Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، شجاعی معاون استاندار و فرماندار ویژه مهاباد در پیامی از تشکل‌ها و انجمن‌های زیست محیطی این شهرستان که اقدام به پاکسازی حاشیه سد مهاباد کردند، تقدیر و تشکر کرد.

متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم تعالی

طی سال‌های اخیر به همت دوستداران طبیعت و فعالان محیط زیست، پویش‌های مفیدی برای نریختن زباله در مهاباد ایجاد شده، گر چه مردم فرهنگ مدار این شهرستان همواره به پاکیزگی و حفظ محیط زیست شهره بوده و هستند، لیکن دستیابی به محیط زیستی سالم و عاری از هرگونه آلودگی، عزمی جدی برای حفظ، نگهداری و بهره برداری صحیح از مواهب و منابع زیبای زمین را می‌طلبد که این مهم، وظیفه همگانی مردم و مسئولان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



اینجانب ضمن تقدیر از انجمن کوهنوردان مهاباد که با هماهنگی با ادارات ذیربط و فراخوان عمومی، از همت مدیران و تشکل‌های مردمی با هدف اشاعه فرهنگ زیست محیطی قدردانی نموده و امیدوارم با هماهنگی تمامی دستگاه‌های اجرایی شهرستان و ارتقای مشارکت‌های مردمی، نسبت به پاکسازی حاشیه سد مهاباد و استفاده منطقی از آب و خاک به عنوان منابع حیاتی زمین کوشاتر باشیم.

انتهای پیام/ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حفظ محیط زیست پاکسازی طبیعت فرهنگ سازی دوستداران طبیعت انجمن های زیست محیطی محیط زیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۱۰۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگردان پرندگان به طبیعت به همت دوستدار محیط زیست

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس، آقای خبیر ۱۲ سال است که پرندگان را از بازار پرنده فروشان در شیراز خریداری می کند و به محیط زیستشان باز می‌گرداند.

او معتقد است پرنده نباید در قفس باشد آنها را به جای دور از دسترس انسان‌ها می‌برد و آزاد می‌کند.
این دوستدار محیط زیست می‌گوید: سال‌هاست با طبیعت مانوس است و آزاد کردن پرندگان نشانه دوستی و مهربانی او به طبیعت است.
آقای خبیر علاقه و احترامش به محیط زیست را به فرزندانش هم آموخته است، پسر او گاهی با پدر همراه می‌شود و آنها علاوه بر آزادی پرندگان با جمع آوری زباله‌ها، دامن طبیعت را پاک می‌کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پاکسازی مسیر کوهنوردی درکه با حضور دوستداران محیط زیست
  • برگزاری جشنواره زمین پاک در آستارا
  • پاکسازی ساحل رودخانه کارون از پسماند‌های پلاستیکی
  • پاکسازی ساحل رودخانه کارون از پسماند‌ها پلاستیکی
  • پاکسازی ۳ کیلومتر از حریم رودخانه در ساوجبلاغ
  • دو رأس بزغاله کوهی به دامان طبیعت بازگردانده شدند
  • لزوم نهادینه کردن علم محیط زیست در کنار سایر علوم برای دانش‌آموزان
  • بازگردان پرندگان به طبیعت به همت دوستدار محیط زیست
  • رفع تصرف اراضی ملی در گشت رودخان
  • مراجع قضایی شهرستان ری رویکرد زیست محیطی دارند+فیلم