Web Analytics Made Easy - Statcounter

گوگل اعلام کرده تبلیغات موید تئوری توطئه در مورد ویروس کرونا را مسدود می‌کند. از جمله این تبلیغات می‌توان به پیام‌هایی اشاره کرد که در آنها ویروس کرونا ساخته دست بشر دانسته شده است.

 گوگل نبرد با منتشرکنندگان تبلیغات و ایده‌های دروغ در مورد ویروس کرونا را شدت بخشیده و می‌گوید از این پس پیام‌های تبلیغاتی که در آنها مبانی و اصول علمی در مورد ویروس مذکور زیر سوال رفته باشند را نمایش نمی‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر همین اساس وب سایت‌ها و اپلیکیشن‌هایی که مروج تئوری‌های توطئه مختلف در مورد ویروس کرونا باشند، اجازه تبلیغات در گوگل و زیرمجموعه‌های آن را ندارند. به عنوان مثال اگر در یک پیام بازرگانی ادعا شده باشد، ویروس کرونا در آزمایشگاه‌های چین تولید شده، تبلیغات مذکور از گوگل حذف می‌شود. همچنین تبلیغاتی که در آنها ویروس کرونا ساخته دست بیل گیتس قلمداد شود نیز نمایش داده نمی‌شوند.

گوگل اجرای این قانون جدید را از ماه آینده میلادی یعنی حدود ده روز دیگر آغاز می‌کند. گوگل برای شناسایی این آگهی‌ها از هوش مصنوعی و نیز کارکنان خود بهره می‌گیرد و در صورت تکرار این تخلف سایت‌ها و سرویس‌های متخلف را از استفاده از خدمات خود محروم می‌کند.

همچنین گوگل تبلیغاتی را که در آنها واکسن‌ها، داروهای قلابی یا روش‌های درمانی معجزه‌آسا برای مقابله با کرونا معرفی شده باشد را حذف می‌کند. هر گونه پیام بازرگانی در مورد مضرات استفاده از واکسن برای درمان کرونا نیز در گوگل نمایش داده نمی‌شود.

گوگل در آوریل گذشته از سرمایه گذاری ۶.۵ میلیون دلاری خود برای مقابله با انتشار اخبار و اطلاعات غلط در مورد ویروس کرونا خبر داده بود./ایسنا


اخبار مربوط به ویروس کرونا در ایران و جهان را اینجا بخوانید

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: مورد ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۷۲۹۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یکپارچه سازی هوش مصنوعی اوپن ای آی و گوگل در آیفون‌های جدید

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، اپل دوباره مذاکرات با اوپن ای آی برای استفاده از فناوری هوش مصنوعی مولد این شرکت در برخی ویژگی های جدیدی که در سری آیفون امسال معرفی می شود را آغاز کرده است.

به گفته منابع آگاه از امر، ۲ شرکت مذاکرات درباره شرایط توافقنامه و شیوه یکپارچه سازی ویژگی های اوپن ای آی در iOS۱۸(آپدیت آتی سیستم عامل آیفون) را آغاز کرده اند. نشریه بلومبرگ ماه گذشته از مذاکرات اپل برای دریافت مجوز چت بات جمینی گوگل برای قابلیت های جدید آیفون خبر داده بود.

اپل هنوز مشخص نکرده از محصول کدام شرکت در آیفون جدید استفاده می کند و به طور دقیق تر با هر دو شرکت اوپن ای آی و گوگل به توافق می رسد یا یکی از شرکت ها را به طور کامل انتخاب می کند. اپل در راه اندازی هوش مصنوعی که بتواند مانند انسان به سوالات پاسخ نوشتاری یا گفتاری دهد، عقب تر از رقبایی مانند مایکروسافت و گوگل است که هم اکنون این فناوری را در محصولات خود یکپارچه می کنند.

تیم کوک مدیر ارشد اجرایی اپل در فوریه اعلام کرد به میزان قابل توجهی در هوش مصنوعی سرمایه گذاری می کند و برنامه های خود برای استفاده از این فناوری را اعلام خواهد کرد.

کد خبر 6089873 شیوا سعیدی قوی اندام

دیگر خبرها

  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • رفتار پلیس با دانشجویان آمریکایی ادعای دروغین آزادی بیان در این کشور را نشان داد
  • یکپارچه سازی هوش مصنوعی اوپن ای آی و گوگل در آیفون‌های جدید
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • فعال مطرح یهودی: ما به یک مهاجرت دسته جمعی از «صهیونیسم» نیاز داریم
  • حمایت شورای هماهنگی تبلیغات از اعتراضات دانشجویی علیه اسراییل
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • خلجی: ادعای دروغین آزادی بیان دانشگاه در غرب، رسوا شده است
  • خلجی: ادعای دروغین حفظ حریم دانشگاه در غرب، رسوا شده است
  • آیا تمام مبتلایان به ویروس اچ پی وی به سرطان مبتلا می شوند؟ تفاوت واکسن گارداسیل و پاپیلوگارد