Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- فرمانده پایگاه هوایی شیراز از اعزام ۲۱ سورتی پرواز برای اطفا حریق به منطقه لار استان فارس از ابتدای سال تا کنون خبر داد. تاریخ انتشار: 14:09 - 01 مرداد 1399 - کد خبر: ۶۳۹۹۴۶

خبرگزاری میزان - امیر سرتیپ دوم خلبان مسعود جعفری فرمانده پایگاه هوایی  شهید دوران شیراز گفت: برابر اعلام گروه امداد طبیعت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری فارس، از ابتدای امسال، ۳۲۷ فقره آتش سوزی در جنگل‌ها و مراتع استان فارس رخ داده که برخی از این آتش سوزی‌ها در منطقه لار بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به همکاری پایگاه شهد دوران با کمیته بحران استان فارس افزود: بالگردهای پایگاه هوایی شهید دوران برای کمک به اطفای حریق در منطقه لار، ۲۱ سورتی پرواز انجام داده‌‌اند و با اعزام این بالگردها، این آتش‌سوزی‌ها در کمتر از ۲۴ ساعت مهار شد.

امیر سرتیپ دوم جعفری اضافه کرد: پایگاه هوایی شهید دوران شیراز این آمادگی را دارد که به محض درخواست از سوی مدیریت بحران و دستور سلسله مراتب، در هر نقطه و هر زمان، بالگرد برای اطفای حریق و جلوگیری از خسارت منابع طبیعی استان بالگرد به محل حادثه اعزام کند.

بیشتر بخوانید: ۵۵ ساعت پرواز بالگرد‌های ارتش برای مهار آتش‌‎سوزی جنگل‌های زاگرس ظرف سه روز

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اطفا حریق هوانیروز پایگاه هوایی منطقه لار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۱۱۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی فروشگاه دخانیات در شهرکرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهرکرد؛ گفت: در پی اعلام حریق در یک باب مغازه در چهارراه دروازه فارسان، کارکنان آتش نشانی به سرعت برای اطفاء حریق به محل اعزام شدند.
وی افزود: شدت حریق باعث فراخوان نیرو‌های کمکی شد و با تلاش ماموران آتش نشانی بالاخره حریق مهار شد.

دیگر خبرها

  • پایگاه شکاری چابهار یکی از یگان‌های عملیاتی و استراتژیک نیروی هوایی ارتش است
  • ۱۵۰ میلیون تومان هزینه هر سورتی پرواز بالگرد اورژانس
  • تازه‌ترین حملات اسرائیل به رفح ۱۰ شهید برجای گذاشت
  • حریق در پشت بام یک منزل مسکونی در مشهد اطفا شد
  • آتش سوزی فروشگاه دخانیات در شهرکرد
  • شهید ملک مکان، شهید شاخص بسیج هنرمندان فارس
  • مهار آتش سوزی فروشگاه دخانیات در شهرکرد
  • اعطای بازوبند پهلوانی به فرمانده ناوگروه ۸۶ ارتش
  • عکس | بازوبند پهلوانی به فرمانده ناوگروه ۸۶ ارتش اعطا شد
  • بازوبند پهلوانی به فرمانده ناوگروه ۸۶ ارتش اعطا شد