های اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۳۶۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اثرگذاری دانشگاه در کاهش آسیب های اجتماعی با تولید مقالات علمی

به گزارش خبرگزاری مهر، «محمد دوستار» رییس دانشگاه گیلان با «حجت‌الاسلام والمسلمین» اسماعیل صادقی نیارکی رییس کل دادگستری استان گیلان دیدار کرد.

حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی رییس کل دادگستری استان گیلان با تبریک روز معلم و تقدیر از جایگاه و شان رفیع معلم و استاد و اهمیت علم آموزی اظهار کرد: امنیت و آرامش دانشجو باید مورد توجه دانشگاه قرار گرفته و حتی الامکان از دسته بندی و گروه بندی در دانشگاه ها اجتناب شود.

وی ضمن ارج نهادن به مقام دانشجو و اهمیت علم آموزی افزود: در اسلام نیز تاکیدات زیادی به تحصیل و فراگیری علم و دانش صورت گرفته و اولین دانشگاه جهان اسلام که شامل علوم معاصر و علوم دینی بود توسط امام جعفر صادق (علیه السلام) تاسیس شده است.

رییس شورای قضایی استان ضمن اعلام آمادگی دادگستری گیلان در راستای حل مشکلات قضایی دانشگاه افزود: دادگستری این توانایی را دارد که در کنار پژوهش های حقوقی زمینه استفاده از ظرفیت همکاران قضایی با حضور در بین دانشجویان را فراهم نماید و انتظار می رود دانشگاه نیز با تولید مقالات علمی مناسب و تحلیل های کارشناسی در راستای کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه موثر باشد.

گفتنی است، در پایان این جلسه تفاهم نامه ای نیز در راستای افزایش همکاری های علمی و پژوهشی به امضای طرفین در آمد.

کد خبر 6093239

دیگر خبرها

  • برای رفع مشکلات شهروندان از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد
  • موفقیت شورا و شهرداری یزد در کاهش آسیب‌های شهری
  • کاهش آسیب‌های اجتماعی با بهره گیری از تولیدات علمی و پژوهشی جامعه دانشگاهی گیلان
  • موفقیت شورا و شهرداری در کاهش آسیب‌های شهری هنگام وقوع بارندگی
  • زاکانی: ۳۰۰ دستگاه اتوبوس تا چند روز آینده وارد ناوگان حمل و نقل عمومی می شود
  • نقش‌آفرینی بانوان خراسان شمالی در کاهش آسیب‌های اجتماعی محوری است
  • بانوان در حوزه کاهش آسیب‌های اجتماعی نقش‌آفرینی کنند
  • اثرگذاری دانشگاه در کاهش آسیب های اجتماعی با تولید مقالات علمی
  • شهرداری به دنبال کاهش آسیب‌های اجتماعی در بهشت زهرا
  • واکنش روزنامه شهرداری به افشای قرارداد ۲ میلیارد یورویی