Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه ماشین سازی با انتشار بیانیه‌ای ضمن انتقاد از فدراسیون فوتبال به خاطر تشکیل جلسه اضطراری برای داوری بازی با ذوب آهن، به حواشی ایجاد شده این مسابقه واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق، دیدار تیم های فوتبال ماشین سازی تبریز و ذوب آهن اصفهان در حالی شب گذشته با برد ماشین به پایان رسید که ذوبی ها به شدت نسبت به عملکرد داور مسابقه و رد کردن دو گل این تیم، اعتراض کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه ماشین سازی امروز جمعه با انتشار بیانیه ای به این مسائل و همچنین تشکیل جلسه اضطراری در فدراسیون فوتبال برای رسیدگی به داوری بازی واکنش تندی نشان داد.

بیشتر بخوانید:

باشگاه ذوب آهن: اشتباهات داوری عمدی بود/ بازی باید تکرار شود اتفاقی عجیب در لیگ برتر فوتبال برتری ماشین سازی مقابل ذوب آهن در دیداری پربرخورد

در این بیانیه آمده است: 

«آنچه بعد از بازی شب گذشته ذوب‌آهن - ماشین‌سازی شاهد بودیم و جوسازی‌هایی که از سوی عوامل تیم میزبان صورت گرفته، مصداق بارز «یک طرفه به قاضی رفتن» بود. فارغ از این جوسازی‌ها، تحت تأثیر قرار گرفتن مدیران فدراسیون فوتبال و تشکیل جلسه شبانه و بررسی ویژه مسائل داوری این بازی، به واقع مایه تأسف است.

اول آنکه به باور ما، مسائل داوری این بازی رویدادی فراتر از آنچه همواره در فوتبال ایران شاهد بوده‌ایم، نداشته است. بعد از آن اگر هم موردی از این لحاظ باشد، باید به تأیید کارشناسان امر برسد. حتی اگر بر فرض مورد اشتباهی نیز تأیید شود، چگونه می‌شود که وقتی اشتباهات داوری به ضرر تیم‌های فوتبال تبریز است، همه آن را بخشی از فوتبال قلمداد می‌کنند و حالا که شاید تیمی غیر از این شهر از این بابت تصور متضرر شدن دارد، آقایان اینگونه برآشفته‌اند؟

مدعیان انتخاب چهره منفور داوری در اصفهان، آن زمان که داور مشهور، جام قهرمانی را در آن روز سیاه از دست فوتبال تبریز ربود و به آنها هدیه داد، کجا بودند؟ اگر قرار باشد تندیس منفورها ساخته شود، باید به نوبت و بر حسب حساسیت بازی‌ها و تأثیر اشتباهات باشد. پیشنهاد می‌شود بهتر آن است که قبل از همه، از جمعه سیاه و بقیه بازی‌هایی که علیه تیم‌های فوتبال تبریز قضاوت شده، شروع شود و مهمتر اینکه محرز گردد چگونه کاپ قهرمانی از تبریز به اصفهان پرید؟

حال، بر فرض اگر اشتباهی هم در بازی شب گذشته از بابت مسائل داوری رخ داده باشد، آیا نتیجه این بازی، تأثیری در تعیین تیم قهرمان داشته یا منجر به سقوط تیمی شده است؟ فوتبال تبریز طی سالیان متمادی، یک تنه به اندازه کل باشگاه‌های فوتبال ایران از بابت اشتباهات داوری متضرر شده و هر بار که فریاد دادخواهی سر داده، گوش آقایان شنوا نبوده است. حال چه شده است که با گلایه و اعتراض یک باشگاه، جلسه ویژه تشکیل می‌شود؟

باشگاه ماشین‌سازی با احترام به تمامی تیم‌ها و داوران، ضمن استقبال از بررسی مسائل داوری بازی شب گذشته، خواستار بازبینی و بررسی مسائل داوری تمامی بازی‌های این تیم در فصل جاری و فصول گذشته است تا احقاق حق به صورت کامل اجرا شود.

مصداق اتفاقات روز گذشته و پیش‌داوری‌ها این شعر حافظ است که:

خوش بود گر محک تجربه آید به میان
تا سیه روی شود هر که در او غش باشد».

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا سهام عدالت مجلس یازدهم ماشین سازی تبریز فدراسیون فوتبال ذوب آهن اصفهان باشگاه ماشین سازی فوتبال تبریز مسائل داوری شب گذشته ذوب آهن تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۵۹۹۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال ملاثانی به دنبال شگفتی‌سازی دیگری در جام حذفی

ایسنا/خوزستان تیم فوتبال استقلال ملاثانی در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی امشب پذیرای سپاهان است.

استقلال آبی‌پوش ملاثانی از ساعت ۱۹:۳۰ امروز، جمعه، ۷ اردیبهشت در ورزشگاه شهدای فولاد پذیرای سپاهان است. ملاثانی در اولین بازی حذفی خود مقابل نماینده کنگان به برتری رسید و در دومین بازی جام حذفی نیز تیم‌ لیگ‌برتری نفت آبادان را شکست داد و شگفتی ساز شد. 

به گزارش ایسنا، ملاثانی که حالا از انگیزه فراوانی برای شکست سپاهان برخوردار است، در اندیشه حذف سپاهان دیگر تیم لیگ برتری است و اگرچه بین دو تیم خوزستانی و اصفهانی زمین تا آسمان از نظر مهره و امکانات سخت افزاری و مالی تفاوت های زیادی است اما به گفته سیاوش اکبرپور، سرمربی استقلال ملاثانی تیمش فارغ از این موارد به خوبی برای بازی حساس با سپاهان آماده شده است. 

استقلال ملاثانی که متشکل از بازیکنان باتجربه و جوانان اهوازی است و تمامی بازیکنان این‌تیم خوزستانی هستند، از این حیث نیز آمار ویژه دیگری در فوتبال به نام خود ثبت کرده و اگر بتواند سپاهان مدعی را هم شکست دهد، شگفتی بزرگی را رقم زده است. 

اگرچه سپاهان نیز در ابتدای لیگ شرایط بسیار خوبی داشت ولی هر چه از هفته‌های لیگ گذشت، شرایط آن به صورتی پیش رفت که دلخواه هوادارانش نبود اما این تیم همیشه مدعی در فوتبال ایران، مطمئنا امشب در اهواز روز سختی را برای ملاثانی رقم می‌زند، تقابلی که با توجه به انگیزه شاگردان اکبرپور برای رقم زدن شگفتی دیگر می تواند دیدنی و تماشاگرپسند باشد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حال فوتبال خوب است اما باور نکنید!
  • پیشکسوت فوتبال سپاهان: کمیته داوران یک داور باکیفیت برای دیدار با پرسپولیس انتخاب کند
  • داور عشق راگبی برای بایرن مونیخ-رئال
  • بیانیه تند تراکتور علیه تلویزیون؛ چرا در مورد حق پخش چیزی نمی‌گویید؟
  • بیانیه تند تراکتور علیه تلویزیون سهند تبریز
  • بیانیه تند باشگاه تراکتور؛ «مطالبه‌گری» را دستاویز پوشش ضعف‌هایتان نکنید!
  • گواردیولا: هرگز در مورد داوری صحبت نمی‌کنم؛ قهرمانی در لیگ برتر رویای من است
  • ملاک قهرمانی لیگ بعداز امتیاز، تفاضل یا بازی رودررو؟
  • پسکوف: پارلمان اروپا «ماشین روس هراسی» است
  • استقلال ملاثانی به دنبال شگفتی‌سازی دیگری در جام حذفی