Web Analytics Made Easy - Statcounter

هم‌اکنون در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هرگرم یک میلیون و ۳۵ هزار تومان، قیمت دلار ۲۴ هزار و ۵۰۰ تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۱۰ میلیون و ۹۲۰ هزار تومان است. - اخبار بازار -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، هم‌اکنون در بازار آزاد قیمت طلای 18عیار هر گرم یک میلیون و 35 هزار تومان، قیمت دلار 24 هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید 10 میلیون و 920 هزار تومان و قیمت سکه طرح قدیم 10  میلیون و 250 تومان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در بازار سبزه‌میدان، قیمت نیم‌سکه بهار آزادی 5 میلیون و 480 هزار تومان، ربع‌سکه بهار آزادی 3 میلیون و 220 هزار تومان و سکه گرمی یک‌میلیون و 750 هزار تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.

قیمت هر گرم طلای 18عیار هم یک میلیون و 35 هزار تومان، هرگرم طلای 24عیار یک‌میلیون و 382 هزار تومان و هر مثقال طلا 4 میلیون و 485 هزار تومان ارزش‌گذاری شده است، ضمن آنکه هر اونس طلا در بازارهای جهانی با قیمت 1805 دلار معامله می‌شود.

افزایش قیمت ارز در بازار داخلی و افزایش قیمت جهانی طلا از جمله دلایل رکوردشکنی‌های این روزهای طلا و سکه در بازار است؛ قیمت سکه در روزهای اخیر رکوردهای بالایی را به ثبت رسانده است اما با وجود افزایش قیمت‌ها در بازار طلا و سکه تقاضای اضافی وارد این بازار نشده است و فعالان این بخش می‌گویند که قیمت‌ها متأثر از افزایش شدید قیمت دلار، رشد کرده‌اند.

قیمت آن‌لاین دلار و سکه در بازار آزاد

 

به گزارش تسنیم،‌ افزایش قیمت ارز در هفته‌های اخیر موجب شده است بار دیگر رکوردهای بالایی برای دلار و یورو در تابلوی صرافی‌ها ثبت شود؛ بر همین اساس در بازار آزاد هم‌اکنون قیمت دلار 24 هزار تومان، یورو 27 هزار تومان و درهم امارات 6 هزار و 710 تومان اعلام شده است.

صرافی‌های بانک‌ها امروز پنج‌شنبه قیمت دلار را برای فروش به مردم با افزایش 150 تومانی نسبت به قیمت‌های پایانی روز کاری قبل  23 هزار و 100 تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت 22 هزار و 300 تومان خریداری می‌کنند.

طی روز جاری قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها با افزایش 150 تومانی نسبت به قیمت های پایانی روزکاری قبل 25 هزار و 400 تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها 24 هزار و 600 تومان است.

انتهای پیام/

R1012123/P/S1407,1408/CT1 واژه های کاربردی مرتبط قیمت طلا قیمت سکه بازار سکه و ارز قیمت ارز قیمت خرید دلار در بانک ها قیمت دلار صرافی ملی قیمت دلار

منبع: تسنیم

کلیدواژه: قیمت طلا قیمت سکه بازار سکه و ارز قیمت ارز قیمت خرید دلار در بانک ها قیمت دلار صرافی ملی قیمت دلار قیمت طلا قیمت سکه بازار سکه و ارز قیمت ارز قیمت خرید دلار در بانک ها قیمت دلار صرافی ملی قیمت دلار بازار آزاد هزار تومان افزایش قیمت یک میلیون بهار آزادی قیمت دلار صرافی ها قیمت ارز قیمت طلا قیمت سکه قیمت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۵۱۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۲/۰۷

قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۰۳ درصد افزایش به ۲۳۳۰ دلار و ۷ سنت رسید. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از رویترز، قیمت طلا بالاتر از سطح حمایتی 2300 دلار در اولین ساعات تجارت در روز جمعه قرار دارد. ارزش دلار آمریکا و اوراق قرضه خزانه داری این کشور پس از گزارش بالا رفتن تولید ناخالص داخلی در سه ماهه اول سال جاری میلادی افزایش یافته است. بدین ترتیب احتمال به تعویق افتادن کاهش نرخ بهره فدرال رزرو در سال جاری میلادی کاهش می‌یابد. 
قیمت هر اونس طلا امروز با 0.03 درصد افزایش به 2330 دلار و 7 سنت رسید. قیمت معاملات آتی طلا در بازار کامکس نیویورک هم با یک افزایش 0.13 درصدی به 2345 دلار و 50 سنت رسیده است.
بالا رفتن نرخ تورم در آمریکا ترس از افزایش دوباره نرخ بهره را تشدید کرده است. بالا رفتن نرخ بهره هزینه نگهداری طلا به عنوان یک سرمایه غیر سودده را افزایش داده و تمایل برای خرید آن را پایین می‌آورد.

قیمت جهانی طلا امروز 1403/02/05

تمرکز سرمایه‌گذاران در حال حاضر بر شاخص قیمت هزینه‌کرد مصرف فردی در ماه مارس است که قرار است امروز منتشر شده و سرنخ‌های بیشتری در مورد سیاست‌های پولی آمریکا و قیمت طلا ارائه دهد. هرگونه تغییر در این شاخص باعث می‌شود تاجران انتظار خود از زمان پایین آمدن نرخ بهره را تغییر دهند. در حال حاضر بازارهای مالی تخمین می‌زنند اولین کاهش نرخ بهره در سپتامبر انجام شود.
اطلاعات مربوط به تورم در آمریکا تا حد زیادی بر دورنمای نرخ بهره فدرال رزرو در آستانه اجلاس بعدی آن در اول ماه مه تاثیر می‌گذارد. پیش بینی می‌شود فدرال رزرو نرخ بهره را در این اجلاس در محدوده 5.25 تا 5.50 نگه دارد.
دورنمای قیمت طلا در کوتاه‌مدت بی‌ثبات است، چون تقاضا برای این فلز گرانبها به عنوان یک پشتوانه ایمن به دنبال آرام شدن نگرانی‌ها در مورد گسترش درگیری در خاورمیانه، کاهش یافته است. به علاوه، سیاستمداران فدرال رزرو هیچ فوریتی برای پایین آوردن نرخ بهره به خاطر افزایش فشار تورم نمی‌بیند.
در میان سایر فلزات گرانبها، قیمت نقره با 0.53 درصد افزایش به 27 دلار و 78 سنت رسید و پلاتین با یک افزایش 0.39 درصدی 922 دلار و 40 سنت معامله می‌شود.
انتهای پیام/47

دیگر خبرها

  • رشد قیمت دلار در بازار غیررسمی، ارتباط چندانی با بانک مرکزی ندارد
  • دلار ریخت، طلا جهش کرد/ ورق در بازار طلا و ارز برگشت؟
  • قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۲/۰۷
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • محدوده حساس برای قیمت دلار؛ در کف بازار ارز و طلا چه خبر است؟
  • خاندوزی: دولت خاتمه پروژه‌های ناتمام هستیم/ افشاگری همتی از رانت ۶۰۰ هزار میلیارد تومانی/ صولت مرتضوی: تحریم پیشرفت‌های کلانی را نیز برای کشور به ارمغان آورده است
  • بازار رمزارز‌ها / بیت‌کوین آماده شد
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • طلا دوباره اوج گرفت/ قیمت جدید طلا امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • آخرین وضعیت بازار رمزارز‌ها در جهان/ بیت کوین آماده شد