Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-29@06:00:55 GMT

آتش گرفتن دومین ناو جنگی آمریکا در یک هفته

تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۸۰۹۵۴

آتش گرفتن دومین ناو جنگی آمریکا در یک هفته

خبرگزاری فارس: در پی آتش گرفتن بخشی از کشتی جنگی آبی خاکی «کِرسارج» در بندر «نورفولک» آمریکا، نیروی دریایی این کشور فعالیت یک شرکت کشتی‌سازی را متوقف کرده است.

به نوشته پایگاه «دیفنس نیوز»، «روری اوکانر» سخنگوی فرماندهی سامانه‌های ناوبری دریایی آمریکا گفت، از آنجا که این کشتی جنگی در اسکله مربوط به شرکت کشتی‌سازی «NASSCO» قرار گرفته بود، باید مشخص شود آیا این شرکت از دستورالعمل‌های ایمنی استفاده کرده است یا خیر.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اوکانر افزود: «روز ۱۷ جولای (۲۷ تیر) نیروی دریایی از وقوع آتش‌سوزی در ناو کرسارج مطلع شد. نیروی دریایی در پاسخ به این سانحه، نیروی دریایی دستور توقف کار را برای تمامی کشتی‌های مستقر در اسکله این شرکت صادر کرد تا از تبعیت آن از تمامی پروتکل‌ها و رویه‌های مربوط به آتش‌سوزی اطمینان حاصل شود».

سخنگوی شرکت کشتی‌سازی NASSCO می‌گوید آتش‌سوزی در کشتی کرسارج به صورت جزئی بوده و در اثر افتادن جرقه بر روی مواد پلاستیکی رخ داده و سریعاً توسط مأمور آتش‌نشانی مهار شد.

نیروی دریایی آمریکا بامداد جمعه نیز از مهار آتش‌سوزی در کشتی آبی‌-خاکی این کشور بعد از چهار روز خبر داد. ناو «بونهام ریچارد» در پایگاه نیروی هوایی «سن‌دیه‌گو» در ایالت کالیفرنیا پهلو گرفته بود و در لحظه حادثه ۱۶۰ سرنشین داشت. کشتی بونهام ریچارد نیز در زمان آتش‌سوزی، تحت قرارداد با شرکت NASSCO بود.

منبع: فردا

کلیدواژه: آتش گرفتن نیروی دریایی آمریکا نیروی دریایی آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۸۰۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع روحانیون در حمایت از طرح حجاب نیروی انتظامی با لباس جنگی (عکس)

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: رادان: طرح نور، طرح امنیتی انتظامی نیست معاون وزیر کشور درباره طرح حجاب: با قوت به‌کار خود ادامه خواهد داد / یک مورد هم نداشتیم که نسبت به اجرای طرح مخالفتی داشته باشند و به پلیس اعتراض کنند سردار رادان : چشم مردم وقتی به بی حیایی عادت کند، آرام آرام غیرت گرفته می شود/ ما باید از مادران آینده صیانت کنیم

دیگر خبرها

  • تشکیل کنسرسیوم کشتی‌سازی تمام ایرانی امضا شد
  • آیا دریافت وام ازدواج دوم واقعیت دارد؟ / آیا دو بار می‌توان وام ازدواج گرفت؟ 
  • واکنش انصارالله یمن به خروج ناو هواپیمابر آمریکا از دریای سرخ
  • عقب نشینی ناوهواپیمابر و یک ناوشکن آمریکایی از دریای سرخ
  • ورود کشتی جنگی آمریکا به ساحل غزه/ حماس با پیشنهاد چین موافقت کرد/ هشدار درباره وقوع فاجعه در رفح
  • آیا غذا‌های دریایی سرطان زا هستند؟
  • ورود کشتی جنگی آمریکا به ساحل غزه/ حماس با پیشنهاد چین موافقت کرد
  • ورود کشتی جنگی آمریکا به ساحل غزه
  • تجمع روحانیون در حمایت از طرح حجاب نیروی انتظامی با لباس جنگی (عکس)
  • حمله به ۱۰۲ کشتی اسرائیلی آمریکایی و انگلیسی در ۲۰۲ روز