Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، انیمیشن «فرفره» به کارگردانی شیوا ممتحن، درباره‌ کودکی است که در خاطراتش گم شده. این فیلم که در مرکز گسترش سینمای مستند و تجربه تهیه شده است در بخش رسمی بیست و چهارمین دوره جشنواره فیلم‌های فانتزی کانادا به نمایش گذاشته می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امسال این جشنواره به خاطر بیماری همه‌گیری کووید ۱۹ در تاریخ ۲۰ آگوست الی ۲ سپتامبر ۲۰۲۰ برابر با ۳۰ مرداد الی ۲ شهریور در شهر مونترال کانادا به صورت آنلاین برگزار خواهد شد.

در این دوره‌ جشنواره فیلم‌های فانتزی کانادا، حدود ۱۵۰ فیلم کوتاه و بلند به نمایش درمی‌آیند.

در خلاصه داستان انیمیشن «فرفره» آمده است: «کودکی در خاطراتش گم می‌شود. همراه کودک در خاطراتش سیر می‌کنیم. در انتها متوجه می‌شویم که او بزرگ شده است ... .» این فیلم بازگشتی است به خاطراتی که در کودکی گم کرده‌ایم در واقع «فرفره» حس نوستالژیک و آرزویی برای بازگشت به لحظات خوب گذشته و یادآوری آن‌هاست.

عوامل تولید «فرفره» عبارتند از نویسنده، انیماتور، تدوینگر و کارگردان: شیوا ممتحن، صدابردار: آرش ممتحن، موسیقی: مریم چالش، مدیر تولید و تهیه‌کننده: سیما ممتحن، گوینده متن: حقیقت رضایی، تهیه شده در: مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی.

کد خبر 4976411 زهرا منصوری

منبع: مهر

کلیدواژه: تدوینگر کانادا مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی ویروس کرونا تئاتر ایران برنامه تلویزیونی فیلم سینمایی موسیقی ایرانی شبکه پنج سیما فیلم کوتاه سازمان سینمایی سازمان صداوسیما مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی شیوع کرونا سینمای مستند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۶۵۷۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مستند کوتاه ایرانی «با قید محرمانگی» در اوبرهاوزن آلمان

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، «با قید محرمانگی» درباره زنان یک روستاست که به نهادهای دولتی نامه‌ای محرمانه نوشته‌اند. شروین وحدت و پیام عزیزی تهیه کنندگی و کارگردانی مشترک این کار را به عهده داشته‌اند. بعد از «فیلم خانه سیاه است»، ساخته فروغ فرخزاد، که دوره یازدهم این جشنواره نمایش داده شد و جایزه اصلی را نیز دریافت کرد، با قید محرمانگی تنها فیلم ایرانی است که به اوبرهاوزن راه یافته است.

گفتنی است که فستیوال اوبرهاوزن یکی از قدیمی‌ترین و معتبرترین جشنواره‌های فیلم کوتاه در دنیاست که هر ساله از یکم تا ششم می ( 12 تا 17 اردیبهشت) برگزار می‌شود و برنده جایزه بزرگ این جشنواره به رقابت‌های آکادمی اسکار معرفی خواهد شد.

عوامل « با قید محرمانگی» عبارتند از:

تهیه کننده و کارگردان: شروین وحدت، پیام عزیزی، تدوین: محسن ظهرابی، فیلمبردار: کیوان ایمانی، موسیقی: احسان آنالویی، صداگذار: سامان شهامت و بهزاد مهدی‌زاده، اصلاح رنگ و نور: رضا تیموری، صدابردار: شروین وحدت،  مدیر روابط‌عمومی: سعید اسلام‌زاده، طراح پوستر: متین خیبلی، دستیارکارگردان: رضا عزیزی، مدیر تولید: مهرسام حق‌جو، عکاس: کیوان ایمانی، پخش بین‌الملل: نشاط باقری

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اکران آنلاین فیلم «عامه‌پسند» با بازی باران کوثری و فاطمه معتمدآریا
  • «آوای ابرها» راهی ایتالیا می‌شود 
  • «قلیچ» به مستندات یکشنبه خانه هنرمندان ایران رسید
  • «سامپو» فینالیست جشنواره اسپانیا‎یی شد/ «آمرغ» به کانادا می‌رود
  • حضور مرکز گسترش با ۲۲ کتاب در نمایشگاه کتاب تهران
  • واکنش تهیه کننده «پرویزخان» به اعتراض احمدرضا عابدزاده
  • توضیح تهیه‌کننده «پرویزخان» درباره اعتراض احمدرضا عابدزاده و اکران آنلاین
  • جایزه اصلی هات‌داکس به «انقلاب» رسید
  • «نمایش» به اکران آنلاین رسید/ «تیر خلاص» به فرانسه
  • مستند کوتاه ایرانی «با قید محرمانگی» در اوبرهاوزن آلمان