Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیگر "گشت پلیس"، "آنام" و "وارش" این روزها به خاطر محدودیت‌های کرونایی کمتر جلوی دوربین قرار می‌گیرد؛ خیلی اهل مصاحبه نیست اما درباره آخرین کار خود یعنی "می‌جان" فقط می‌گوید در تلاش‌اند مقدماتش فراهم شود تصویربرداری‌اش راه بیفتد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، کرونا، آرامش را از خیلی کارهای فرهنگی و هنری گرفته از جمله سریال‌ها و فیلم‌های سینمایی؛ همان‌طور که امیررضا دلاوری بازیگر سریال‌های تلویزیونی "آنام"، "وارش" و "گشت پلیس" و البته خیلی از کارهای دیگر در سینما و تلویزیون به خبرنگار خبرگزاری تسنیم  می‌گوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او همان‌طور که خودش گفت خیلی اهل مصاحبه کردن نیست اما به چند جمله‌ای بسنده کرد. 

او گفت: به خاطر کرونا سرکار نرفتم و محدودیت‌های کرونایی وجود داشت. فقط در جلوی دوربین فیلم‌ سینمایی که مدت زمان فیلمبرداری‌اش محدودتر شد، حاضر شدم. بالأخره همه به لحاظ مالی در مضیقه قرار دارند اما سعی می‌کنیم کمتر کار کنیم تا این بیماری ریشه‌کن شود. 

دلاوری درباره شروع تصویربرداری "می‌جان" تأکید کرد: من چیز زیادی نمی‌دانم اما دوستان در تلاش‌اند مقدمات کار فراهم شود تا دوباره راه بیفتد. 

مرجان اشرفی‌زاده نویسنده و کارگردان کار نیز در گفت‌وگویی کوتاه به خبرنگار خبرگزاری تسنیم  گفت: همچنان در مرحله پیش‌تولید مجددیم، امیدواریم که بتوانیم در تابستان تصویربرداری را آغاز کنیم. چون پیش از این، بخشی در پاییز و زمستان تصویربرداری شده و نیازمند بخش‌هایی در تابستان هم هستیم. 

وی افزود: امیدواریم در شرایطی به تصویربرداری برگردیم که دوباره متوقف نشویم و فضا آرام‌تر شود؛ چون "می‌جان" در گیلان می‌‌گذرد. البته نمی‌دانم تصمیم گروه فیلمبرداری مجموعه سریال در لوکیشن‌های مربوط به گیلان است و یا به لوکیشن‌هایی در اطراف تهران منتقل شویم؛ این اتفاقات در دست بررسی است. 

به گزارش تسنیم، "می‌جان" یعنی جان‌من؛ سریالی که داستانی عاشقانه و اجتماعی دارد و قرار است به آنتن شبکه سه سیما برسد. سریال پربازیگری که به جز امیررضا دلاوری، بهروز شعیبی، الهام کردا، لیندا کیانی، پرویز فلاحی پور، مریم بوبانی، رویا حسینی، گیتی قاسمی، سیاوش چراغی‌پور، رها خدایاری، وحید آقاپور، مجید پتکی، معصومه قاسمی‌پور، فریده دریامج، محمدعلی فرمند، شهروز آقایی‌پور، مریم شعبانی، رضا جوشنی، مهدی فریضه و هاله گرجی و... به ایفای نقش می‌پردازند.

مأموریت جدید برنامه‌های تلویزیون برای پاسداشت زبان فارسی/ استفاده از اسامی خارجی در تبلیغات، ممنوعآیا شورای نظارت وارد پشت‌پرده‌ پول‌گرفتن از مهمان‌ تلویزیونی می‌شود؟/ پرونده شفافیت مالی و دستمزدهای نجومی باز است

انتهای پیام/

R1515/P/S4,1430/CT3 واژه های کاربردی مرتبط شبکه سه بازیگران سینما و تلویزیون ایران سریال ایرانی رسانه ملی سینمای ایران تلویزیون بیشتر بخوانید... جدال دو سریال با کرونا/ تلاش "نجلا" برای اربعین و "صفر بیست و یک" ۹۰ قسمتی + عکس قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... جدال دو سریال با کرونا/ تلاش "نجلا" برای اربعین و "صفر بیست و یک" ۹۰ قسمتی + عکس واژه های کاربردی مرتبط شبکه سه بازیگران سینما و تلویزیون ایران سریال ایرانی رسانه ملی سینمای ایران تلویزیون پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی ۱ خودروهای «دی‌کاپریو» و «برد پیت» در «روزی روزگاری در هالیوود» به مزایده گذاشته می‌شود ۲ نماهنگ|"جواد الاوصیاء" ۳ توزیع «سه دقیقه در قیامت» در لبنان/ عالم پس از مرگ به روایت یک جانباز ۴ پوستر| شهادت امام جواد(ع)+عکس ۵ مدیر عامل مؤسسه هنرمندان پیشکسوت به دیدار جمشید هاشم‌پور رفت ۶ فرصتی برای شنیدن صدای شعر انقلاب/معرفی آثار شاعران فارسی‌زبان در دانشگاه‌های هند ۷ پشت پرده شائبه‌های کرونایی شدن داور "عصر جدید"/ احسان علیخانی و همراهانش چه زمانی به ضبط برمی‌گردند؟ + عکس ۸ اشعار ویژه شهادت امام جواد (ع) مهمترین اخبار فرهنگی کاغذ مازندران در‌ آستانه ورود به بورس/ می‌توانیم کل کاغذ روزنامه کشور را تأمین کنیم فرصتی برای شنیدن صدای شعر انقلاب/معرفی آثار شاعران فارسی‌زبان در دانشگاه‌های هند امام جواد(ع) و آماده‌سازی شیعیان برای عصر غیبت/ روش ابن‌الرضا(ع) در برخورد با اهل‌غلوّ تدوین سند ملی هنرهای تجسمی؛ بیداری دولت از خواب تابستانی! مهمترین اخبار تسنیم قالیباف: اولویت‌های چهارگانه مجلس یازدهم؛ هوشمندسازی، شفافیت، مردمی‌سازی و کارآمدسازی برجام، موضوع اصلی مذاکرات لاوروف ــ ظریف/ پیام روحانی برای پوتین اطلاعات جعبه‌های سیاه هواپیمای اوکراینی بازیابی شد/ آغاز تحلیل مقدماتی داده‌ها از امروز ۳۴۲میلیون دلار در نیما عرضه شد/ کاهش ۴۵۰۰تومانی قیمت دلار/ ادامه ریزش قیمت‌ ارز در بازار رئیس‌جمهور چین خطاب به محمود عباس: فلسطین مسئله اصلی منطقه است درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شبکه سه بازیگران سینما و تلویزیون ایران سریال ایرانی رسانه ملی سینمای ایران تلویزیون شبکه سه بازیگران سینما و تلویزیون ایران سریال ایرانی رسانه ملی سینمای ایران تلویزیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۹۶۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایتخت دوباره خبرساز شد ؛ حواشی جدید سریال پرتماشاگر تلویزیون

