Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی اسپانیایی سیتیزن ها به صحبت های کلوپ و مورینیو واکنش نشان می دهد.

پس از بخشیده شدن محرومیت منچسترسیتی از حضور در رقابت های اروپایی، یورگن کلوپ سرمربی لیورپول و ژوزه مورینیو سرمربی تاتنهام نسبت به این رای اعتراض کردند.

به گزارش طرفداری و به نقل از اسکای، از پپ گواردیولا، سرمربی باشگاه منچسترسیتی راجع به صحبت های یورگن کلوپ و ژوزه مورینیو نسبت به بخشودگی محرومیت منچسترسیتی از حضور در رقابت های اروپایی سوال شد و او پاسخ داد:

اگر آن ها بخواهند می توانند با من صحبت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تصمیم توسط 3 قاضی مستقل اتخاذ شده بود. با این حال، اگر آن ها خواهان صحبت کردن باشند، شماره تلفن مرا می دانند و می توانند با من تماس بگیرند تا همه چیز را به آن ها توضیح دهم. از نظر من نیازی نیست تا بیش از حد لازم راجع به این موضوع بحث کنیم زیرا رای صادر شده کاملا شفاف بود. عقیده همه این است که ما دروغ گفته ایم یا دیگران را فریب داده ایم اما اینطور نیست. همانطور که آن ها (هر 3 قاضی پرونده) گفتند، ما پاک و بی گناه هستیم.

برای بازیکنان خود خیلی خوشحال هستم

منچسترسیتی موفق به کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا شده است و با توجه به بخشیده شدن محرومیت آن ها از حضور در رقابت های اروپایی، در فصل آینده سیتیزن ها می توانند در لیگ قهرمانان اروپا بازی کنند. گواردیولا در این رابطه می گوید:

برای بازیکنان خود خیلی خوشحال هستم و دلیل این که فصل آینده ما در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا حضور داریم، به خاطر کاری است که آن ها در زمین انجام داده اند. در خارج از زمین، شاید دیگر باشگاه ها عملکرد بهتری داشته باشند اما طی 3 فصل گذشته ما عملکرد بسیار خوبی در زمین فوتبال داشته ایم و فصل آینده، در رقابت های اروپایی از آنچه که در زمین به دست آوردیم (سهمیه لیگ قهرمانان اروپا)دفاع خواهیم کرد.

همچنین بخوانید:

یورگن کلوپ: بخشیده شدن محرومیت منچسترسیتی برای فوتبال خوب نبود زیرا فیرپلی مالی ایده خوبی است

ژوزه مورینیو: بخشیده شدن محرومیت منچسترسیتی یک فاجعه است

منبع: طرفداری

کلیدواژه: رقابت های اروپایی محرومیت منچسترسیتی لیگ قهرمانان اروپا بخشیده شدن محرومیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۴۴۶۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناتینگهام فارست در نقش رئال مادرید؛ رکورد عجیب پپ گواردیولا در آمار شوت

یک عملکرد منفی برای گواردیولا که در عین حال کلاس کاری سرمربی اسپانیایی را اثبات می‌کند. 

طرفداری | منچسترسیتی در سفر به سیتی‌گراند دیدار دشواری را سپری کرد اما در پایان به برتری مهم 2-0 دست یافت. 

طی دوران حضور پپ گواردیولا در دنیای مربیگری، تنها دو تیم توانسته‌اند در دو بازی رفت و برگشت یک فصل، عملکرد بهتری در بحث شوت مقابل تیم سرمربی اسپانیایی به ثبت برسانند. مطابق اعداد و ارقام اوپتا، ناتینگهام فارست یکی از این دو تیم است. فارست با هدایت استیو کوپر و نونو اسپیریتو سانتو با وجود شکست، در هر دو بازی فصل جاری آمار بهتری نسبت به منچسترسیتی ثبت کرد. اولین و آخرین بار رئال مادرید در فصل 10-2009 چنین نمایشی ارائه کرد و البته کهکشانی‌ها نیز هر دو بازی را واگذار کردند و از گلزنی ناکام ماندند. 

منچسترسیتی - ناتینگهام فارست در نیم فصل اول ناتینگهام فارست - منچسترسیتی در نیم فصل دوم 

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • گواردیولا: با یک تساوی منچسترسیتی، آرسنال قهرمان لیگ برتر خواهد شد
  • ناتینگهام فارست در نقش رئال مادرید؛ رکورد عجیب پپ گواردیولا در آمار شوت
  • دردسر جدید بارسلونا: ویتور روکه قربانی مسائل مالی می‌شود؟
  • شرط قطعی شدن قرارداد سردار با رم مشخص شد
  • قرارداد آزمون با رُم به یک شرط قطعی می شود
  • قرارداد آزمون با رُم به یک شرط قطعی می‌شود
  • با ترور دانشمندان نمی‌توانند دانش بومی را از ما بگیرند
  • چراغ سبز گواردیولا به برناردو سیلوا؛ می‌توانی به بارسلونا بروی!
  • گواردیولا: هرگز در مورد داوری صحبت نمی‌کنم؛ قهرمانی در لیگ برتر رویای من است
  • احتمال محرومیت نمایندگان لالیگا از حضور در رقابت‌های اروپایی