Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@03:20:21 GMT

۷۵ تن انواع کالاهای قاچاق در استان کرمان منهدم شد

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۴۳۵۷۸

۷۵ تن انواع کالاهای قاچاق در استان کرمان منهدم شد

گروه استان‌ها- ۷۵ تن انواع کالاهای قاچاق به ارزش ۱۴ میلیارد ریال در استان کرمان منهدم شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، عصر امروز و با حضور مسئولان 75 تن انواع کالاهای قاچاق تاریخ مصرف گذشته به ارزش 14 میلیارد ریال در استان کرمان منهدم شد.

امحای انواع مواد مخدر در استان کرمان به روایت تصویرامحای 90 تن موادافیونی در مراسم گرامیداشت سالروز جهانی مبارزه با مواد مخدردستور رئیس‌جمهور برای امحاء ذرت‌های آلوده یک سال و نیم بعد از گزارش تسنیم40 میلیارد تومان انواع مواد مخدر در کرمان امحا شد

مسعود غلامرضا‌بیگی معاون سازمان املاک تملیکی استان کرمان در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز 75 تن انواع کالاهای شامل سریع الفساد، سریع الاشتعال، کالاهای بهداشتی تاریخ مصرف گذشته، مواد شیمیایی، قرص، دارو، انواع لته، آب میوه و کالاهایی که مصرف آن برای جامعه ضرر دارد منهدم می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ارزش ریال این کالاها را 14 میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: این کالاها که مصرف آن برای جامع مضر است در مناطق مختلف استان توسط نیروی انتظامی و از طریق صنعت، معدن و تجارت و دیگر ادرات مربوطه از سطح بازار و مغازه‌ها جمع‌آوری و به سازمان املاک تملیکی برای تعیین تکلیف تحویل داده شده است.

معاون سازمان املاک تملیکی استان کرمان گفت: کالای قاچاق کشف شده در صورتی که قابلیت مصرف داشته و نمونه تولید داخل نداشته باشد به صورت مزایده فروخته می‌شود.

وی با بیان اینکه این کالاهای قاچاق در صورتی که نمونه داخلی آن تولید داشته باشد از مرز خارج و به صورت صادرات فروخته می‌شود ادامه داد: بقیه کالاهایی که مصرف آن برای جامع مضر است منهدم می‌شود.

معاون سازمان املاک تملیکی استان کرمان با اشاره به اینکه فردا نیز 15 تن انواع بیسکویت قاچاق منهدم می‌شود گفت: ارزش ریالی این کالاها حدود 500 میلیون ریال است.

انتهای پیام/511/ش

R7860/P/S6,67/CT7 واژه های کاربردی مرتبط امحای کالای قاچاق قاچاق استان کرمان بیشتر بخوانید... کشفیات کالای قاچاق در استان کرمان ۱۰۵ درصد رشد داشت فرمانده انتظامی استان کرمان: کشفیات کالای قاچاق در استان کرمان ۱۰۵ درصد رشد داشت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: امحای کالای قاچاق قاچاق استان کرمان امحای کالای قاچاق قاچاق استان کرمان سازمان املاک تملیکی تن انواع کالاهای استان کرمان کالاهای قاچاق کالای قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۴۳۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۹ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  سردار جلیل موقوفه ئی گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز با برقراری ایست و کنترل در محور سمنان - دامغان، حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه تریلر مشکوک شدند و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.
وی افزود: راننده خودرو با استفاده از بارنامه‌های غیر رسمی سعی در فریب ماموران را داشت، اما با هوشیاری پلیس مقادیر زیادی کالای قاچاق شامل انواع لوازم خانگی، ابزار آلات صنعتی، قطعات خودرو، لوازم صوتی و تصویری، مواد خوراکی  که به صورت ماهرانه‌ای در بین سایر بار‌های مجاز جاساز شده بود کشف و ضبط شد.
سردار موقوفه ئی با بیان اینکه ارزش محموله کشف شده طبق نظر کارشناسان بالغ بر ۹ میلیارد و ۱۲۰ میلیون ریال برآورد شد، تصریح کرد: راننده تریلر در این رابطه بازداشت و به اداره کل تعزیرات حکومتی سمنان معرفی و خودروی وی توقیف و روانه پارکینگ شد.

دیگر خبرها

  • آخرین قیمت طلا، سکه و دلار تا پیش از امروز ۱۸ اردیبهشت
  • کشف کالا‌های قاچاق در کهگیلویه به ارزش ۲ میلیارد ریال
  • رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا: ۲۶۵۰۰ خودرو در انبارهای غیررسمی پیدا کردیم / مسئولان از خودروهای شوتی حمایت می‌کنند
  • کشف بیش از ۹ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان
  • آخرین قیمت طلا، سکه و دلار تا پیش از امروز ۱۷ اردیبهشت
  • ضبط ۴۵ هزار نخ سیگار قاچاق در میاندوآب
  • ضبط ۱۸۰ راس دام زنده قاچاق در میاندوآب
  • حمل و نقل ۳۰ میلیون تن کالا توسط ناوگان جاده‌ای هرمزگان
  • قاچاقچی سیگار در اردبیل جریمه شد
  • انواع قارچ‌های خطرناک را بشناسید