Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- نماینده قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی گفت: استان قزوین با کمبود نیروی انسانی در حوزه درمان مواجه است و بنا داریم طی رایزنی‌ها با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی این مشکل را برطرف کنیم. - اخبار استانها -

فاطمه محمدبیگی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قزوین اولویت کاری خود در کمیسیون بهداشت و درمان مجلس را رفع نیاز استان قزوین به کادر بهداشتی و درمانی بیان کرد و اظهار داشت: استان قزوین با کمبود نیروی انسانی در حوزه درمان مواجه است و بنا داریم طی رایزنی‌ها با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی این مشکل را برطرف کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: در استان قزوین به‌شدت با کمبود نیروی متخصص مانند پزشک متخصص، داروساز و کادر درمانی روبه‌رو هستیم و طی مذاکره‌ای که با معاونت درمانی وزیر بهداشت و درمان داشتیم، قرار شده که پرسنل بیمارستان شهدای آبیک را تکمیل کنند و به بیمارستان رحیمیان مجموعه‌ای کامل از پرسنل پزشکی و کادر درمانی را اعزام کنند.

محمدبیگی با اشاره به خستگی و کمبود کادر بیمارستان برای مقابله با کرونا در استان قزوین ادامه داد:‌ در حوزه جراحی و پرستاری و مراقبت از بیماران کرونایی قرار شده که نیروهای پزشکی و کادر درمانی متخصص از استان‌های دیگر به بیمارستان‌های قزوین بیایند تا کمبود نیروی انسانی هم در این حوزه رفع شود.

دبیر کمیسیون بهداشت و درمان مجلس اولویت دیگری مجمع نمایندگان مجلس استان در حوزه درمانی را تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام بهداشت و درمان دانست و گفت: برای تکمیل بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان بوعلی قزوین از وزارت‌خانه بهداشت بودجه گرفتیم که البته تخصیص این بودجه نیازمند پیگیری مسئولان بهداشتی و درمانی استان است.

جلوی بورس‌بازی زمین در شهرک‌های صنعتی استان قزوین گرفته می‌شودخطیب جمعه قزوین: امیدآفرینی مجلس یازدهم منوط به رفع مشکلات اقتصادی مردم استعدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی مقابله با کرونا در بازار قزوین به روایت تصویر

محمدبیگی اضافه کرد:‌ همچنین قرار شده که مرکز بهداشتی و درمانی شهر "معلم‌کلایه" به‌زودی با بودجه‌های ملی تکمیل و ارتقا پیدا کند و جای خالی بیمارستان در بخش الموت شرقی شهرستان قزوین را به‌خوبی پر کند.

وی با اشاره به فرسودگی بیمارستان 22 بهمن قزوین ادامه داد: همچنین به دلیل قرارگرفتن این بیمارستان در کنار ایستگاه راه‌آهن قزوین و موقعیت نامناسب آن تصمیم گرفته‌ایم که مکان این بیمارستان را تغییر داده و آن را به جای دیگری انتقال دهیم. در ضمن برای اجرای الحاقی بیمارستان شهیدرجایی نیز از معاونت درمان وزیر بهداشت بودجه گرفتیم.

انتهای پیام/س

R7541/P/S6,63/CT1 واژه های کاربردی مرتبط بیمارستان استانداری قزوین بهداشت و درمان وزارت بهداشت کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی ایران بیشتر بخوانید... جلوی بورس‌بازی زمین در شهرک‌های صنعتی استان قزوین گرفته می‌شود خطیب جمعه قزوین: امیدآفرینی مجلس یازدهم منوط به رفع مشکلات اقتصادی مردم است عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی مقابله با کرونا در بازار قزوین به روایت تصویر

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بیمارستان استانداری قزوین بهداشت و درمان وزارت بهداشت کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی ایران بیمارستان استانداری قزوین بهداشت و درمان وزارت بهداشت کمیسیون بهداشت و درمان کمبود نیروی انسانی کمبود نیروی بهداشت و درمان حوزه درمان استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۷۰۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک هزینه ۱۸ میلیاردی برای درمان مددجویان کمیته امداد هرمزگان

ایسنا/هرمزگان مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان از پرداخت بیش از ۱۸ میلیارد و ۸۲۱ میلیون تومان کمک هزینه درمانی به مددجویان در سال گذشته خبر داد.

حمید باسره امروز هشتم اردیبهشت در جمع خبرنگاران با اشاره به عملکرد حوزه حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد اظهار کرد: در سال گذشته کمک‌هایی در قالب کمک هزینه درمانی و فرانشیز اسناد پزشکی و تأمین تجهیزات بهداشت فردی به بیماران خاص و صعب‌العلاج تحت حمایت کمیته امداد استان هرمزگان پرداخت شده است.

وی افزود: از این میزان مبلغ ۱۰ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان برای پرداخت ۱۲ هزار و ۷۰۰ مورد کمک هزینه درمانی بیماران عادی و بیش از سه میلیارد و۴۰۰ میلیون تومان به منظور پرداخت کمک هزینه فرانشیز اسناد درمانی و تهیه و تأمین تجهیزات بهداشت فردی برای ۴۲۳۳ مورد از بیماران خاص و صعب‌العلاج هزینه شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان هرمزگان با تاکید بر اهمیت و ضرورت ارتقاء سلامت و افزایش آگاهی مردم از مسائل بهداشتی و به تبع آن ایجاد و حفظ آرامش در بین خانواده‌ها، یادآور شد: یکی دیگر از اقدامات این نهاد طرح‌های غربالگری، خدمات بهداشت دهان و دندان، توزیع بسته‌های بهداشتی، مخازن ذخیره آب بین خانواده‌های تحت حمایت این نهاد است.

باسره خاطرنشان کرد: در سال گذشته مبلغ چهار میلیارد و ۷۲۱ میلیون تومان نیز به منظور تهیه اقلام مذکور هزینه و بین خانواده‌های نیازمند از قبل شناسایی شده توسط مددکاران کمیته امداد در سراسر استان توزیع شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی می‌کنیم سال آینده کمبود نیروی انسانی نداشته باشیم
  • ۲۵ هزار نیروی جدید در وزارت بهداشت جذب می شوند
  • کلنگ زنی و افتتاح پروژه‌های بهداشتی و درمانی خراسان شمالی با حضور معاون وزیر بهداشت
  • ۲۵ هزار نیروی جدید در وزارت بهداشت جذب می‌شوند
  • ۴۲ هزار کودک سرطانی در «محک» در حال درمان هستند
  • کمک هزینه ۱۸ میلیاردی برای درمان مددجویان کمیته امداد هرمزگان
  • بهره‌برداری از طرح بهداشتی و درمانی در اسفراین
  • به دنبال برطرف کردن چالش نیروی انسانی در مراکز درمانی هستیم
  • پیشگیری از تحمیل هزینه‌های جانبی به جامعه با تجهیز خانه‌های بهداشت
  • خیران پیشگامان اصلی رفع نیازهای درمانی هستند