Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مجلس گفت: چه اشکالی دارد که از طرح‌ها ولوایح مفید مجلس گذشته استفاده کرد متاسفانه این طرح‌ها نتوانست در دستورکار نمایندگان دوره قبل قرار بگیرد، اما ...

رجب رحمانی، نماینده تاکستان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجو، درباره طرح‌ها و لوایح مفید مجلس گذشته که به تصویب نرسیده است، اظهار داشت: اولا باید گفت شرایط مجلس یازدهم با شرایط مجالس گذشته بسیار متفاوت است یعنی این مجلس در درون خود پتانسیل‌هایی زیادی دارد و از افراد بسیار باتجربه و جوان کاربلد تشکیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: پس مجلس یازدهم مصمم است بدون توجه به حواشی‌های مختلف به دغدغه اصلی مردم که مسئله اقتصاد و معیشت است بپردازد از این رو هر طرح و لایحه خوبی که در مجالس گذشته باقی مانده است یا حتی بایگانی شده‌اند که می‌تواند به این شرایط کمک کنند، استفاده خواهد کرد.
نماینده تاکستان در مجلس با بیان اینکه این مجلس قصد ندارد دوباره راه جدیدی را بسازد، بیان داشت: چه اشکالی دارد که از طرح‌ها و لوایح مفید مجلس گذشته استفاده کرد. متاسفانه این طرح‌ها نتوانست در دستورکار نمایندگان دوره قبل قرار بگیرد، اما اکنون می‌تواند در دستورکار مجلس یازدهم قرار گیرد و از آن‌ها استفاده کرد.
رحمانی با اشاره به افزایش تعداد جلسات کمیسیون‌ها توسط هیئت رئیسه مجلس، بیان داشت: این تصمیم باعث شد تا نمایندگان بیشتر جلسات کمیسیونی داشته باشند تا از این طریق بتوانند طرح‌ها و لوایح را اولا اولویت بندی کنند و ثانیا طرح‌های گذشته را بررسی کنند تا اگر به کمک این شرایط می‌آید، استفاده شود.
این نماینده مجلس تصریح کرد: از طرح‌ها و لوایح مفیدی که در مجلس گذشته متاسفانه مصوب نشده است می‌توان به طرح‌های بانکداری اسلامی، امورگمرکات، مالیات و... اشاره کرد که حتما در دستورکار این مجلس قرار خواهد گرفت.
رحمانی در پایان گفت: در نهایت باید بیان کرد که این اهتمام در مجلس یازدهم وجود دارد تا به طرح‌های خوب گذشته رجوع کند تا بتواند این طرح‌ها را دوباره به حرکت دربیاورد و در نهایت به تصویب برساند.  

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: مجلس یازدهم رحمانی طرح و لایحه مجلس دهم طرح ها و لوایح مجلس یازدهم مجلس گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۹۸۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۱۰۰ نماینده مجلس بیانیه حمایت از طرح «نور» را امضا نکردند

روز گذشته یک عضو هیأت رئیسه مجلس از امضای بیانیه‌ای در حمایت از بازگشت طرح گشت ارشاد خبر داد.

به گزارش انتخاب، علی کریمی فیروزجائی در نشست علنی یکشنبه، ۹ اردیبهشت ماه مجلس شورای اسلامی بیانیه بیش از ۱۶۰ تن از نمایندگان با موضوع تقدیر و تشکر از فرماندهی محترم فراجا و مردم عزیز ایران اسلامی در همراهی با اجرای طرح عفاف و حجاب را قرائت کرد.

با این اوصاف، به نظر می‌رسد بیش از ۱۰۰ تن از نمایندگان مجلس حاضر به حمایت از طرح «نور» نشده اند.

دیگر خبرها

  • حملات تند به نماینده مجلس و مرکز پژوهش های مجلس در رسانه دولت / چرا قیمت دلار را بین ۶۵ تا ۷۵ هزار تومان نگه داریم؟
  • ببینید | نماینده اصولگرای مجلس تقصیر هک شدن سامانه مجلس را گردن عضو شورای شهر انداخت!
  • عدم‌همراهی بیش از ۱۰۰ نماینده در حمایت از طرح «نور»
  • ۱۰۰ نماینده مجلس بیانیه حمایت از «طرح نور» را امضا نکردند؟
  • بیش از ۱۰۰ نماینده مجلس بیانیه حمایت از طرح «نور» را امضا نکردند
  • آیت الله علم‌الهدی: بهبود معیشت مردم در دستور کار دولت باشد
  • تثبیت اقتصاد کشور و معیشت ملت در دستور کار دولت باشد
  • حمله شدیدالحن سایت اصولگرا به ذوالنوری | به چه حقی "شورایعالی سران قوا" که دستور رهبری است را خلاف می‌دانی!
  • (ویدئو) مهدی چمران: در تمام پارک‌ها باید نمازخانه و مسجد بسازیم
  • چگونه یک تخت خواب دنج برای چیدمان رویایی بسازیم