Web Analytics Made Easy - Statcounter

میرحسینی با اشاره به افزایش حوزه‌های امتحانی کنکور دکترا و ارشد در استان یزد، گفت: کنکور دکترا و ارشد با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در استان یزد برگزار می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید محسن میرحسینی در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، با اشاره به اینکه برگزاری آزمون‌های سراسری در مقاطع مختلف طبق پروتکل‌هایی است که سازمان سنجش اعلام می‌کند، گفت: برای آزمون دکترا فاصله بین هر فرد را یک متر و 60 سانتیمتر خواهد بود تا فاصله اجتماعی به‌خوبی رعایت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده تام‌الاختیار دانشگاه یزد در برگزاری آزمون‌های سراسری اضافه کرد: برای آزمون ارشد و سراسری فاصله بین هر فرد را یک متر و 20 سانتیمتر در نظر گرفته‌شده است.

وی خاطرنشان کرد: طبق اعلام اولیه قرار بود که آزمون دکترا 26 تیرماه و دوم و سوم مردادماه هم آزمون ارشد برگزار شود که به تعویق افتاد.

میرحسینی با اشاره به تاریخ جدید برگزاری آزمون دکترا و ارشد و با قدردانی از تمامی عوامل اجرایی و پشتیبانی آزمون‌های سراسری که در روزهای اخیر به‌طور شبانه‌روزی تمام‌وقت و انرژی خود را صرف فراهم کردن تمهیدات و امکانات لازم برای برگزاری سالم و شایسته آزمون سراسری دکترا کردند، گفت: بر اساس ابلاغیه روز ۲۳ تیر وزارت بهداشت، آزمون دکترا نیمه‌متمرکز سال ۹۹ روز پنج‌شنبه ۹ مرداد سال ۹۹ همچنین آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته نیز روزهای پنج‌شنبه و جمعه ۱۶ و ۱۷ مردادماه ۹۹ برگزار خواهد شد.

نماینده تام‌الاختیار دانشگاه یزد در برگزاری آزمون‌های سراسری گفت: سایر آزمون‌ها شامل آزمون سراسری، کاردانی به کارشناسی و کاردانی فنی و حرفه‌ای طبق برنامه زمانی قبلی اعلام‌شده برگزار خواهد شد.

وی بابیان اینکه تعداد حوزه‌های برگزاری کنکور را افزایش دادیم که مشکلی پیش نیاید افزود: به‌طور مثال در یک سالن که 1200 نفر حضور داشتند، با برنامه‌ریزی که صورت گرفت این میزان به 400 نفر کاهش یافت و به‌طور حتم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط داوطلبین ان‌شاءالله مشکلی نخواهیم داشت.

میرحسینی در پایان با تأکید بر اینکه عوامل اجرایی کنکور در استان رعایت پروتکل‌های بهداشتی را اولویت خود قرار خواهند داد اظهار داشت: با توجه به شرایط حساس کنونی، ضدعفونی کردن مکان برگزاری کنکور 48 ساعت قبل از برگزاری آزمون و همچنین قرار دادن وسایل ضدعفونی در ورودی محل برگزاری کنکور از دیگر برنامه‌هایی است که در دستور کار خود قراردادیم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: رعایت پروتکل های بهداشتی آزمون های سراسری برگزاری آزمون برگزاری کنکور دکترا و ارشد آزمون دکترا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۱۱۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مجدد کنکور سراسری در مناطق سیل‌زده زیرکوه

رئیس سازمان سنجش کشور گفت: آزمون کنکور سراسری برای دانش آموزان مناطق سیل زده شهرستان زیرکوه برگزار می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، عبدالرسول پورعباس با اعلام این خبر اظهار داشت: با توجه به اینکه تعدادی از داوطلبان در حاجی‌آباد زیرکوه موفق به حضور در جلسه آزمون سراسری نشدند، آزمون برای این افراد تکرار می‌شود.

وی با عنوان اینکه در سیل اخیر در حاجی آباد زیرکوه حدود 60 نفر از داوطلبان علی‌رغم اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران تمام امکانات خودشان را بسیج کردند که داوطلبان به آزمون برسانند، اما موفق نشدند، افزود: تا ظرف سه هفته آینده آزمون مجدد، اختصاصی برای مناطق سیل زده  از داوطلبان أخذ می‌شود تا حقی ضایع نشود.

رئیس سازمان سنجش کشور گفت: دانش آموزان و والدین مناطق سیل زده همدردی ما را پذیرا باشند و از نگرانی که برایشان ایجاد شد عذر خواهی می کنم. 

پورعباس افزود: با هماهنگی که با استاندار، فرماندار، نمایندگان مجلس و شورای عالی انقلاب فرهنگی صورت گرفت، سه هفته آینده آزمون سراسری کنکور برای دانش آموزان مناطق سیل زده  برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ 252

دیگر خبرها

  • برگزاری آزمون اختصاصی برای ۶۰ داوطلب جامانده از کنکور/ تعداد متقلبان کنکور امسال اعلام شد
  • برگزاری مجدد کنکور سراسری در مناطق سیل‌زده زیرکوه
  • کنکور سراسری برای دانش آموزان مناطق سیل زده برگزار می‌شود
  • آزمون کنکور سراسری برای دانش آموزان مناطق سیل زده برگزار می شود
  • برگزاری دومین روز کنکور سراسری ۱۴۰۳
  • برگزاری آزمون کنکور سراسری ۱۴۰۳ در تبریز
  • برگزاری کنکور سراسری ۱۴۰۳گروه علوم تجربی در خراسان رضوی
  • برگزاری آزمون اختصاصی برای کنکوری‌های گرفتار در سیل
  • کنکور داوطلبان گروه علوم تجربی در نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ در حال برگزاری است
  • ۴ متقلب کنکور دستگیر شده اند / ۶۰ نفر به دلیل سیل به آزمون نرسیدند