Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر سیستان و بلوچستان گفت: نخستین جشنواره قصه‌گویی کودکان روستایی و عشایر با عنوان «قصه‌گوی صبا» آغاز و تا 20 مرداد ماه جاری ادامه دارد.

امان الله شاقوزایی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد:  این جشنواره از تاریخ 23 تیرماه با هدف ترویج فرهنگ قصه‌‌گویی و ارتقای دانش اقتصادی، آشنایی با مفهوم پس‌انداز و تقویت روحیه آینده‌نگری در کودکان روستایی و عشایر از 23 تیر ماه آغاز شده و تا 20 مردادماه جاری ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پُرکردن اوقات فراغت کودکان روستایی و عشایر و نیز تقویت مهارت قصه‌گویی، گردآوری داستان‌های بومی، قصه‌های محلی و فولکلور از دیگر اهداف این جشنواره است و همه کودکان 5 تا 12 ساله روستایی و عشایر می‌توانند برای شرکت در این جشنواره، یکی از قصه‌های بومی محل زندگی خود، یا قصه خیالی خود با محوریت شخصیت یک «قلک جادویی» را رو به دوربین تلفن همراه، تعریف کنند و ویدئوی ضبط شده را به دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی استان با اعلام همراهی انتشارات زرافه، ماهنامه قلک، انتشارات هوپا و پخش مداد آبی در این جشنواره، گفت: کودکان علاقه‌مند روستایی و عشایر سراسر کشور می‌توانند تا تاریخ 20 مردادماه ویدئوهای ضبط شده خود را از طریق واتساپ به شماره 09127984402 یا ایمیل به آدرس ghesegoo.saba@gmail.com ارسال کنند. برندگان جشنواره 25 تا 30 مردادماه معرفی خواهند شد.

انتهای پیام/3139

منبع: فارس

کلیدواژه: کودکان جشنواره سیستان و بلوچستان عشایر کودکان روستایی و عشایر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۱۰۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر شاهسون مغان

(تصاویر) جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر شاهسون مغان

دیگر خبرها

  • برگزاری نخستین جشنواره "فیلم رضوان" نوآوری این دوره از جشنواره امام رضا (ع) است
  • آموزش مهارت روستائیان باعث تقویت و پایداری توسعه روستا است
  • والدین صبور در برخورد با کودک 4 تا 6 ساله موفقتر هستند
  • فیلم سینمایی فرهنگ رضوی ساخته می‌شود/ برگزاری نخستین جشنواره فیلم دینی رضوان
  • (تصاویر) جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر شاهسون مغان
  • محصولات تولیدی عشایر مغان برندسازی شود
  • کتابخانه‌های سیار نیاز کتابخوانی عشایر را برطرف می‌کند
  • برگزاری جشنواره «گیلاس کن»
  • تمدید فرصت ثبت نام بیمه رایگان مادران روستایی و عشایر
  • برگزاری جشنواره هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان در همدان