Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@06:33:03 GMT

افتتاح پروژه‌های رفاهی در ندامتگاه ورامین

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۸۵۱۳۳

افتتاح پروژه‌های رفاهی در ندامتگاه ورامین

به گزارش ایرنا، در این مراسم که روز دوشنبه و با حضور معاون قضایی و بازرس ویژه رئیس کل دادگستری استان تهران، فرماندار و دادستان عمومی و انقلاب ورامین و دادستان و رئیس دادگستری شهرستان پیشوا برگزار شد، سالن انتظار خانواده زندانیان، سالن سه‌گانه ملاقات، سالن چند منظوره فرهنگی و سالن هواخوری مستقف ویژه زندانیان مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فرماندار ورامین در این مراسم گفت: رسیدگی به امور زندانیان و ایجاد فضای مناسب برای حضور خانواده آنان، همواره مورد تأکید مسئولان شهرستان ورامین بوده و تلاش می‌شود تا با استفاده از ظرفیت‌های موجود در شهرستان، مسائل این حوزه بررسی و رفع شود.

حسین کاغذلو افزود: مسئولان تلاش دارند تا علاوه بر تأمین ضروریات ندامتگاه، خانواده زندانیان را نیز تحت حمایت قرار داده تا از بروز آسیب‌های اجتماعی پیشگیری شود.
 


وی تصریح کرد: وقتی سرپرست خانواده به هر دلیل در زندان به سر می‌برد، خانواده او در معرض آسیب جدی قرار دارد از این رو تلاش می‌شود تا با حمایت‌های انجمن حمایت از زندانیان، حداقل نیازهای آنان تأمین شود.

وی گفت: این که زندانیان در ندامتگاه حرفه‌ای یاد می‌گیرند، به حضور مجدد آنان در جامعه کمک شایانی می‌کند و باعث می‌شود تا در زمان آزادی، مشکلات اقتصادی کمتری به سراغ آنان آید.

ورامین با ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در ۳۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.
 

برچسب‌ها انجمن حمایت از خانواده زندانیان حسین کاغذلو افتتاح طرح ورامین سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور قوه قضاییه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انجمن حمایت از خانواده زندانیان افتتاح طرح ورامین سازمان زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور قوه قضاییه انجمن حمایت از خانواده زندانیان افتتاح طرح ورامین سازمان زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور قوه قضاییه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۸۵۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نبود سالن ورزشی مشکل اصلی روستاهای دهستان الوندکوه غربی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، حجت‌الاسلام یاسر مظاهری امام جمعه شهر مریانج در دیدار با عباس صوفی منتخب مردم همدان، فامنین و قهاوند در مجلس شورای اسلامی که با حضور دهیاران روستاهای دهستان الوندکوه غربی برگزار شد، اظهار‌ کرد: مشکلات این منطقه (دهستان الوندکوه غربی) به‌خصوص روستاهای اطراف، همیشه دغدغه ما بوده، به طوری‌ که اولویت ما همواره تلاش برای رفع مشکلات روستائیان گرانقدر است و به این موضوع بارها در خطبه‌های نماز جمعه اشاره داشته‌ایم.

وی با بیان اینکه نباید از مشکلات مختلف در روستاها غفلت کرد، افزود: مردم روستاها همواره پای کار نظام مقدس جمهوری اسلامی و آرمان‌های والای آن بوده و با تلاش برای رفع مشکلات باید قدردان این ایستادگی باشیم.

امام جمعه شهر مریانج متذکر شد: تلاش برای رفع مشکلات مردم به‌خصوص روستائیان پرتلاش، نزد خداوندمتعال پاداش ویژه‌ای دارد و بر این باورم که نماینده منتخب مردم همدان، فامنین و قهاوند در مجلس با پشتوانه و تجربه بالا در امور اجرایی و مدیریتی، می‌تواند موجبات توسعه همدان و بخش‌های تابعه را رقم بزند.

مظاهری، نبود سالن ورزشی در منطقه را یکی از مشکلات اصلی روستائیان دامنه غربی الوند دانست و تأکید کرد: روستاها سرشار از استعداد در زمینه‌های مختلف هستند، امیدواریم با پیگیری به این استعدادها توجه شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۲ مدرسه خیر ساز در جوادآباد ورامین افتتاح می‌شود
  • نبود سالن ورزشی مشکل اصلی روستاهای دهستان الوندکوه غربی
  • افتتاح تعاونی شکوفایی خلاقیت در شیروان
  • تجلیل از سه چهره تاثیرگذار تئاتر ایران در شب کارگردان
  • تلاش فدراسیون کبدی برای ادامه همکاری با «مازندرانی»
  • ۲۷۴ زندانی ندامتگاه قزلحصار با پابند الکترونیکی خارج از زندان هستند
  • طرح به کارگیری زندانیان رای باز در واحد‌های تولیدی ورامین
  • زندانیان ونزوئلا در تلاش برای فرار از زندان از ایستگاه پلیس سر در آوردند (فیلم)
  • افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جدید سهند 
  • بهره‌برداری از ۱۷ سالن سینما در استان فارس