Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، امیر سرتیپ نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در بازدید از اردوگاه جنگلی دانشجویان شهید ستاری نیروی هوایی ارتش در کلاردشت مازندران ،گفت: نیروی هوایی با تمام تجهیزات پیشرفته بطور همه جانبه آماده دفاع از مرز‌های هوایی جمهوری اسلامی ایران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



امیر نصیرزاده هدف از برپایی این اردوی آموزشی را تقویت روحیه سلحشوری، کسب مهارت در بکارگیری جنگ افزار‌های انفرادی و آشنا شدن افسران آینده نیروی هوایی با شرایط سخت و بحرانی جهت دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران برشمرد.

او با بیان اینکه این دوره هجده روزه با حضور ۶۰۰ نیرو از سراسر کشور در رسته‌های مختلف در مناطق جنگلی، کویری و کوهستانی برگزار می‌شود، افزود: هم اکنون آموزش نیرو‌های جوان در منطقه جنگلی چمن مکارود کلاردشت در حال برگزاری است.   انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی هوایی ارتش نیروهای مسلح انقلاب اسلامی نیروی هوایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۰۲۰۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرزبانان کشور برای دفاع ازمرزها و انقلاب دراوج آمادگی قرار دارند

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حیدر هنریان مجرد یکشنبه شب در دیدار با فرمانده مرزبانی استان بوشهر ضمن تبریک انتصاب سرهنگ «عبدالله خسروی» به سمت فرماندهی مرزبانی استان اظهار کرد: مرزبانان شجاع و ولایت‌مدار در عرصه‌های مختلف در مرزهای کشور رشادت آفریدند و برای دفاع از مرزها و انقلاب در اوج آمادگی قرار دارند.

فرمانده منطقه دوم دریایی سپاه پاسداران با بیان اینکه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی با همه توان در میدان با دشمنان قرار دارد، افزود: جبهه‌های مختلف مردمی در سراسر جهان علیه رژیم غاصب شکل گرفته است.

سر دار هنریان مجرد با اشاره به افزایش توان و پیشرفت‌های نظام اسلامی تاکید کرد: مبارزه تاریخی بین ایران و شیطان بزرگ به نقطه داغ و حساس خود رسیده است.

کد خبر 6091497

دیگر خبرها

  • پایگاه شکاری چابهار یکی از یگان‌های عملیاتی و استراتژیک نیروی هوایی ارتش است
  • مرزبانان کشور برای دفاع ازمرزها و انقلاب دراوج آمادگی قرار دارند
  • حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • پاسخ ایران به جنایت رژیم صهیونیستی عاقلانه و مدبرانه بود
  • اعلام آمادگی بلاروس برای توسعه همکاری‌های نظامی
  • هشتمین دوره توانمندسازی و هم افزایی مدیران گام دوم انقلاب اسلامی
  • ببینید | آمادگی کامل ایران برای حضور دائمی در قطب جنوب
  • امیردریادار ایرانی: ایران برای حضور دائمی در قطب جنوب آمادگی دارد/ حرف اول را در جهان می‌زنیم + فیلم
  • هر تهدیدی علیه ایران را در نطفه خفه خواهیم کرد
  • امیردریادار ایرانی : آمادگی کامل ایران برای حضور دائمی در قطب جنوب/ حرف اول را در جهان می‌زنیم + فیلم