Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@03:35:20 GMT

هفت مورد فوتی بر اثر کرونا در کرمانشاه

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۴۰۴۵۹

هفت مورد فوتی بر اثر کرونا در کرمانشاه

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ مهدی محمدی مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با بیان اینکه دیروز در اعلام وزارت بهداشت، کرمانشاه باز در وضعیت قرمز قرار گرفت، گفت : همچنان در وضعیتی هستیم که باید مراقبت‌ها را بیشتر کنیم.

او در خصوص آخرین آمار مبتلایان به کووید ۱۹ مثبت در استان، گفت : طی ۲۴ ساعت گذشته هفت مورد فوتی دشته‌ایم که با اضافه کردن این تعداد شمار جان‌باختگان بر اثر کرونا در استان به ۳۷۹ مورد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به ۳۵ مورد بستری جدید طی مدت مذکور، افزود: تعداد کل موارد بستری از زمان شروع کووید ۱۹ در استان تا به امروز به ۲ هزار و ۶۳۵ نفر رسیده است.

او بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک تاکید داشت و افزود: باید همچنان مراقبت‌ها را به طور مستمر ادامه دهیم و برای پیشگیری از ابتلا به کرونا، هیچ کوتاهی در مراقبت از خود و خانواده نداشته باشیم.

محمدی صحبت‌های خود را با چند توصیه در راستای نگهداری از بیماران کرونایی در منزل ادامه داد و گفت: افراد با داشتن علائمی همچون درد عضلانی، بی‌حالی، تب و... خود را در وهله اول قرنطینه کنند و به دنبال اثبات بیماری کرونا ویروس از طریق تست و آزمایش نباشند، چون زمان‌بر است و در این مدت در صورت داشتن این بیماری تعدادی را مبتلا می‌کند.

او ادامه داد: فضای قرنطینه خانگی طوری باشد که امکان تهویه با بیرون وجود داشته باشد در ضمن کسی که مسئول پرستاری از بیمار می‌شود فردی سالم با سیستم ایمنی قوی (جوان) باشد.

محمدی افزود: بیمار حرکات خود را در منزل محدود کند و سطوحی که بیمار با آن در تماس است روزانه ضدعفونی شود .

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پروتکل های بهداشتی علوم پزشکی ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۴۰۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیت‌الله شیرازی در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شد

دفتر آیت‌الله حاج سید محمد علی شیرازی در اطلاعیه ضمن تقاضای دعای خیر از مؤمنان، از وضعیت درمان این عالم ربانی و وخامت حال وی خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، دفتر آیت‌الله حاج سید محمد علی شیرازی با صدور اطلاعیه‌ای پیرامون وضعیت درمان این عالم ربانی از وخامت حال وی و بستری در بخش مراقبت‌های ویژه خبر داد.

در این اطلاعیه آمده است؛ به اطلاع مؤمنین گرامى مى‌رساند که در پى کسالت اخیر آیت‌الله حاج سید محمدعلى شیرازى(دامت برکاته) حال عمومى ایشان وخیم‌تر شده و معظم له کماکان در بخش مراقبت‌هاى ویژه تحت درمان قرار دارند.

این اطلاعیه می‌افزاید؛ جهت سلامتى و شفاى این عالم مجاهد و خدوم از همه مؤمنین ملتمس دعاى خیر هستیم. 

انتهای پیام/282/

دیگر خبرها

  • افتتاح بخش بیماران نیازمند به مراقبت‌های خاص در همدان
  • آیت‌الله شیرازی در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شد
  • فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!
  • سکانس‌هایی از فیلم ماه در جنگل
  • افزایش ۳۸ درصدی آمار فوتی های تصادفات آذربایجان شرقی
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • اژ‌ه‌ای: مسئولان قضایی باید خیلی مراقبت کنند
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای در کرمانشاه
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند