Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر تیم‌های ملی کشتی گفت: هنوز اتحادیه جهانی کشتی به‌صورت رسمی برگزاری مسابقات جهانی را اعلام نکرده ولی در صورتی که قطعی شود باید شرایط قرنطینه را در نظر بگیریم.

محسن کاوه در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، درباره تصمیم اتحادیه جهانی کشتی برای برگزاری مسابقات جهانی در تمام رده‌های سنی گفت: اتحادیه جهانی کشتی فعلاً به صورت رسمی در مورد برگزاری مسابقات جهانی تصمیم نهایی را نگرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در جلسه‌ای که چند وقت پیش برگزار شده بود، در مورد برگزاری مسابقات صحبت شده بود اما جلسه هیئت رئیسه چند روز دیگر برگزار می‌شود و به صورت رسمی تکلیف این مسابقات روشن هواهد شد. در حال حاضر برخی کشورها مثل آذربایجان، روسیه، ارمنستان و گرجستان به دنبال برگزاری تمرینات و مسابقات خود هستند و حتی ما شنیده‌ایم که کشور روسیه قرار است انتخابی با شرایط خاص برگزار کند.

وی گفت: با این حال با توجه به اینکه هنوز اعلام نهایی صورت نگرفته است، نمی‌توان در مورد قطعیت برگزاری مسابقات صحبت کرد اما در این چند وقت در فدراسیون کشتی ما هم جلساتی برگزار کرده‌ایم و در مورد این مسابقات تصمیم‌گیری‌هایی شد. البته چندین مشکل وجود دارد، در حال حاضر شیوع ویروس کرونا در ایران اوج گرفته و باشگاه‌ها هم تعطیل هستند و باید خیلی احتیاط کنیم که کشتی‌گیران به این ویروس مبتلا نشوند. از طرف دیگر با توجه به اینکه این مسابقات در سه رده سنی امید، جوانان و بزرگسالان برگزار می‌شود، یک‌سری تمهیدات را باید در نظر بگیریم.

مدیر تیم های ملی کشتی اظهار کرد: اگر برگزاری مسابقات به صورت رسمی اعلام شود، ما باید شرایط قرنطینه را داشته باشیم. به این صورت که مسئولان وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک تشکیل جلسه بدهند و یک‌سری قوانین و مقررات وضع شود. برای برگزاری این مسابقات باید 6 اردو در نظر گرفته شود؛ سه اردو در کشتی آزاد و سه اردو در کشتی فرنگی. قطعاً این موضوع نیاز به برنامه‌ریزی خاصی دارد. با این‌حال ما مطمئن نیستیم که برگزاری این مسابقات قطعی است. با توجه به اینکه شرایط تمرینی و مسابقه‌ای هم نداریم، کار خیلی دشوار خواهد بود.

کاوه همچنین در مورد برگزاری لیگ کشتی گفت: یکی از دلایلی که فدراسیون کشتی به برگزاری لیگ تأکید زیادی می‌کند، به خاطر بحث مالی آن است که پول به جامعه کشتی تزریق شود. به هر حال کشتی‌گیران درآمد ندارند و اکثراً بیکار هستند و تنها منبع درآمد آنها از لیگ کشتی است. خوشبختانه از سال گذشته هم اسپانسرهای خوبی به فدراسیون کشتی آمده‌اند و قراردادهایی که در لیگ امسال بسته می‌شود در شأن و جایگاه کشتی‌گیران است اما با این حال بحث برگزاری لیگ کشتی هم به ستاد مقابله با کرونا و مجوزی که به ما می‌دهد برمی‌گردد. ضمن اینکه باید به زمان برگزاری مسابقات هم توجه کنیم که با رقابت‌های قهرمانی جهان در صورت برگزاری تداخل پیدا نکند.

انتهای پیام/4057/

منبع: آنا

کلیدواژه: کشتی مسابقات جهانی اتحادیه جهانی کشتی شیوع ویروس کرونا محسن کاوه مدیر تیم های ملی کشتی برگزاری مسابقات جهانی صورت رسمی کشتی گیران لیگ کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۰۹۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت کشتی خوزستان با برگزاری رقابت‌های جام تختی

امین میرزازاده در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در حاشیه مسابقات کشتی فرنگی جام تختی که در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: میزبانی رقابت‌های جام تختی به پیشرفت کشتی خوزستان کمک بسیاری می‌کند.

وی در خصوص کسب عنوان برترین کشتی گیر آسیا و آقای ورزش ایران در سال ۱۴۰۲ افزود: این عنوان متعلق به همه جامعه کشتی است و البته کسانی که برای نام کشتی کشور تلاش می‌کنند.

وی گفت: المپیک میدان سختی است و همه کشتی‌گیران از آمادگی بسیار بالایی برخوردار هستند. بچه‌های ما اکنون در شرایط خوبی قرار دارند و از ۱۸ اردیبهشت ماه اردوها شروع می‌شود تا با آمادگی کامل راهی المپیک شویم.

میرزازاده درباره شرایط پای خود که در مسابقات پیش از قهرمانی آسیا مصدوم شده بود، گفت: خدا را شکر شرایطم بهتر است و روز به روز با تمرینات بهتر هم خواهد شد.

کد خبر 6089334

دیگر خبرها

  • فراهم شدن تجهیزات الکترونیکی برگزاری انتخابات در خرم‌آباد
  • فرصت دفاع برای مصلایی‌پور؛ وقتی فقط یک نفر تعلیق شد
  • اصفهان برترین استان در استعدادیابی کشتی
  • برگزاری مسابقات کشتی باچوخه در شهرستان مانه
  • واکنش فدراسیون کشتی به حذف داور المپیکی و جلسه دبیر و یزدانی
  • رئیس کمیسیون داوران کشتی،المپیک را از دست داد
  • رئیس کمیسیون داوران کشتی حضور در المپیک را از دست داد
  • پیشرفت کشتی خوزستان با برگزاری رقابت‌های جام تختی
  • مراسم تجلیل از مقام آوران کشتی اصفهان برگزار شد
  • برگزاری بیست و پنجمین مسابقات کشوری کشتی باچوخه در گرماب