Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-امروز در سطح استان خراسان رضوی و مشهدمقدس اخبار متعددی در حوزه‌های اقتصادی، شهری و فرهنگی به چشم می‌خورد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، امروز در سطح استان خراسان رضوی و مشهدمقدس اخبار متعددی در حوزه‌های اقتصادی، شهری و فرهنگی به چشم می‌خورد که بخشی از آنها به شرح زیر است:

بهره‌برداری از نخستین دکل مخابراتی درختی کشور در مشهد

محمدجواد رجائیان، مدیرعامل سازمان فاوا شهرداری مشهد اظهار داشت:احداث دکل مخابراتی با زیباسازی درختی برای اولین بار در کشور در شهر مشهد انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دکل که در طراحی آن، تناسب سازه با فضای سبز مورد توجه قرار گرفته، با ارتفاع 30 متر در یکی از بوستان‌های خیابان شهید مطهری مشهد نصب شده است.

رجائیان گفت: 30 نقطه در سطح شهر مشهد شناسایی شده که قابلیت نصب دکل با زیباسازی درختی دارند و در برخی از آن‌ها نصب سازه‌های مشابه انجام خواهد شد.تاکنون 140 دکل تجمیعی در سطح شهر، احداث شده که تا پایان سال جاری به 250 عدد خواهد رسید. 

از گوشه و کنار خراسان رضوی| از مهلت 20 روزه برای رفع نقایص جلوخان آرامگاه فردوسی تا تعطیلی کلاس‌‌های آموزشی استاناز گوشه و کنار خراسان رضوی|آبونمان تاکسیرانان مشهدی مبتلا به کرونا با تشخیص پزشک بخشیده می‌شوداز گوشه و کنار خراسان رضوی| جسد فرد مفقودشده در منطقه کوهستانی "مغان" پیدا شد

دمای هوای استان تا آخر هفته گرم خواهد ماند

براساس اعلام هواشناسی خراسان رضوی، دمای هوای خراسان رضوی تا آخر هفته گرم خواهد ماند. در ساعات بعد از ظهر نیز وزش باد افزایش خواهد داشت که در مناطق جنوبی و غربی استان همراه با گرد و خاک خواهد بود.

امروز دمای هوای شهر مشهد در گرمترین ساعات با یک درجه افزایش نسبت به روز گذشته به 38درجه بالای صفر خواهد رسید.

 روند افزایشی شیوع کرونا در خراسان رضوی

 معاون درمان وزارت بهداشت اظهار داشت: شیوع کرونا ویروس در سه استان مازندران، خراسان رضوی و فارس روند افزایشی دارد.متاسفانه مردم در برخی از استان‌ها دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند و تا زمانی که این رفتار مردم ادامه داشته باشد نمی‌توانیم پیش بینی از روند شیوع ویروس ارائه دهیم.

وی افزود: میزان ابتلای کودکان به ویروس کرونا نسبت به اسفند ماه افزایش پیدا کرده است و یکی از دلایل این افزایش این است که حساسیت‌ خانواده‌ها نسبت به گذشته کمتر شده است.

آمار مبتلایان به کرونا در مشهد رو به افزایش است

انجیدنی، دبیر کارگروه مراقبت و درمان کرونا علوم پزشکی مشهد اظهار داشت: براساس ارزیابی‌های انجام شده حدود 70 درصد از مردم در اماکن عمومی و 90 درصد در ادارات از ماسک استفاده می‌کنند.

وی گفت: در حال حاضر آمار تعداد بیماران مبتلا همچنان رو به افزایش است و افزایش عدم همکاری مردم در رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به طور حتم سیستم بهداشت و درمان را با مشکل جدی روبرو خواهد کرد.اجتناب از حضور در تجمع‌ها، فاصله گذاری اجتماعی، رعایت بهداشت دست از اصول مهم پیشگیری از ابتلاء به ویروس کرونا است.مردم  در درجه نخست برای حفظ سلامت خود و خانواده شأن و سپس کمک به نظام سلامت به این اصول مهم توجه جدی داشته باشند.

انتهای پیام/282/ت

 

R41347/P1336/S6,1188/CT7 بیشتر بخوانید... از گوشه و کنار خراسان رضوی| موتورهای برقی به حمل و نقل عمومی مشهدمقدس اضافه می‌شود از گوشه و کنار خراسان رضوی| تاکسیرانان مشهد ملزم به رعایت حداقل ساعت کاری شدند از گوشه و کنار خراسان رضوی|از مسدود شدن ورودی آرامستان‌ها تا بستری روزانه ۲۳۱ نفر در مشهد

منبع: تسنیم

کلیدواژه: گوشه و کنار خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۸۷۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث «مشهد - گلبهار - چناران» سرعت می‌گیرد

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی، گفت: عملیات احداث قطار «مشهد - گلبهار - چناران» سرعت می‌گیرد و با برنامه‌ریزی مدون و تامین اعتبار باید تلاش کنیم مسیر تونل را هم موازی با خط یک به جلو ببریم - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری، استاندار خراسان رضوی به همراه جواد خدایی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و جمعی از مسئولان از پروژه ملی قطار «مشهد - گلبهار - چناران» بازدید به عمل آورد.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی در حاشیه این بازدید افزود: در برنامه امروز استاندار خراسان رضوی، تقاطع به تقاطع و نقاط حساس مسیر قطار «مشهد-گلبهار-چناران» بازدید شد.

داعی با بیان این مطلب که عملیات احداث قطار «مشهد-گلبهار-چناران»سرعت می‌گیرد افزود: با برنامه‌ریزی مدون و تامین اعتبار باید تلاش کنیم مسیر تونل را هم موازی با خط یک به جلو ببریم و مترو را تحویل بهره‌برداران اصلی یعنی مردم بدهیم.

گفتنی است، پروژه قطار حومه‌ای «مشهد - گلبهار - چناران» در سال 84 به تصویب شورای هماهنگی ترافیک کشور رسید و در سال 91 عملیات اجرایی آن آغاز شده است. بر این اساس حد فاصل 40 کیلومتری مشهد تا گلبهار از این طریق سهل‌الوصول‌تر شده و در ادامه چناران نیز به این پروژه افزوده شده تا شبکه ریلی مشهد و استان به‌ نحوی به خط‌آهن مشهد - گرگان متصل شود.

انتهای پیام/282/

دیگر خبرها

  • احداث «مشهد - گلبهار - چناران» سرعت می‌گیرد
  • سفر سردار رادان به خراسان رضوی به دعوت مردم متدین مشهد
  • رونمایی از کتاب «جنبش علوی، هجرت رضوی» در مشهد
  • زنگ سپاس معلم در مدارس مشهد نواخته شد
  • افزایش ۲۰ درصدی صادرات غیر نفتی خراسان رضوی
  • دو هزار و ۹۵۰ طرح آماده بهره برداری در بردسکن
  • ۳۵ میلیارد ریال تسهیلات مکانیزاسیون جذب ششتمد خراسان رضوی شد
  • استان خراسان رضوی گرم می‌شود
  • ۱۲ طرح نیمه تمام بهداشتی در خراسان رضوی به ثمر نشست
  • آخرین وضعیت «ارس» تنها پلنگ ایرانی باغ‌وحش مشهد