Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهران عسگری بازیکن سابق تیم ملی تکواندوی کشورمان در گفت و گو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره سفر اخیرش به ایران عنوان کرد: این روز‌ها درگیر کار‌های شخصی و شرکت تازه تاسیس خود هستم و به همین دلیل به ایران سفر کرده ام.

آسیب تعویق المپیک رفته رفته روی بازیکنان نمایان می‌شود

او درباره به تعویق افتادن مسابقات الم‍پیک ۲۰۲۰ بیان کرد: تعویق المپیک قطعا مثل یه مسیر و دور برگردان اشتباه در یک اتوبان بود که  رفته فته در آینده آسیب‌هایی که به تمام ورزشکاران  ممکن است وارد کند را نشان خواهد داد، اما درباره شرایط تیم ملی کشورمان دورادور با فریبرز عسگری و بازیکنان صحبت می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن‌ها با توجه به این شرایط، بسیار حرفه‌ای در تلاش هستند تا از مسیر اصلی خود منحرف نشوند.

تیم ملی بانوان قدرت حضور در المپیک را دارد

ملی پوش سابق تکواندو درباره احتمال کسب سهمیه المپیک در بخش بانوان بیان کرد: در بخش بانوان به قدری  قدرت داریم که خیلی به شرایط رنکینگ فکر نکنیم و من با تمام وجود امیدوارم که بانوان سهمیه المپیک را تصاحب کنند.

همسرم به المپیک توکیو می‌رسد

عسگری درباره آسیب دیدگی تکواندوکار مشهور ترکیه‌ای "نور تاتار" که همسر او نیز هست، اظهار کرد:  آسیب دیدگی نور جدی نیست. مصدومیت او از دسته آسیب‌های رایج است و با توجه به فاصله زمانی که تا مسابقات المپیک داریم، انشاالله با قدرت به مسابقات بر می‌گردد.

شرایط گذشته تکواندو را با الان نباید مقایسه کرد

بازیکن سابق تیم ملی تکواندو درباره انتقاداتی که از تعداد سهمیه‌های تکواندو در المپیک ۲۰۲۰ به تیم ملی وارد است، بیان کرد: در المپیک سیدنی و باقی المپیک‌ها رنکینگ به صورت سیستمی نبود  و  کسب سهمیه در  ۳ یا ۴  مسابقه خلاصه می‌شد، اما این روز‌ها تکواندوکاران فقط در سال ۲۰۱۹،  در چهار یا پنج مسابقه اصلی مثل گرند پریکس جهانی و قاره ای‌ها شرکت کرده اند و همه این‌ها روی   آسیب دیدگی و خستگی آنها موثر است.

عسگری از هیچ تلاشی برای تیم ملی فروگذار نکرده است

او افزود: سجاد مردانی با کمترین فاصله امتیازی با توجه به رنکینگ نتوانست به سهمیه دومین حضورش در المپیک برسد. این انتقاداتی که به تیم ملی وارد می شود همیشه بوده و خواهد بود. من نه تنها برای عسگری آرزوی موفقیت می کنم، بلکه برای تمام مربیان و پیشکسوتان قبل از فریبرز عسگری و بعد از او هم این موفقیت را خدا خواستارم، اما به این امر باور دارم که فریبرز عسگری و کادر فنی تیم ملی با تمام کم و کاستی‌هایی که در این راه مواجه هستند، از هیچ تلاشی برای موفقیت تیم ملی دریغ نمی کنند و قطعا بازیکنان هم کادر فنی را در این راه همراهی می‌کنند.

بیشتر بخوانید

مسابقات قهرمانی نوجوانان تکواندوی جهان لغو می‌شود؟

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مهران عسکری تیم ملی تکواندو فدراسیون تکواندو تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۰۸۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمشیرباز یزدی از کسب سهمیه المپیک بازماند

 به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، مسابقات انتخابی زون آسیا به منظور توزیع سهیمه باقی مانده المپیک در سطح قاره آسیا از امروز در فجیره امارات آغاز شد و در اسلحه فلوره بانوان زهرا کارگر ملی‌پوش یزدی در مرحله مقدماتی با ۵ باخت و یک برد از صعود به مرحله بالاتر بازماند.

زهرا کارگر در جدول رده بندی از بین ۱۴ شمشیرباز در جایگاه دوازدهم ایستاد.

قهرمان مسابقات شمشیربازی انتخابی زون آسیا در هر بخش صاحب سهمیه المپیک می‌شود.

دیگر خبرها

  • اولین جلسه هیات مدیره استقلال با مالکان جدید
  • «پائز»: می‌خواهیم بهترین اتفاق را برای والیبال ایران رقم بزنیم
  • شمشیرباز یزدی از کسب سهمیه المپیک بازماند
  • IOC به ورزشکاران فلسطینی سهمیه المپیک داد
  • شانس ۶۰ درصدی تیروکمان برای سهمیه المپیک/ هزینه ۱۰ میلیاردی سفر به چین و کره
  • قایقران‌ها را با تمرین پشت سد به جنگ المپیک نفرستید
  • فریز تخمک، راهی برای حفظ قدرت باروری دختران
  • اعلام مسیر رسیدن به المپیک در دوومیدانی/ برنامه اعزام‌ها مشخص شد
  • زنگ خطر برای کشتی ایران؛ آزادکاران نفس کم آوردند
  • برای کسب سهمیه انفرادی المپیک ناامید نیستیم