Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادستان دنا از اعمال محدودیت‌های جدید در شهر سی‌سخت خبر داد گفت: برگزاری مراسم های جشن عروسی تا اطلاع ثانوی در سی‌سخت مممنوع است.

به گزارش خبرگزاری فارس از سی‌سخت، نظر به اینکه تلاش‌های شبانه روزی و بی‌وقفه کادر درمان و مسؤولان به علت بی مبالاتی عده‌ای در رعایت نکردن قواعد و پروتکل‌های بهداشتی واخلاقی که خود بدیهی ترین آداب اجتماعی بوده و بیماری کرونا روز به روز در حال گسترش است  و باعث به خطر انداختن جان همشهریان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان شهرستان دنا در  راستای حفظ سلامتی مردم  ضروری دانست که به این امر ورود نمایند و دستورالعمل های جدید را جهت اجرایی کردن به شبکه بهداشت و درمان ابلاغ نمودند. 

غریب پور  اظهار کرد: کلیه مراسمات عروسی و ازدواج که زمینه ساز اجتماع افراد باشد تا اطلاع ثانوی ممنوع و در صورت اطلاع  به داماد و والدین طرفین و ارشاد آنها در صورت امتناع واسرار بر برگزاری و تدارک عروسی به صورت دسته جمعی اقدام به تعطیلی وتعقیب کیفری صاحبان عروسی به دادستانی اقدام شود.

غریب‌پور افزود: با همکاری اداره دامپزشکی کلیه قصابی ها، نانواییها، رستوران ها ومراکزی که به هر نحو چه به صورت مستقیم چه غیر مستقیم با سلامت  در ارتباط هستند به صورت سخت گیرانه بازرسی به عمل آید. متخلفین جهت تعقیب کیفری به دادستانی معرفی گردد.

وی گفت: کلیه بیماران کرونایی که حسب قواعد پزشکی حضور آنها  در اجتماع و مکان‌های عمومی ممنوع است در صورت عدم رعایت توصیه های بهداشتی وپزشکی وحضور در سطح شهر واجتماع تحت تعقیب کیفری قرار خواهند گرفت.

دادستان دنا خاطرنشان کرد: انجام هر گونه مراسمات ختم هفتگی در محل قبرستان ها وسایر مکان های عمومی ممنوع بوده و مسببین آنها تحت تعقیب کیفری قرار خواهند گرفت.

وی افزود: کلیه یگان های انتظامی شهرستان از جمله رئیس کلانتری سی سخت، رئیس پاسگاه پاتاوه و پاسگاه میمند همکاری‌های لازم و فوری را در خصوص موضوعات تعیین شده و مذکور به عمل آورند.

دادستان دنا گفت:در راستای دستورالعمل های ابلاغی جدید به شبکه بهداشت ورعایت نکردن مردم و نادیده گرفتن خطرات کرونا امرور عصر مراسم عروسی در شهر پاتاوه تعطیل شد و دو نفر ارکستر عروسی بازداشت شدند. 

غریب پور افزود:جهت حفظ سلامتی مردم از این پس با کسی تعارفی نداریم و هر کسی بخواهد به هر نحوی سلامتی مردم را به خطر بیاندازد برخورد قضایی خواهیم نمود وبه اشد مجازات خواهیم رساند. 

انتهای پیام/82009

منبع: فارس

کلیدواژه: آداب اجتماعی سلامتی مردم شهرستان دنا سی سخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۰۳۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت افزایش کرایه تاکسی‌های ابهر تا تعیین‌تکلیف نرخ مصوب

ایسنا/زنجان مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری ابهر گفت: هرگونه افزایش کرایه تاکسی در ابهر تا تعیین تکلیف نرخ مصوب ممنوع است.

حسین کرمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به افزایش خودسرانه کرایه‌های تاکسی توسط برخی رانندگان ابهری، عنوان کرد: تا تعیین‌تکلیف نرخ مصوب کرایه تاکسی در ابهر هرگونه افزایش خودسرانه ممنوع است.

وی با توضیح اینکه در حال حاضر طرح افزایش نرخ کرایه تاکسی‌ها به فرمانداری اعلام شده است، ادامه داد: در صورت تصویب این نرخ‌ها توسط فرمانداری طی هفته آینده رسما ابلاغ خواهد شد. 

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری ابهر با توضیح اینکه از شهروندان درخواست داریم در صورت دریافت کرایه اضافه مراتب را به سازمان تاکسی‌رانی ابهر گزارش کرده تا برخورد قانونی صورت گیرد، تاکید کرد: تا تعیین تکلیف نرخ مصوب هرگونه افزایش کرایه ممنوع بوده و سازمان حمل و نقل مکلف است تا ضمن نظارت، با متخلفان برخورد قانونی انجام دهد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تعطیلی یک‌هفته‌ای فوتبال تهران بعداز کتک‌زدن داور
  • دستور دادستان بشرویه جهت ایمن سازی فوری استخر‌های کشاورزی
  • ممنوعیت تردد از محور فیروزکوه - دماوند
  • ممنوعیت تردد از محور فیروزکوه - دماوند تا ۱۰ خردادماه
  • جشن عروسی دختر ناصرالدین‌شاه؛ ۱۳۰ سال قبل + عکس
  • تکرار یک رسم غلط ٢ نفر قربانی گرفت
  • عروسی‌هایی بدون تالار و تشریفات
  • دو زن قربانی تیراندازی در مراسم عروسی
  • (تصویر) عکس‌هایی از جشن عروسی دختر ناصرالدین‌شاه؛ ۱۳۰ سال قبل
  • ممنوعیت افزایش کرایه تاکسی‌های ابهر تا تعیین‌تکلیف نرخ مصوب