Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیته ملی المپیک با رئیس صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش دیدار کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور، سیدرضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک صبح امروز (چهارشنبه) با سید مصطفی ابطحی مدیرعامل صندوق دیدار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار صمیمانه صالحی امیری، ابطحی ، موسوی رئیس هیئت مدیره، کثیرالولد عضو هیئت مدیره، کرباسی مشاور مدیرعامل و بازرس ویژه صندوق حمایت حضور داشتند.

در این نشست، ابطحی با بیان برنامه‌ها و اهداف صندوق اظهار امیدواری کرد که از حمایت کمیته ملی المپیک در نهایی کردن و به ثمر رساندن برنامه‌ها برخوردار شود. صالحی امیری نیز در این دیدار با تایید برنامه‌های در دست اقدام، جایگاه صندوق را در ارائه خدمات بیمه به قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور مورد تایید قرار داد و همچنین در ادامه پیرامون مسائل و ظرفیت‌های مختلف همکاری فی‌مابین مجموعه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور و کمیته ملی المپیک بحث و گفت‌وگو شد.

در پایان این دیدار، رئیس کمیته ملی المپیک از واحد‌های مختلف و مجموعه شرکت‌های تحت پوشش صندوق بازدید به عمل‌آورد و در جریان توسعه فعالیت‌های آنها قرار گرفت.

سهم ناچیز ورزش ایران از کرسی‌های بین‌المللی| صالحی امیری: برای کسب کرسی در IOC باید کاندیدایی در طراز بین‌المللی داشته باشیم

 

انتهای پیام/

R1351/P/S3,33/CT12 واژه های کاربردی مرتبط کمیته ملی المپیک سید رضا صالحی امیری بیشتر بخوانید... صالحی‌امیری: بدون حمایت دولت نمی‌توانستیم به اهداف خود برسیم/ مجموعه ورزش کشور اخلاق‌مدار است قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... صالحی‌امیری: بدون حمایت دولت نمی‌توانستیم به اهداف خود برسیم/ مجموعه ورزش کشور اخلاق‌مدار است واژه های کاربردی مرتبط کمیته ملی المپیک سید رضا صالحی امیری پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ ادامه حضور بیرانوند در قرنطینه و غیبت در عکس تیمی آنتورپ ۲ درخشان: پرسپولیسی‌ها اول قهرمانی را مسجل کنند، بعد به فکر رکوردزنی باشند/ ۹۵ درصد مسیر قهرمانی طی شده است ۳ پیولی: باشگاه میلان با من بسیار منصفانه رفتار کرد/ روز دوشنبه متوجه تمدید قراردادم شدم ۴ قهر عجیب مدافع استقلال کار دست او داد ۵ اقدام عجیب شیرازی در آستانه انتخابات هیئت فوتبال فوتبال + تصاویر ۶ میلان قرارداد پیولی را تا سال ۲۰۲۲ تمدید کرد ۷ گالیانی: زلاتان را می‌خواهیم اما دست‌مان به او نمی‌رسد ۸ شانس اندک سردار آزمون برای تصاحب عنوان آقای گل لیگ برتر روسیه + عکس مهمترین اخبار ورزشی نامجومطلق: مجیدی گفته بود نظم و انضباط برای او از هر چیزی مهم‌تر است/ با نرفتن به جم کاری انسانی انجام دادیم سهم ناچیز ورزش ایران از کرسی‌های بین‌المللی| صالحی امیری: برای کسب کرسی در IOC باید کاندیدایی در طراز بین‌المللی داشته باشیم فکری: دیدار فردای ما مقابل استقلال یک بازی خانوادگی است/ برنده این بازی من هستم اقدام عجیب شیرازی در آستانه انتخابات هیئت فوتبال فوتبال + تصاویر مهمترین اخبار تسنیم آمادگی قوه قضائیه برای کمک به دولت / موانع بر سر راه "جهش تولید" گزارش شود / برخورد قاطع قضایی با مجرمان و متخلفان ظریف: یک ساعت صحبت امن تلفنی با پوتین داشتم/ قرارداد راهبردی درازمدت با روسیه تدوین می‌شود سرمایه‌گذاری مطلوب هندی‌ها در بندر چابهار‌ / اجرای تعهد ۸۵ میلیون دلاری تجهیزاتی / قرارداد "BOT" فعال خواهد شد واشنگتن‌پست: سیاست فشار حداکثری ترامپ مقابل ایران شکست خورد قالیباف در دیدارِ "الکاظمی": پرونده ترور شهید سلیمانی با قدرت پیگیری شود درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کمیته ملی المپیک سید رضا صالحی امیری کمیته ملی المپیک سید رضا صالحی امیری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کمیته ملی المپیک صندوق حمایت صالحی امیری بین المللی ورزش کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۱۱۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یونانی‌ها مشعل المپیک را به پاریس تحویل دادند

طی مراسمی که روز گذشته برگزار شد، یونانی‌ها مشعل المپیک را کمیته برگزاری المپیک ۲۰۲۴ پاریس تحویل دادند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در فاصله سه ماه مانده تا آغاز المپیک ۲۰۲۴ پاریس، بیست‌وششم آوریل مصادف با هفتم اردیبهشت، یونانی‌ها با برگزاری مراسمی در ورزشگاه پاناتینایکوس آتن، جایی که نخستین بار بازی‌های المپیک در تاریخ معاصر (۱۸۹۶) برگزار شد، مشعل المپیک ۲۰۲۴ را به کمیته برگزاری این مسابقات تحویل دادند. ورود به این مراسم رایگان بود و هزاران نفر در آن شرکت کردند.

پس از پایان سفر ۱۱ روزه مشعل المپیک در یونان، این مشکل توسط آنتیگونی نتریسمپیوتی المپین دوومیدانی یونان وارد ورزشگاه شد و سپس تحویل گابریلا پاپاداکیس، دارنده مدال طلا و نقره المپیک در رشته اسکیت شد و او نیز این مشعل را به بئاتریس هس دارنده مدال طلای شنای پارالمپیک فرانسه تحویل داد. به این ترتیب سفر و ماجراجویی مشعل المپیک در فرانسه آغاز شد.

در این مراسم هزاران تماشاگر و مقامات متعددی از جمله سر میانگ نگ نایب رئیس کمیته بین‌المللی المپیک، رئیس انجمن کمیته‌های ملی المپیک و عضو هیئت اجرایی کمیته بین‌المللی المپیک، رابین میچل رئیس کمیسیون هماهنگی IOC پاریس ۲۰۲۴ و IOC حضور داشتند.

تونی استنگوئه، رئیس کمیته برگزاری بازی‌های المپیک پاریس در این مراسم اظهار کرد: فرانسه آماده میزبانی از المپیک است و مشعل المپیک به‌زودی از طریق بندر مارسی به فرانسه خواهد رسید.

منبع: ایرنا

کد خبر 748411

دیگر خبرها

  • واکنش رئیس کمیته بین المللی المپیک به دوپینگ ورزشکاران چین
  • واکنش رئیس کمیته بین‌المللی المپیک به دوپینگ ورزشکاران چین
  • دولت اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و ‎پیشکسوتان را ابلاغ کرد
  • اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ابلاغ شد
  • تصویب اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان
  • اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان تصویب شد
  • اساسنامه «صندوق حمایت از قهرمانان» ابلاغ شد
  • اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش تصویب شد
  • بهادری جهرمی: اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش برای اجرا، ابلاغ شد
  • یونانی‌ها مشعل المپیک را به پاریس تحویل دادند