Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، محمد فیض ، رئیس اداره بازرگانی خارجی سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان گفت:  بر اساس دستور العمل ابلاغی وزارت صمت ، از این پس  همه کارت‌های بازرگانی از سامانه یکپارچه اعتبار سنجی و رتبه بندی اعتباری تایید می‌شود.

او از الکترونیکی شدن فرآیند جدید تایید، صدور و تمدید کارت بازرگانی خبر داد و افزود: از امروز  تمام درخواست‌های جدید صدور و تمدید کارت بازرگانی صرفاً در سامانه جامع تجارت ایران از سوی متقاضیان ثبت و کارشناسان این سازمان بررسی و یا اعلام نواقص را تنها از طریق سامانه یکپارچه اعتبارسنجی و رتبه بندی اعتباری انجام خواهند داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره بازرگانی خارجی سازمان صمت گیلان ، با بیان اینکه هدف از  الکترونیکی شدن فرآیند جدید تایید کارت های بازرگانی، کاهش مفاسد است ، گفت: اعتبارسنجی و رتبه بندی اعتباری ، راهکاری پیشرفته برای  ایجاد سهولت برای بازرگان با سابقه مثبت است که البته باعث ایجاد انگیزش برای اصلاح رفتار تجاری و ایجاد سابقه و اعتبار نیز مثبت می‌شود.

محمد فیض تصریح کرد: همه  فعالان عرصه تجاری و دارندگان کارت‌های بازرگانی  از امروز می توانند برای انجام امور به سامانه یکپارچه اعتبار سنجی و رتبه بندی اعتباری به آدرس https://mvcrs.ir مراجعه کنند و درخواست‌هایی که تا تاریخ پایان تیرماه تایید نشده باشند، متقاضیان بایستی از طریق سامانه جامع تجارت ایران مجددا اقدام  کنند.

 

انتهای پیام/م.ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سازمان صمت کارت بازرگانی اخبار اقتصادی رتبه بندی اعتباری کارت های بازرگانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۰۷۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چگونه سربازی را به سوابق بیمه تبدیل کنیم ؟

به گزارش پارس نیوز، همه افرادی که خدمت سربازی را گذرانده‌اند و در حال حاضر بیمه شده تامین اجتماعی باشند، می‌توانند میزان دوره‌ای که به خدمت سربازی مشغول بوده‌اند را به سنوات سابقه بیمه خود اضافه کنند.

این متقاضیان برای تایید روزهای سپری شده خدمت وظیفه باید به دفاتر پلیس +10 یا سامانه سخا مراجعه و درخواست تایید اصالت کارت خدمت را ثبت کنند و سپس با ارسال پاسخ نامه ظرف مدت یک هفته ادامه مراحل را از شعبه بیمه مورد نظر پیگیری کنند. منبع : اقتصاد100


 

دیگر خبرها

  • تذکر کمیسیون اصل نود به ۴ دستگاه برای پیوستن به سامانه اعتبارسنجی
  • افت ۴ پله‌ای رتبه علمی ایران
  • آغاز به کار سامانه جامع برای خرید تضمینی گندم
  • ملاک‌های افزایش شهریه مدارس غیردولتی اعلام شد
  • آغاز عملیات خرید تضمینی گندم در ۵ استان کشور
  • ملاک‌های افزایش شهریه مدارس غیردولتی با رتبه‌بندی آنها
  • نسخه کاغذی جایگزین نسخه نویسی الکترونیک در زمان قطعی سامانه بیمه سلامت
  • فارس رتبه اول کشور در کشت گیاهان دارویی
  • چگونه سربازی را به سوابق بیمه تبدیل کنیم ؟
  • اصلاح احکام رتبه بندی ۱۰۰ معلم بازنشسته سال‌های ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