به گزارش همشهری آنلاین، دو خبر بار دیگر «پایتخت» را به صدرِ اخبار آورد. ابتدا خبری بود که مثلِ همیشه از درونِ گمانه‌زنی‌ها بیرون آمد؛ «پایتخت۷» وارد مرحله پیش‌تولید شده و بازیگران از مردادماه مقابل دوربین خواهند رفت. اول آنکه سارا و نیکا به عنوان دختران نقی معمولی در این سریال حضور نخواهند داشت و ثانیاً سریال برای نوروز ۱۴۰۴ آماده خواهد شد. این نکات هم در رایزنی‌های رسانه‌ای آمده است.

اگرچه پیشتر گروه عوامل پایتخت برای پیدا کردن دو دختر دوقلو برای بازی در این سریال، فراخوان اعلام کرده بودند. شاید گمانه حضور نداشتن دختران نقی معمولی (سارا و نیکا) با این فراخوان جدّی‌تر شده باشد. البته خبر شروعِ پیش‌تولید سریال و تولید در مردادماه را نه مدیران تلویزیون و نه عوامل «پایتخت» تأیید نکرده‌اند. اما در عین حال پیگیری، مذاکره و رسیدن به یک طرح و فیلمنامه درست نکته‌ای بوده که مدیران سیما و سیمافیلم به آن اشاره داشته‌اند.

خبر دیگری که برای «پایتخت» در شبکه‌های اجتماعی، حواشی‌ای ایجاد کرد؛ حذف این سریال از کنداکتور شبکه آی‌فیلم است. خبری مبنی بر شروع پخش «پژمان» رسانه‌ای شد که بعد از «پایتخت۵» این سریال روی آنتن خواهد رفت. پیگیری‌های خبرنگار تسنیم نشان می‌دهد تلویزیون به دنبال پخش فصل ششم «پایتخت» نیست؛ همان فصلی که آغازِ حواشیِ گروه پایتخت با تلویزیون بود و چند قسمت پایانی هم به سختی و با پیگیری‌های مداوم ساخته و روی آنتن رفت. اما به هر ترتیب تلویزیون تصمیمی برای پخش این فصل ندارد و بعد از پایان فصل پنجم، سریال «پژمان» را از شبکه آی‌فیلم پخش خواهد کرد.

فصل ششم سریال پایتخت به جز پخش اولیه خود در نوروز ۱۳۹۹ هیچگاه به شکل کامل بازپخش نداشت و تنها تکرار آن همان خلاصه شش قسمتی بود که شبکه یک در شب نوروز سال ۱۴۰۰ روانه آنتن کرد. باید دید سرانجام ساخت فصل جدید «پایتخت» به دور از این گمانه‌زنی‌های گهگاه به کجا خواهد رسید؟ آیا بنابر پیگیری‌های متعدد اهالی رسانه و پاسخ همیشگی مدیران تلویزیون به پیگیری برای ساخت سریال در ۱۴۰۳، این سریال امسال به تولید خواهد رسید؟ به نوروز ۱۴۰۴ می‌رسد و یا در زمانی دیگر تولید و پخش خواهد شد؟

 پایتخت را هر شب ساعت ۲۱ ببینید

پیش تولید «پایتخت۷» آغاز شد؛ تصویربرداری قصه‌های خانواده معمولی از مرداد کد خبر 847396 منبع: تسنیم برچسب‌ها خبر مهم فیلم و سریال ایرانی سینمای ایران

دیگر خبرها

  • نگاهی به طبیعت پارک ملی ساریگل از لنز دوربین شهروند خبرنگار
  • سریال حشاشین در تلویزیون‌های اینترنتی ایران ممنوع شد؟
  • حواشی جدید و پرحاشیه سریال پایتخت
  • ۶۹/۲ درصد مردم ایران تلویزیون تماشا می‌کنند
  • پایتخت دوباره خبرساز شد؛ حواشی جدید سریال پرتماشاگر تلویزیون
  • پایتخت دوباره خبرساز شد ؛ حواشی جدید سریال پرتماشاگر تلویزیون
  • بدقولی کنداکتوری تلویزیون این بار با برنامه «هفت»
  • زمین‌های خیابان حکمت اصفهان چه زمانی تحویل داده می‌شود؟ + فیلم
  • نگاهی به هیاهوی جدید درباره سریال «پایتخت»
  • سفر به روستای گردشگری توآباد از لنز دوربین شهروند خبرنگار